Krice 24.03.2006 15:03:56 (muokattu 24.03.2006 15:05:11) | |
---|
Osallistumisaika päättyy pe 31.03.06 klo 15.10. Idea on seuraava: - Jokaisessa kisan aloituksessa annetaan 5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä, joista valitaan kaksi. Ne kaksi valitsemaasi riffiä versioit parhaan taitosi mukaan. - Taustoja ei sallita, vain kitaraa, maksimissaan kaksi kitararaitaa. - Nimeä tiedosto niin, että siinä näkyy käyttäjätunnuksesi ja ainakin osa biisin nimestä. - Kaikki saavat osallistua. - Skaban kesto noin viikko. Skaban vetäjä päättää. ÄÄNESTYS: - Kun tulee äänestyksen aika, kuulijat antavat yhden äänen mielestään parhaiten riffit soittaneelle soittajalle. Kahden soitetun riffin kokonaisuus ratkaisee. VOITTAJA: - Vie seuraavan kisan läpi näillä säännöillä. (Skaban aloitusketju, äänestysketju, voittajan ilmoittaminen sekä pikaviestin lähettäminen, jossa pyydetään aloittamaan seuraava skaba.) - Valitsee riffit. - Jos sama henkilö voittaa kisan kaksi kertaa peräkkäin, tällöin toiseksi sijoittunut vie seuraavan kisan läpi. - Nämä säännöt liitetään seuraavan kisan aloitusthreadiin. --------------------------------------------------------------------------------------- Riffit: Nightwish - Sacrament Of Wilderness Annihilator - Imperiled Eyes King Diamond - Black Devil Mercyful Fate - Kutulu (The Mad Arab Part Two) Bruce Dickinson - Darkside Of Aquarius Iron Maiden - The Clairvoyant Judas Priest - You Don't Have To Be Old To Be Wise Bal-Sagoth - Of Carnage And Gathering Of The Wolves (2:18-) Riffejä soitetaan sen verran mitä tunnistamiseen tarvitaan ja miten artisti itse tuntee tarpeelliseksi. |
rakula 24.03.2006 15:12:24 | |
---|
aika palajo medalii Eat my ass and balls |
Wk 24.03.2006 15:15:50 (muokattu 24.03.2006 15:17:14) | |
---|
Aikas jänniä biisejä, paljon tuttuja esittäjiä, mutta en oo kuitenkaan varmasti kuullu noista kuin tuon Maidenin biisin, tosin en kyllä muista yhtään miten se menee :) täytyy kaivella se best offi tuolta jostain... tuon Nightwishin biisin oon ehkä kuullu, mutta siitäkään ei mitään muistikuvaa :| EDIT: Priestin biisin oon tietysti kuullu prkl :) http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Kasperi Tervonen 24.03.2006 15:54:17 | |
---|
5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä No ei hirveän erityyppisiä riffit ole mutta ei se mitään. ;) Pitääpi varmaan taas jotain koettaa räveltää. "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
apenaattori 24.03.2006 17:03:34 | |
---|
Voi jessus. Onpa paljon eri tyylejä. No, ei voi mitään, aina ei voi voittaa. "The harder you try the dumber you look." |
Voi jessus. Onpa paljon eri tyylejä. No en minä kuuntele muuta kuin heviä ja sitäkin aika selektiivisesti. Ajattelin, että itse kokeilisin ainakin Sacramentia, joka on ylivoimaisesti vaikein noista. En osaa vielä edes soittaa sitä yhtä nopeasti kuin levyllä. |
rakula 24.03.2006 18:55:13 | |
---|
No en minä kuuntele muuta kuin heviä ja sitäkin aika selektiivisesti. Ajattelin, että itse kokeilisin ainakin Sacramentia, joka on ylivoimaisesti vaikein noista. En osaa vielä edes soittaa sitä yhtä nopeasti kuin levyllä. Käviskö semmonen että tosta pari poistettais ja pari vaikka äänestettäisiin tilalle vai meneekö liian näppäilyksi? Eat my ass and balls |
Krice 24.03.2006 19:57:27 | |
---|
