jannu 24.02.2006 00:19:33 (muokattu 24.02.2006 00:19:52) | |
---|
En käsitä miksi pitäisi omistaa samoja biisejä monessa eri muodossa ja vielä maksaa siitä hirveitä summia. Niin. "Eri muodossa" voidaan tässäkin tapauksessa tulkita useammalla tavalla. Itsekin olisin kovin tyytyväinen saadessani käsiini tuon I Am One-seiskan, joka on kuitenkin orkesterin ensimmäinen virallinen julkaisu ja eri versio biisistä kuin mikä löytyy ekalta albumilta. Kyse on siis tietyltä kantilta katsottuna kahdesta eri biisistä. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
jannu 28.02.2006 22:26:52 | |
---|
Hieman tikusta asiaa, mutta... Tänään kuulin radiosta Placebon uuden sinkun ekaa kertaa ja oli pakko sen päätteeksi kaivaa Lost Highway OST hyllystä. Sointukierron kierrättäminen ei nyt vielä ole juttu eikä mikään, mutta kun oli melodiaakin käyty kähveltelemässä "Eye":stä. Outoa. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Heavy Metal Machine 01.03.2006 16:28:21 (muokattu 01.03.2006 16:30:20) | |
---|
Haluaisitko kuitenkin valaista mikä on tämän keräilyviettisi taustalla? Kyllä se oli siinä että Smässärit olivat jotain niin suurta silloin joskus minulle. Enää ei tuo bändi kuitenkaan tunnut oikein miltään enkä nykypäivänä maksaisi mistään SP tuotteesta tuota hintaa. Enää en tuota bändi oikeastaan kerää koska mistään ei tunnu löytyvän sellaista tavaraa jota mulla ei jo olisi. Ebaysta ehkä jotain mutta sieltä en huuda mitään... Vaikka SP onkin edelleen ja tulee pitkään olemaan suosikkibändini, niin fiiliksien laskuun on olemassa monta syytä joista hajoaminen oli ehkä se suurin. Lisäksi jälkeenpäin ajateltuna Zwan oli kuraa ja Billyn soololevy todellista paskaa. Lisäksi oma musamakuni on laajentunut huomattavasti... Olen kaiken lisäksi nykyään musiikkialalla töissä joten kaikkea kivaa kuulee... On tuota bändiä välillä kiva kuunnella ja saada samoja kiksejä mitä joskus aikaisemmin sain... Bändejä tulee ja bändejä menee... :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
The Duke 03.03.2006 13:43:59 | |
---|
Ebaysta ehkä jotain mutta sieltä en huuda mitään... Offtopic: Mikäs Ebayssa sitten mättää? It's not another state of mind..It's another mind of state... |
saturnzreturn 03.03.2006 21:25:39 (muokattu 03.03.2006 21:26:30) | |
---|
mikäs spfc:tä vaivaa? viikko sitten ei toiminut linkit, nyt niitä ei ole ollenkaan... edit: jaa no lukihan se siellä, anteeksi häriö my wallet's fat and so is my head |
Heavy Metal Machine 14.03.2006 12:12:24 | |
---|
Offtopic: Mikäs Ebayssa sitten mättää? Se ettei sieltä käsittääkseni saa mitään ilman luottokorttia... Ja mä olen niitä vastaan loppuun asti. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
koera 14.03.2006 16:22:37 | |
---|
Se ettei sieltä käsittääkseni saa mitään ilman luottokorttia... Ja mä olen niitä vastaan loppuun asti. Sampon visa electron käy ihan hyvin ainaki. Se on huumori mikä naurattaa. |
Heavy Metal Machine 14.03.2006 16:26:03 | |
---|
Sampon visa electron käy ihan hyvin ainaki. Okei. Nordean electroni löytyy mun lompakosta... HELSINGIN JOKERIT 1967 |
saturnzreturn 24.03.2006 10:34:40 (muokattu 24.03.2006 10:37:07) | |
---|
Heh, meikälle tuli tänään postissa The aeroplane flies high-boksi. Levy ja boksi on uudenveroisessa kunnossa ja myyjä myi ton mulle hintaan 33€. Noin loistavien kauppojen kunniaksi piti käydä hakeen vielä yheltä tutulta levykauppiaalta I of the mourning- 1 tracker promo. (tässä on muuten tarra liimattu kanteen jossa mainostetaan pumpkinsin helsingin keikkaa ja machina levyä) http://cgi.ebay.com/SMASHING-PUMPKI … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem kyllä my wallet's fat and so is my head |
konehes 24.03.2006 11:07:13 | |
---|
Heh, meikälle tuli tänään postissa The aeroplane flies high-boksi. Levy ja boksi on uudenveroisessa kunnossa ja myyjä myi ton mulle hintaan 33€. Halvalla lähti. Itse maksoin omastani 85€ vuonna 2002. Liikaahan se, mutta pakko oli saada. cherub with heavy metal machine |
saturnzreturn 24.03.2006 11:35:50 | |
---|
Halvalla lähti. Itse maksoin omastani 85€ vuonna 2002. Liikaahan se, mutta pakko oli saada. http://www.popsike.com/ tuolta näkyy, millä hinnalla mitäkin on myyty viime aikoina e-baysta, siellä boksin hinnaksi näkyy 79€, mutta kyllähän tuosta suomen markkinoilla varmasti yli 100€ pystyy halukkailta kiskomaan. my wallet's fat and so is my head |
