cubasisti 23.03.2006 13:19:34 | |
---|
Jaa'a, tuskin saa Suomesta. Tilasin luottokortilla netistä. Huom. soittorasiana täytyy olla joko HALion3 (tai HALion Player) tai Kontakt2, tai muuten joudut latailemaan wavit yksittäin käsipelillä. Ehkä jollain konvertteriohjelmalla saa kääntymään muihinkin näppärästi. Deadline tekee mestarin. |
BenGlenton 23.03.2006 13:23:18 | |
---|
Ei tuo ulkomailta tilaaminen paljoa hankaloita meininkejä vaikka firmalle tilaakin. Myyjä laittaa laskulle ALV 0% ja ostettu tuote ilmoitetaan verottajalla "yhteisöhankintana", jonka saa normaalisti vähentää. Täytyy vain ilmoittaa myyjälle suomalainen ALV-tunnus. www.supremecourtband.fi |
davel 24.03.2006 08:05:11 | |
---|
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta onko teillä osaavimmilla laittaa esille biisejä, joissa rummut ois toteutettu esim. tolla Drumkit from hellillä? Tai jollain vastaavalla. Itellä ei vaan luonnistu noiden midirumpujen vääntö silleen, että kuulostais edes etäisesti "oikeilta". Vai teettekö te noi rummut jollain drumagogg-tyylisellä ratkaisulla? Jokuhan vois toki kirjoitella tuosta midirumpaloinnista pienimuotoisen oppaankin... ;) |
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta onko teillä osaavimmilla laittaa esille biisejä, joissa rummut ois toteutettu esim. tolla Drumkit from hellillä? Heh, kuuntele noita Mikserin demoja. Siellä on joka toisessa biisissä tehty rummut noilla hel...tin rummuilla. Okei, toi on pieni kärjistys mutta just tuon takia Toontrackin tuotteet on alkaneet kuulostaa mun korvaan demorummuilta - vaikka todella laadukkaita ovatkin. Mä ainakin olen jo aivan kyllästynyt DFH soundiin. On paljon kivempi kuulla demoja/biisejä joissa rummut on tehty joko ihan luomumenetelmällä tai sitten joillakin vähemmän käytetyillä sämpleillä. ...siis mun mielestä. |
Explorer 24.03.2006 08:48:12 | |
---|
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta onko teillä osaavimmilla laittaa esille biisejä, joissa rummut ois toteutettu esim. tolla Drumkit from hellillä? Tai jollain vastaavalla. Meshuggahin Catch 33:n rummut on tehty DFH superiorilla. |
cubasisti 24.03.2006 09:37:42 | |
---|
Hihii. DFH on heville sama kuin Yamaha DX-7 oli 80-luvun popille. Virallinen soundi. Deadline tekee mestarin. |
Raimo 24.03.2006 10:22:22 (muokattu 24.03.2006 10:23:05) | |
---|
Meshuggahin Catch 33:n rummut on tehty DFH superiorilla. Onko muka? Mä luulin, että Haake on vaan veivannut sen uusiksi DFHS:n demoksi käyttäen orkkis- raitoja... Joka tapauksessa, siel "Custom& Vintage"- puolella vaikutti olevan ihan kivan kuuloisesti pöhiseviä vähemmän "hifi"- soundeja. Jokuhan vois toki kirjoitella tuosta midirumpaloinnista pienimuotoisen oppaankin... ;) http://marsh.prosoundweb.com/index.php/t/8955/ Blah. |
Explorer 24.03.2006 10:41:02 | |
---|
Onko muka? Mä luulin, että Haake on vaan veivannut sen uusiksi DFHS:n demoksi käyttäen orkkis- raitoja... Sillä levyllä on myös sekin erikoisuus, että Haaken lisäksi myös muut jäsenet ovat osallistuneet rumpuraitojen tekoon. |
Naq 24.03.2006 18:31:49 (muokattu 24.03.2006 18:38:47) | |
---|
On totta että DFHSllä saa parhaimmillaan erittäin hyvää jälkeä. Mutta kyllä pitää tietää miten rumpuja soitetaan! On älyttömästi juttuja, iskujen voimakkuuksia, varjolyöntejä, ym., mitkä pitää saada kohilleen jos meinaa että menee täydestä läpi.. Katsonut kuinka kitaristirentut näpyttelevät niitä pallukoita ja ihmettelevät miksi kuullostaa konekivääriltä. :D Nuo on DFHSllä tehty: http://koti.mbnet.fi/nagu/files/Outlet_toka.mp3http://koti.mbnet.fi/nagu/files/Outlet_eka.mp3 Hiomista löytyy kyllä varsinkin tuossa eka-biisissä. Parissa tunnissa tuollaisen tekee. |
Torniojaws 25.03.2006 01:06:00 (muokattu 25.03.2006 01:06:40) | |
---|
Komppipelti on aika härskin kuuloinen tuossa, heittelee vähän liiankin kanssa. E: Toka siis. |
Naq 25.03.2006 14:21:08 | |
---|
Komppipelti on aika härskin kuuloinen tuossa Niin on. :) Siinä on useampaa peltiä sotkettu. Komppipeltien tekeminen on muuten mielestäni kaikkein vaikein juttu saada kuullostamaan aidolta. Vaikuttaakohan se ettei siinä oteta huomioon, että pelti heiluu jo valmiiksi kun siihen lyödään jo uudestaan? Luulisi kyllä olevan aika pieni tekijä.. |