Aihe: Audioslave
1 2 3 4 521 22 23 24 2527 28 29 30 31
HaloOfFlies
01.03.2006 19:52:21

Mistä tällaista tietoa? Lupaava musiikkivuosi kyllä tulossa jos pitää paikkansa tuokin.

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=47608

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=48296
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
hjukke
01.03.2006 19:57:13

"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
mechanic
02.03.2006 10:29:28

Onko kukaan muuten nähnyt sitä Cuba dvd:tä? Uutta levyä odotellessa..
Tuntematon Sivari
HaloOfFlies
23.03.2006 11:16:04

Uusi levy on nyt saanut nimen Revelations. Chris Cornell halusi tällä levyllä kokeilla R&B-laulutyyliä, saa nähdä miltä kuulostaa.

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=50013
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
author
23.03.2006 11:52:50 (muokattu 23.03.2006 11:54:30)
Onko kukaan muuten nähnyt sitä Cuba dvd:tä? Uutta levyä odotellessa..

Olen nähnyt. En oikein pitänyt jostain syystä. Loppupuolella olevat Cornellin yksin soittelut/laulut laskivat tunnelmaa huomattavasti. Dvd:n parasta antia on se dokkariosio.

Chris Cornell halusi tällä levyllä kokeilla R&B-laulutyyliä

Very interesting. Sais kyllä olla hieman enemmän kuuntelua kestävä albumi kuin OOE.
Heartwood
23.03.2006 13:14:33
Uusi levy on nyt saanut nimen Revelations. Chris Cornell halusi tällä levyllä kokeilla R&B-laulutyyliä, saa nähdä miltä kuulostaa.

Toivotaan parasta, tähän asti Audioslave on kuitenkin ollut vähemmän kuin osiensa summa. Jospa nyt.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
hjukke
23.03.2006 14:27:40

Toivotaan parasta, tähän asti Audioslave on kuitenkin ollut vähemmän kuin osiensa summa. Jospa nyt.

Nääh. Kyllä ykköslevy on aika jämäkkää jöötiä.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
mechanic
23.03.2006 15:40:02 (muokattu 23.03.2006 15:40:33)

Kyllä se laulu varmaan hyvältä kuulostaa, olihan Cornellilla ainakin soololevyllään aika RjaB-tyylistä laulantaa. Kaipa se sitten Audioslaveenkin toimii. Toivottavasti.

Etyppi
Tuntematon Sivari
Heartwood
23.03.2006 17:01:29
Nääh. Kyllä ykköslevy on aika jämäkkää jöötiä.

Kyllä siinä hetkensä on, ja parhaimmillaan erittäin hienot sellaiset, mutta kokonaisuutena se ei oikein jaksa iskeä. Jos muutama kappale olisi karsittu kylmästi pois, olisi lopputulos ollut huomattavasti kovempi.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
etnopoju
24.03.2006 01:52:32

Ostan heti tuon kolmannen kun tulee, ja olen jo päättänyt että se on hyvä. Näin ei pety.

eli tärkeintä on se, että levyn kannessa lukee audioslave ei se mitä se sisältää?
gösplstorm
29.03.2006 19:09:23
mikä se näitte levy on nimeltään millä on toi "be yourself"? On vaan kyllä sairaan kova biisi, meni jotenkin iha liian ohi viime kesänä vaik sillon ku radiossa soi paljon nii kaikki sitä hehkuttikin. Onkos muut biisit kyseisellä levyllä yhtä laadukasta antia?
"-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman? -Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!"www.TheZippyWackos.com
author
29.03.2006 19:16:07
mikä se näitte levy on nimeltään millä on toi "be yourself"? On vaan kyllä sairaan kova biisi, meni jotenkin iha liian ohi viime kesänä vaik sillon ku radiossa soi paljon nii kaikki sitä hehkuttikin. Onkos muut biisit kyseisellä levyllä yhtä laadukasta antia?

Out of Exile. Onhan tuoss hyviä biisejä mutta ei kyllä minulla kestänyt yhtä paljon kuuntelua kuin eka levy.
hanhjelm
29.03.2006 20:33:11
Eka levy on kovettua kamaa. Toista levyä en jaksanut kovastikkaan kuunnella.. aika tylsä levy.
gösplstorm
30.03.2006 09:25:41
Out of Exile. Onhan tuoss hyviä biisejä mutta ei kyllä minulla kestänyt yhtä paljon kuuntelua kuin eka levy.

no hitto. toi ei kauheesti auttanu mun vaikeeta valintaa niiden kahden välillä :) njääh, ehkä ostan vaan ainaki ekaks sen tokan. hmm tai sit en. tai sit joo
"-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman? -Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!"www.TheZippyWackos.com
Tempura
30.03.2006 10:14:27
eli tärkeintä on se, että levyn kannessa lukee audioslave ei se mitä se sisältää?

Ei ihan niinkään, kahdesta aikaisemmasta mulla on kannet hukassa ja rokkaan niiden tahdissa vieläkin. Mutta saitpahan sanottua.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
nikomati
30.03.2006 11:04:39

Eka levy on kovettua kamaa. Toista levyä en jaksanut kovastikkaan kuunnella.. aika tylsä levy.

eka lätty olisi mielestäni huomattavasti kovempi jos biisejä olisi osattu hieman karsia. nyt kärsii mielestäni lievästi ylipituudesta.
koskaan ei voi olla liian gei.
author
30.03.2006 11:20:39
no hitto. toi ei kauheesti auttanu mun vaikeeta valintaa niiden kahden välillä :) njääh, ehkä ostan vaan ainaki ekaks sen tokan. hmm tai sit en. tai sit joo

Kyllä mä ekaa suosittelen ensin. :)
gösplstorm
30.03.2006 12:04:07
Kyllä mä ekaa suosittelen ensin. :)

Tai hei ehkä mä vaan niiq waretan ne molemmat!!1 lolxd
HaloOfFlies
29.05.2006 17:27:51

Levyn julkaisua on nyt lykätty jälleen, uusi kuukausi on syyskuu. Samasta syystä bändi peruutti kesäksi suunnitellun Euroopan kiertueensa.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)