konehes 24.03.2006 12:07:28 | |
---|
http://www.popsike.com/ tuolta näkyy, millä hinnalla mitäkin on myyty viime aikoina e-baysta, siellä boksin hinnaksi näkyy 79€, mutta kyllähän tuosta suomen markkinoilla varmasti yli 100€ pystyy halukkailta kiskomaan. Joo ja onhan tuosta ollut iloa kyllä koko rahan edestä. Vielä vuonna 2001 oli ainakin Kane Recordsilla ja ehkä Swampillakin noita myynnissä noin 300mk pintaan. Vuotta myöhemmin ei meinannut löytyä mistään. cherub with heavy metal machine |
Joo ja onhan tuosta ollut iloa kyllä koko rahan edestä. Vielä vuonna 2001 oli ainakin Kane Recordsilla ja ehkä Swampillakin noita myynnissä noin 300mk pintaan. Vuotta myöhemmin ei meinannut löytyä mistään. juuh, ja tämä second hand swampin kaveri kiroili tuota hintaa ja syytti mua moraalittomaksi kun ostin tuon tuolla hintaa :) nehän myy kaikkea harvinaista kamaa (ostaa siis harvinaisuuksia niitä tarjoavalta), ja ottaisi mielellään tuonkin boksin myyntiin, mutta kehui, että kun uudet myytiin loppuun, niin ei ole kertaakaan ollut sen jälkeen myynnissä, kun ei kukaan ole tuonut tyrkylle. mulle tuosta ei ole oikein kuin silmäniloa, sillä ostin kaikki sisällä olevat sinkut aikanaan ilmestymisjärjestyksessä ja nämä b-puolet kuunneltiin puhki jo silloin. tästä syystä en siis ostanut tuota boksiakaan silloin uutena. en tosin silloin tiennyt noista cover-biiseistä. edit: ai niin, muistan, että pidin boksia vielä erityisen kalliina, sillä nuo uk-sinkut yksittäin maksoivat 40mk ketale, eli 5x40=200mk my wallet's fat and so is my head |
FlatOutFucked 24.03.2006 12:45:23 (muokattu 24.03.2006 12:55:47) | |
---|
mulle tuosta ei ole oikein kuin silmäniloa, sillä ostin kaikki sisällä olevat sinkut aikanaan ilmestymisjärjestyksessä ja nämä b-puolet kuunneltiin puhki jo silloin. tästä syystä en siis ostanut tuota boksiakaan silloin uutena. en tosin silloin tiennyt noista cover-biiseistä. Voi vittu... Ostit sen siis vain jotta voit sanoa omistavasi sen. Sinänsä tuo hinta kuulostaa edulliselta (jolloin keräily on hyväksyttävämpää), mutta jos ne biisit omistaa jo muilla äänitteillä, niin ei voi ymmärtää. There's a liar on the altar. The sermon never falter This is religion.
Your religion. |
saturnzreturn 24.03.2006 13:18:57 | |
---|
Voi vittu... Ostit sen siis vain jotta voit sanoa omistavasi sen. Sinänsä tuo hinta kuulostaa edulliselta (jolloin keräily on hyväksyttävämpää), mutta jos ne biisit omistaa jo muilla äänitteillä, niin ei voi ymmärtää. Ei oikeastaan niinkään voi sanoa, että ostin sen jotta voisin sanoa omistavani sen. Ostin sen koska se on virallinen julkaisu jota en vielä omista. onhan mulla tristessastakin 7":n ja 12":n ja i am onesta orkkis limited potential 7":n, 10":n ja 12":n ja aion ostaa vielä sen cd-s i am onenkin vaikka siinä samat biisit tuleekin haalittua jo moneen kertaan. my wallet's fat and so is my head |
bastardo 24.03.2006 20:40:09 | |
---|
Voi vittu... Ostit sen siis vain jotta voit sanoa omistavasi sen. Sinänsä tuo hinta kuulostaa edulliselta (jolloin keräily on hyväksyttävämpää), mutta jos ne biisit omistaa jo muilla äänitteillä, niin ei voi ymmärtää. Jos sen saa 33 eurolla, niin voi kyllä ymmärtää. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
konehes 12.04.2006 23:21:01 | |
---|
cherub with heavy metal machine |
saturnzreturn 13.04.2006 18:57:16 | |
---|
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30095705 65€ on aika paljon numeroimattomasta Mellon Collie-vinyylistä mun mielestä. Eikä hintavaraustakaan oo ylitetty.. Ite maksoin tuosta uutena 180 markkaa vuonna 2001. kyä näin o noita saattaa saada vieläkin tukusta uutena... my wallet's fat and so is my head |
The Duke 13.04.2006 21:44:44 | |
---|
kyä näin o noita saattaa saada vieläkin tukusta uutena... Ei saa mistään tukusta enää uutena. Adore ja Gish lp:tä löytyy tukkulistoilta. *Brian Jones Boozing Society* |
saturnzreturn 14.04.2006 14:47:28 | |
---|
Ei saa mistään tukusta enää uutena. Adore ja Gish lp:tä löytyy tukkulistoilta. no ei taida olla ainakaan kauheen pitkä aika siitä, kun vielä sai my wallet's fat and so is my head |