Gypsy 03.09.2003 22:20:17 | |
---|
Voisin luetella miljoona bändiä joiden debyyttilevy on jo todistanut ei-paskuuden... Näin |
Super-Jari 04.09.2003 08:11:03 | |
---|
Voisin luetella miljoona bändiä joiden debyyttilevy on jo todistanut ei-paskuuden... Olen kanssasi samaa mieltä mutta luetteleppa tosiaan miljoona levyä. |
Vilhelmus 04.09.2003 09:56:28 | |
---|
Iik! Jonne Aaron oli eilen samas baaris! Iik! |
Gypsy 04.09.2003 10:43:01 | |
---|
Olen kanssasi samaa mieltä mutta luetteleppa tosiaan miljoona levyä. Mä luettelin, tuli varmaan liiaan pitkä viesti ja poistivat. En jaksa uudestaan laittaa |
pantzku 04.09.2003 14:54:59 | |
---|
Tällä hetkellä HIM on sijalla 31 (listaviikkoja 20) ja Negative sijalla 33 (listaviikkoja 21), joten aika käsi kädessä menee suosio kotimaassa. Ulkomaillahan asiat sitten ovat aivan toisin. Niin kuin tässä jo joku asiaa sivusikin, HIM on kuitenkin tehnyt useita levyjä ja säilyttänyt tasonsa, kun taas Negative vasta debyytin. Joten siinä mielessä ansioita hankala vertailla. Jos Negative vielä toisella ja etenkin kolmannella levyllään vielä myy, niin ovat ehdottomasti menestyksensä silloin ansainneet. Useinhan varsinkin toista levyä ostetaan hyvän ensimmäisen innoittamana, kun juttu vielä tuore. Jos bändi meinaa ulkomaille, niin mitenhän hoituvat pojilla haastattelut på engelska? Jos oon oikein ymmärtänyt niin ei tuo opiskelu oo ollu niitä vahvimpia lajeja. No joo, voihan sitä kieltä muutenkin kuin koulussa oppia... |
Medication 04.09.2003 16:25:36 | |
---|
Niin kuin tässä jo joku asiaa sivusikin, HIM on kuitenkin tehnyt useita levyjä ja säilyttänyt tasonsa, kun taas Negative vasta debyytin. Joten siinä mielessä ansioita hankala vertailla. Jos Negative vielä toisella ja etenkin kolmannella levyllään vielä myy, niin ovat ehdottomasti menestyksensä silloin ansainneet. Useinhan varsinkin toista levyä ostetaan hyvän ensimmäisen innoittamana, kun juttu vielä tuore. -Aika näyttää, mutta en epäile, etteikö myisi. Bändillä on kuitenkin ollut niin laaja fanipohja jo ennen ensimmäistä levyä. Pitää ottaa huomioon myös, että nykyinen levy alkoi myydä varsin pienellä mainonnalla ja pienen levy-yhtiön julkaisuna, tosin ilmaismainoksia on sittemmin haettu esim. iltapäivälehdistä. Toisella levyllä flopin tekevät yleensä ne bändit, jotka nostetaan tyhjistä ilman keikkailua. Jos bändi meinaa ulkomaille, niin mitenhän hoituvat pojilla haastattelut på engelska? Jos oon oikein ymmärtänyt niin ei tuo opiskelu oo ollu niitä vahvimpia lajeja. No joo, voihan sitä kieltä muutenkin kuin koulussa oppia... -Niinpä. Kyllä Mike ja Andykin varmaan ovat soveltaneet enemmän käytännön opiskelua kuin koulun penkillä puurtamista. Otetaan vielä huomioon se, että usein englantia opitaan muuallakin kuin koulussa. Silti mielipiteessäsi on pointti, myönnettäköön. |
Ulle 06.09.2003 12:08:51 | |
---|
Negative on mielestäni musiikillisesti aika kehno. Arvostan silti bändiä, sillä ne on tehnyt niin maan perkeleesti keikkaa ennen sitä levyä ja ansaitsee täysin menestyksensä toisin kuin nää gimmel kautta muu alusta loppuun tuotettu paska. |
valje 06.09.2003 13:12:49 | |
---|
Kummaa, ettei bändistä saa olla tykkäämättä, jos se on tehnyt paljon töitä. Eikä se tee vielä bändistä hyvää, jos se on vähemmän rasittava ku Britney Spears. Jos bändi on huono niin se on huono. Ei siinä auta, et jos ne on vaikka keikkaillu paljon tai tehneet paljon töitä. Jos musiikista ei silti tykkää niin kyllä mielipiteensä saa ilmaista. En edes inhoa Negativea mitenkään, mulle se on aika yks ja sama. Ei mun tarvi sen keikoille mennä. *dancing in the graves* |
