Mika Antero 24.03.2006 11:47:58 (muokattu 24.03.2006 11:50:22) | |
---|
Pikavilkaisulla näyttäis siltä, että minulla on tuosta kautta aikain Suomen myydyimmät listalta 19 levyä. Pistääköhän kukaan paremmaksi. Vai pitäiskö sanoa huonommaksi... EDIT: Tais olla sittenkin 20. |
Feggy 24.03.2006 11:50:47 (muokattu 24.03.2006 11:53:05) | |
---|
Tunnusta pois, nyt on jo tullut ikävä Dr Bombayn hittiä "Rice and Curry", sen mikäsenytolikaanin Cotton Eye Joe / Old Pop In An Oak -rallatusta ja Captain Jackia. :-) Ei tasan. Viime sunnuntaina Wizard of Loose-rockvisassa oli yksi kierros eurodancen tunnistamista ja ei yhtään hävettänyt olla aikamoisen tietämätön niistä. No, meidän joukkue sentään tunnisti Dr. Bombayn, mutta vain siksi, että yksi on levykaupassa töissä. Pikavilkaisulla näyttäis siltä, että minulla on tuosta kautta aikain Suomen myydyimmät listalta 19 levyä. Pistääköhän kukaan paremmaksi. Vai pitäiskö sanoa huonommaksi... Hm, mulla on 2 eli Roadrunner ja Hectorock 1 "kielten oikean paksuuden tarkistaminen tulisi olla soittajalle päivittäinen rutiini!"
- nimimerkki Incognito Anssi Kelan foorumilla |
Ronsto 24.03.2006 11:52:50 | |
---|
Nii, mutta kun pa**a menee joskus pois muodista, niin mitäs sitten? Tunnusta pois, nyt on jo tullut ikävä Dr Bombayn hittiä "Rice and Curry", sen mikäsenytolikaanin Cotton Eye Joe / Old Pop In An Oak -rallatusta ja Captain Jackia. :-) Tunnelmoidaan ja muistellaan menneitä Waldo's Peoplen tahdissa :-D Ahahah :D Mun kaveri omistaa ton Dr. Bombayn levyn vielläkin ja kiistää ostaneensa sen! Väittää aina että se on sen pikkusiskon levy. :) Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
kivi 24.03.2006 11:53:45 (muokattu 24.03.2006 11:58:48) | |
---|
Kenkkunen: Pikavilkaisulla näyttäis siltä, että minulla on tuosta kautta aikain Suomen myydyimmät listalta 19 levyä. Pistääköhän kukaan paremmaksi. Vai pitäiskö sanoa huonommaksi... EDIT: Tais olla sittenkin 20. Villi arvaus - olet Kierrätyskeskuksessa töissä? ;-) Roadrunner, Hectorock ja Tapio Rautalapio löytyy. (EDIT: Ja Matin & Tepon "Et voi tulla takaapäin", hieno levy on se.) |
Mika Antero 24.03.2006 11:55:10 (muokattu 24.03.2006 11:57:21) | |
---|
Villi arvaus - olet Kierrätyskeskuksessa töissä? Ei kun minulla on niin hemmetin huono musiikkimaku. Menee Hectorit ja menee Eppu Normaalit ja menee Agentsit ja menee Loirit yms. Rautalapiokin löytyy jne. Kaikki rahalla ostettu, paitsi Eppujen kokoelma, sen sain lahjaksi. |
maelstorm 24.03.2006 12:01:39 (muokattu 24.03.2006 12:07:22) | |
---|
kyllä vaikuttaa pakarinen heikolta. kanssaidolinsa antti tuiskulla kun on top20:ssä kaksi levyä ja sitten Idols2005 on myös kauempana korkeammalla. kaikki on kuitenkin bemarin matskuja niin tuosta jo äkkiseltään näkee että ei ollenkaan pöllömpi myyntimielessä tuo idols. se tosin oli kai sanomatta ja näkemättäkin aika selvää... ... Heviä on listalla paljon vähemmän kuin mitä osasin odottaa. ehkä niitä olisi sitten huimat määrät jos listassa näkyisi esim 5000 myyneet albumit(?) Olen myös iloinen siitä että amerikan myyntitykkien imperialistinen karmea lemu ei haise vahvana. vain >:) Siivet. |