Käviskö semmonen että tosta pari poistettais ja pari vaikka äänestettäisiin tilalle vai meneekö liian näppäilyksi? Mitä järkeä siinä olisi. Mitä tilalle? Abbaa? |
Santtu_123 24.03.2006 20:18:17 | |
---|
Käviskö semmonen että tosta pari poistettais ja pari vaikka äänestettäisiin tilalle vai meneekö liian näppäilyksi? Voittaja valitsee, häviäjät vikisee :D |
J.Hollström 24.03.2006 20:58:02 | |
---|
Mitä tilalle? Abbaa? "Kukaan ei kuuntele enää Abbaa Hevi tulee ja hevi tappaa" Sääli etten tunnista noita kipaleita ja skaba menee tälläkertaa ohi. |
Wahi 24.03.2006 21:03:14 | |
---|
IMO aika tylsä lista. Vaikka en itse osallistu (varsinkaan nyt) niin tuskimpa tulee edes kuunneltua. Vähän saisi olla monipuolisempi. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Kontiak 24.03.2006 21:21:17 | |
---|
Mitä järkeä siinä olisi. Mitä tilalle? Abbaa? Edellisen skaban voittaja valitsee riffit ja määrää aikataulun.tee nyt selväksi että onko tuo riffilista lopullinen vai otatko vielä ehdotuksia vastaan. Muuten tätä jaaritellaan vielä ensi viikollakin eikä ne jotka osallistuu tiedä mitä riffejä on skabassa soitettavana. |
Krice 24.03.2006 21:30:33 | |
---|
että onko tuo riffilista lopullinen Tietenkin se on lopullinen. Ainahan näistä joku valittaa. Jos tulee kevyempää poppia niin minä esm en ole kuullut sitten niitä yhtyeitä. Enhän minä edellisessä kisassa ollut kuullut kuin Symphony Of Destructionin joskus. Pari yhtyettä oli never heard -tyyliä. Kyllähän tässä kisassa olevat yhtyeet ovat varsinkin hevikepittäjille varmasti tuttuja, ja suosittelisin kyllä muillekin tutustumaan jos mahdollista. |
Krice 24.03.2006 21:32:22 | |
---|
IMO aika tylsä lista. Ei ole kyllä tylsää nähnytkään. Pois tuollaiset ennakkoasenteet. |
rakula 24.03.2006 22:37:14 | |
---|
Ei ole kyllä tylsää nähnytkään. Pois tuollaiset ennakkoasenteet. juu, sopii mulle. Ajattelin vaan kysästä Eat my ass and balls |
Krice 24.03.2006 23:16:37 | |
---|
|
JoKKe_ 25.03.2006 01:48:14 | |
---|
|
Jucciz 25.03.2006 02:09:37 (muokattu 25.03.2006 02:12:54) | |
---|
Yhtään biisiä noista en ole kuullut, mutta esittäjien perusteella lista vaikuttaa hemmetin yksipuoliselta, eli huono skaba tällä kertaa. Ruikutan nyt kun kerran minunkin järjestämään sooloskabaan ruikutettiin. Tasapeli, hähäh. ;) Muistutan silti säännöistä, joita tällä kertaa rikottiin kovalla kädellä: "Jokaisessa kisan aloituksessa annetaan 5-8 tunnettua ja mielellään suht erityyppistä riffiä..." ja kissan viikset: jos annetusta kahdeksasta riffistä minä (ja moni muu) ei ole kuullut ainuttakaan, ei kyseessä ole kahdeksan tunnettua riffiä. |
akisetä 25.03.2006 11:10:31 | |
---|
Hehheh.. Eipä näköjään ole kovin innokasta hevi-porukkaa täällä. Ok myönnetään että varmaan monille tuntemattomiakin (itse tiedän noista vain tuon nightwishin biisin) olivat vaihtoehdot, mutta silti pitääkö nämä skabat ottaa niin tosissaan? Ei mielestäni missään säännöissä lue että "hevi kielletty". Eiköhän niitä jazz- ja bossanova-skabojakin vielä tule. Ei millään pahalla... |
Krice 25.03.2006 11:37:50 | |
---|
jos annetusta kahdeksasta riffistä minä (ja moni muu) ei ole kuullut ainuttakaan, ei kyseessä ole kahdeksan tunnettua riffiä. Olet varmasti osittain oikeassa, mutta onhan nuo tavallaan kuitenkin tunnettuja ainakin hevimiehille. Jos joku tyyppi esim. kuuntelee jazzia niin se tietää sen puolen tunnetut yhtyeet ja kummastelee, jos joku tavis ei tiedä niitä. Minulla on vähän samat mietteet. |