Aihe: en tajua musiikista mitään
1 2
proxa
23.03.2006 20:32:17
Mitä jos vain kuvittelen omassa pienessä päässäni että osaan soittaa
mutta muiden korvissa musisointini on pelkkää säälittävää rävellystä..
en tajua musiikista mitään
käykö tuo ajatus koskaan jonkun muunkin kuin minun päässäni?
On päiviä jolloin soitto luistaa ja tulevaisuus kitaristina
näyttää eloisalta ja onnelliselta.
sitten taas seuraavana päivänä ei osaa soittaa ollenkaan.
osatako vaiko ei osata.
hulluksihan tässä tulee.
simon cykkeli
23.03.2006 20:35:52 (muokattu 23.03.2006 20:36:18)
Mul on tota kans. Joka kolmas päivä menee valosasti ja sit niinä kahtena päivänä tuntuu et vittu mä oon surkee >:(
Playing guitar rocks!! :)
-Cale
23.03.2006 20:43:40
Juu kyllähän noiden ongelmien kanssa painitaan lähes päivittäin...
simon cykkeli
23.03.2006 21:01:00
Ammatti vika... tai pikemmin harrastus, mut ei se kuulosta niin järkevält ^^
Playing guitar rocks!! :)
Kimmo72
23.03.2006 21:44:08
Et ole yksin asiasi kanssa. En mäkään tajuu.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Muuki
23.03.2006 23:17:33
En minäkään ymmärrä juuri mitään.
Mittään en oo kirjottanu alle
Schnowotski
23.03.2006 23:20:07
Juuri tänään mietin, että ei tällä motoriikalla ja sävelkorvalla pitäisi soittamista harrastaa.

Mutta harrastan silti. Samapa tuo, ihan hauskaa se on.
-Kirjoittaja on skribentti
"Tässä kappaleessa ei ole yhtään turhaa säveltä" "Ei tietenkään - se on sarjallinen struktuuri."
juuso a
23.03.2006 23:46:52

Mie taas kärsin sormien lyhyydestä. Ja siitä ettei tahdo fysiikka riittää vieläkään tarpeeksi hyvin vaikka on jo yli kymmenen vuotta soittoa takana. Fysiikkaa tietty voi treenata mutta ei sitäkään jaksa joka päivä jauhaa. Pääasiallisesti sitä tulee aliarvioitua omia suorituksia, mutta sitten toisaalta on niitä päiviä että kaikki tuntuu sujuvan. Jos tässä ei ois näinkään paljon tullut keikkailtua kun nyt on niin ei varmaan hirveen aktiivisesti tulisi musiikkia harrastettua. Eli oisin kait lopettanut siksi että olen liian keskinkertainen tälläkin saralla.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! "
inflames
23.03.2006 23:54:30
En mäkään muuta tiedä ku sen mistä ite diggaan. Vaan onneks ei ookkaan leipä tästä
kiinni ;) Joskus mietin, että jos pitäis elättää ittensä soittamalla kadulla niin vois olla
aika vaikeeta. Se on mulle se ultimaattinen muusikon mitta.
Mutta harrastelijalla on onneks helpompaa.

Ei saa kyllä liikaa antaa painoa sille mitä muut sanoo. Liian moni haluaa lyödä sut
lyttyyn pelkkää kierouttaan.
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Härski
24.03.2006 00:33:46
Mulla ei ole kyllä toi sormien motoriikkaa hallussa sitten pätkääkään. Toisaalta, minkään näköisiä harjoituksia en ole tehnyt soittamisen eteen n. 4:n vuoteen. Oisko aika alkaa opettelemaan?
sus
24.03.2006 00:45:16
Kyllähän tuo tunne on tuttu, etenkin väsyneenä.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
juuso a
24.03.2006 00:51:46

Mulla ei ole kyllä toi sormien motoriikkaa hallussa sitten pätkääkään. Toisaalta, minkään näköisiä harjoituksia en ole tehnyt soittamisen eteen n. 4:n vuoteen. Oisko aika alkaa opettelemaan?

Ei kait tuota kannata panikoida.. Treenaamattomuus tekee välillä todistettavasti hyvääkin. Itse ainakin satutin viimeksi vasemman käden etusormen treenatessa.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! "
LamaAjanElvis
24.03.2006 01:03:09 (muokattu 24.03.2006 15:06:44)
edit: pois
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
Bolt Shooter
24.03.2006 01:22:12
On päiviä jolloin soitto luistaa ja tulevaisuus kitaristina
näyttää eloisalta ja onnelliselta.
sitten taas seuraavana päivänä ei osaa soittaa ollenkaan.

Älä anna fiiliksen latistaa, musiikki voittaa kuitenkin aina! Itsekin joskus suuresti ihmettelin, kun päivänä X soitto ja soundi toimi hyvin ja päivänä Y sitten taas ei. Me olemme vain ihmisiä, emme kitarasoundeja. Kannattaa nukkua ja syödä hyvin ja siltikin jokainen päivä on aina erilainen. Sen tosiasian ymmärtäminen, että olen (vain/ehkä) ihminen, kaikista virheistäni huolimatta (ja juuri niiden vuoksi), auttoi omaa treenaamistani todella paljon. Saman olen huomannut oppilaissani - ne joille olen aiheesta puhunut (kaikille ei tarvitse asiasta puhua, törmäävät asiaan itsekin), soittavat paljon varmemmin ja paremmin. Parempaa treenifiilistä=fiilistä toivottelen suuresti!
Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile.
Bolt Shooter
24.03.2006 01:26:20
By the way, eilen oli mulle päivä Y, eli mikään ei toiminut...No tänään sitten taas ehkä...
Vita brevis, ars longa, occasio praeceps, experientia fallax, iudicium difficile.
hullu_ukko
24.03.2006 21:18:25 (muokattu 24.03.2006 21:19:02)
en tajua musiikista mitään

luuletko että minä tajuan? soitan silti niin hyvin ku osaan. ei ihmisestä mitään ynkkätiluttajaa hetkessä tuu.

E: eli jatka siis vaan treenaamista niin kyllä se siitä :)
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005
Härski
24.03.2006 21:41:59
Itse ainakin satutin viimeksi vasemman käden etusormen treenatessa.

Hoho. Soitatsä punttisalilla?
Little Savage
24.03.2006 21:54:42
Joo en mäkään tajuu mut se vaan lisää mun intoa oppia lisää. Sehän olisi tylsää jos heti osais kaiken.
Johann Onn
24.03.2006 22:53:10
On päiviä jolloin soitto luistaa ja tulevaisuus kitaristina näyttää eloisalta ja onnelliselta.

Sitten taas seuraavana päivänä ei osaa soittaa ollenkaan.

...ja 20 vuotta myöhemmin huomaat, että mikään ei ole muuttunut...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)