Uudet sanat aiempaan sävellykseen, vanhat lyriikat löytyvät: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … php?c=19&t=7709&o=0#p260161 Siellä on myös raakaversio taustoista, rakenne ei vastaa uusia lyriikoita mutta kuitenkin. Tästä lähtee: URSA MAJOR ---------- INTRO 1. Allani maailma purjehtii usvassa Metsien varjoissa on vääriä ääniä 2. Kaikuja ihmisen jälkiä koneiden "Pieni on, perkele, mutta niin sitkeä" 3. Vähän vain valtaa sait kuitenkin kohotat Äänesi esille ylitse kaikkeuden 4. Et millään ymmärrä elämän juuria Purojen lähteitä, pilvien piiloja Kunnes.. CHORUS1: Kova maailma kertoo tarinan Petojen puolesta palavan laulun Viiman puremaa sääli ei lämmitä Aina janoaa vain verta ja hunajaa 5. Hakkaatko kasvoihin ystävän nimesi? Raiskaatko emosi varjolla valheiden? 6. Tahdot vain omasi ottaa ja kuluttaa Muiltakin pieniltä osuuden anastaa 7. Tapasi kuvottaa saa minut nousemaan Vasaman iskuilla järkeä takomaan 8. Mieleesi heikkoon ja varteesi vaisuun Annan vain takaisin sen minkä unohdit Ja sitten.. CHORUS1 GTR.SOLO CHORUS1 CHORUS2: Tuuli tappava vieköön kotisi Kaatakoon viljasi polttakoon saaliin Taivasalle jää pieni ihminen Petoni juoda saa taas verta ja hunajaa Tinker-doodle. |
noir 08.09.2003 19:35:22 | |
---|
Tämä oli hyvä ja varsin miellyttävä. Aika lyhyitä säkeistöjä, mutta ainakin rytmin voi löytää; ja olipa siellä muutama loppusointukin. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
Jani The Rock 08.09.2003 20:17:03 | |
---|
Mä tykkäsin tosta "hakkaatko kasvoihin ystävän nimesi" -kohdasta. Sen voi ymmärtää kahdella eri tavalla, joista toinen on jännempi kuin toinen. "I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch |
Fortune 11.09.2003 10:27:23 | |
---|
Mä tykkäsin tosta "hakkaatko kasvoihin ystävän nimesi" -kohdasta. Sen voi ymmärtää kahdella eri tavalla, joista toinen on jännempi kuin toinen. Kas, vahingossakin voi tehdä hyvää. Enpäs sitten kerrokaan kumpaa tarkoitin :) Tämä on tosiaan aika ripeätempoinen veto, joten noiden säkeistöjen lyhyys on aika näennäistä, niitä kun tulee aika runsaasti peräkkäin. Aika hittibiisi, suora nelonen ja sävelletty soolo, jossa ei neljäsosanuotteja nopeampaa tavaraa ole. Sittenpähän kuulette. Edelliset sanat tyrmättiin laulajan toimesta (ja itsenikin), jospa nämä kelpaavat. |
Fortune 30.09.2003 11:45:48 | |
---|
|
Artu Pupunuss 30.09.2003 17:54:03 | |
---|
Kömpelöä, teennäistä, väkinäistä... Latinan käyttäminen biiseissä on mielestäni moukkamaista, ei mitenkään kulturellia. Jospa koittaisit vähentää CMX:n kuuntelua ja ottaa rennommin. Hhmm... Uuoohh! Yeah! Mmmnwaaaiichhrrr! |
Fortune 30.09.2003 18:27:37 | |
---|
Kömpelöä, teennäistä, väkinäistä... Latinan käyttäminen biiseissä on mielestäni moukkamaista, ei mitenkään kulturellia. Jospa koittaisit vähentää CMX:n kuuntelua ja ottaa rennommin. En minä kuuntele CMX:ää oikeastaan ollenkaan. Sitä paitsi se Iso karhu on vain otsikossa. Itse biisihän on selkeä kuin apinan käsi. |