Aihe: Apua! Boss BR-864 ongelmia USB:n kanssa!
1
StoRBa
24.03.2006 13:18:45 (muokattu 24.03.2006 14:09:07)

Olen omistanut Bossin BR-864 digitaaliraiturin pari vuotta ja on toiminut oikein mallikkaasti. Waveja on voinut siirrellä koneelle ja takaisin vaivattomasti. MUTTA nyt ihan äskettäin homma ei enää toimikaan. Kun yritän exprotata ihan normaalisti raitaa wavina, niin koneen löydettyä bossin ulkoisena laitteena avaan "Roland"-kansion ja siellä normaalisti olevien "tone-load", "usb" ja muiden kansioiden sijaan löydän vain "Ú"-nimisen 1kt suuruisen tiedoston, jota ei voi avata, poistaa eikä siirtää mihinkään.

Olen koittanut intializea koko masiinan sekä kortin. Olen myös vaihtanut muistikorttia (molemmat muistikortit ovat toimineet aiemmin moitteettomasti!), mutta mikään ei tunnu auttavan. Sama "Ú"-tiedosto vain löytyy.

Yritin hieman ennen ongelman ilmestymistä exportata reilu 30min pitkää raitaa. Eikai tämä ole voinut rikkoa vehjettä?!

Osaako kukaan auttaa minua ongelmani kanssa?

E: Nettiä selailemalla huomasin, että pitäisi löytää joku clearall tiedosto jostian rolandin sivuilta. En vain löydä sitä mistään. Onko jollain tietoa/linkkiä mistä sen löydän?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)