Huevos 06.09.2003 15:44:26 | |
---|
Paskaa. Ihan sairasta paskaa. |
Jos bändi on huono niin se on huono. Ei siinä auta, et jos ne on vaikka keikkaillu paljon tai tehneet paljon töitä. Jos musiikista ei silti tykkää niin kyllä mielipiteensä saa ilmaista. Missä se duuni muka edes näkyy? Ne biisit on ihan paskoja. On ne ehkä duunia tehny paljo, mut jotain muuta ku musiikkiin liittyvää. Tekis parempia biisejä piste. Vittu mitä paskaa. |
Miluh 06.09.2003 16:02:49 | |
---|
Ei oo niin hyvä bändi mut kyllä sillä on pari mukavaa biisiä. :D Vähän samantapainen kun HIM.Kannattaa mennä kuuntelee jos sua kiinnostaa. :) Fuck... Don't Dream It's Over Now x> |
Veikko 06.09.2003 16:08:18 | |
---|
M.net 2000: Hei haukutaan Him-yhtyettä se ihan.... M.net 2001: Hei haukutaan Apulantaa se on ihan... M.net 2002: Hei haukutaan Jimi Pääkalloa se on ihan... M.net 2003 Hei haukutaan Negativee se on ihan... Jokos olette valinneet ketä ensi vuonna haukutte? Onko mitään sopivaa yhtyettä nousemassa? Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta) |
Bonham 06.09.2003 16:11:25 | |
---|
M.net 2000: Hei haukutaan Him-yhtyettä se ihan.... M.net 2001: Hei haukutaan Apulantaa se on ihan... M.net 2002: Hei haukutaan Jimi Pääkalloa se on ihan... M.net 2003 Hei haukutaan Negativee se on ihan... Jokos olette valinneet ketä ensi vuonna haukutte? Onko mitään sopivaa yhtyettä nousemassa? Näin se on, hyvä Veikko+ Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Sammakko 02.10.2003 17:06:40 | |
---|
Srv on köyhän miehen kuollut ynkkä. ||||||||jou pits jou|||||||| |
Prowleri 02.10.2003 18:08:55 (muokattu 02.10.2003 18:09:54) | |
---|
Jokos olette valinneet ketä ensi vuonna haukutte? Onko mitään sopivaa yhtyettä nousemassa? Olen vähän tehnyt tutkimusta asiasta, ja mulla olis täällä listalla ekana Idols-voittaja JOS se on mies, ja ensimmäisellä varasijalla Negative joka poikkeuksellisesti esiintyisi listalla toista vuotta peräkkäin. Toisella varasijalla "joku tamperelaine teinibändi". Hähähä. -Jami |
hjukke 02.10.2003 18:10:37 | |
---|
Iik! Jonne Aaron oli eilen samas baaris! Iik! Hyi. Ja Nimenomaan Iik! |
stickyfinger 03.10.2003 11:48:43 | |
---|
Mene katsomaan bändiä toki jos kiinnostaa.Ei se keneltäkään ole pois että Negative on nyt niin suosittu, hyvähän se vaan on että rokki myy. Kateellisten panettelua suurin osa Negativen haukkumisesta on, vaikka bändin musiikista en itse kyllä perusta. Muutama OK biisi löytyy mutta muuten aika heikkotasoista tavaraa.Vaan eiköhän ne siitä ajan myötä kehity. |
the jokke 03.10.2003 12:17:17 | |
---|
Mene katsomaan bändiä toki jos kiinnostaa.Ei se keneltäkään ole pois että Negative on nyt niin suosittu, hyvähän se vaan on että rokki myy. Kateellisten panettelua suurin osa Negativen haukkumisesta on, vaikka bändin musiikista en itse kyllä perusta. Muutama OK biisi löytyy mutta muuten aika heikkotasoista tavaraa.Vaan eiköhän ne siitä ajan myötä kehity. oot vaan kateellinen. Ostan: halpa multiefekti. Myyn: Boss DS-1. |
fuckmeover 04.10.2003 13:23:56 | |
---|
samanlaista lutkutusta ku jokin fakin tyrävyö,,ja parikymmentä muuta ns. teinityytöjen unelma,bändiä. suomes vain yks ja ianoo aito rock poppoo,,,hanoi rocks..ne sentäs myy musiikilla,,ei ulkonäöllä.. |
the jokke 04.10.2003 16:18:16 | |
---|
ne sentäs myy musiikilla,,ei ulkonäöllä.. hihhoh! Ostan: halpa multiefekti. Myyn: Boss DS-1. |