M-Juhana 24.03.2006 12:20:46 | |
---|
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
M-Juhana 24.03.2006 12:24:55 | |
---|
Pikavilkaisulla näyttäis siltä, että minulla on tuosta kautta aikain Suomen myydyimmät listalta 19 levyä. Pistääköhän kukaan paremmaksi. Vai pitäiskö sanoa huonommaksi... EDIT: Tais olla sittenkin 20. Jos laskin oikein ni meitin kotoo löytyy 22 kpl. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Jos laskin oikein ni meitin kotoo löytyy 22 kpl. Häpeä, sinä kerettiläinen! Tunnustettakoon, että minäkin laskin tuohon 20:een myös pari vaimon omistuksessa olevaa tekelettä. |
M-Juhana 24.03.2006 12:31:17 | |
---|
Häpeä, sinä kerettiläinen! Tunnustettakoon, että minäkin laskin tuohon 20:een myös pari vaimon omistuksessa olevaa tekelettä. Meillä kaikki on yhteistä vaimon kaa, vaikka valinta ja ostos onkin toisen tekemä. Meillä on aina tapana, kun jompi uuden levyn tuo kotiin, näyttää se kumppanille. Jos vaikka se kiinosttaa toistakin. *kuuntelee Jari Sillanpäätä täysillä* RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Mika Antero 24.03.2006 12:33:42 | |
---|
Meillä kaikki on yhteistä vaimon kaa, Meillä ei. Sen verran olen antanut periksi, että koko perheen levyt ovat kuitenkin samassa hyllyssä... |
porcupine 24.03.2006 12:55:36 | |
---|
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
C 24.03.2006 15:55:59 | |
---|
Heviä on listalla paljon vähemmän kuin mitä osasin odottaa. Myydyimpien top40:ssä ei ole yhtään hevilevyä, Nightwish ja HIM sijoilla 45. ja 46. Vuoden 2005 myydyimmissä Holopainen et al. veivät kuitenkin ykköspaikan ja top 15:ssa lisäksi HIM ja Teräsbetoni. Ja Lordi varmaan jatkaa tänä vuonna voittokulkuamme ;) Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
Fuzzy Boner 24.03.2006 16:43:33 | |
---|
Pikavilkaisulla näyttäis siltä, että minulla on tuosta kautta aikain Suomen myydyimmät listalta 19 levyä. Pistääköhän kukaan paremmaksi. Vai pitäiskö sanoa huonommaksi... EDIT: Tais olla sittenkin 20. Mä soitin muutamalla (alle kymmenellä) tolta listalta.. Joku tulee ja pistää paremmaks. :) MÖLLISTY |
texjazz 25.03.2006 13:23:52 | |
---|
Minulla on kaksi ja vaimolla yksi. Sitä ei kyllä lasketa minun levyihin, koska jo vuosia sitten kuuntelutottumuksemme ovat disintegroituneet. Ketkä tai mitkä ovat Smurffien suomalaisen version takana? Onko se vielä salaisuus? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
salmivaara 25.03.2006 15:06:21 (muokattu 25.03.2006 15:06:38) | |
---|
Tietääkö kukaan mitä waldo tekee nykyään? Vääntää nu metallia. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
J. Äyräpää 25.03.2006 22:06:33 | |
---|
9. Smurffit Super-Hyper hitit Vol. 13 EMI 3474 Miten helvetissä toi voi myydä noin paljon? Smurffejahan ei oo edes näkynyt tv:ssä moneen vuoteen, mistä lapset ne tuntee? |