Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ted Nugent..?
1 2 3 4
willie
23.03.2006 21:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ted Nugent on ollut mulle hyvin ristiriinen henkilö. Joskus aikanaan tuli hankittua Free For All -vinyyli, josta diggasin ihan hillittömästi. Blues -orientoituneet ystävänä lähes hylkäsivät minut, kun kehuin Ted Nugenttia heille..!
 
Kyllähän se Nugent kolahtaa vieläkin, mutta aika yksioikoiselta kitaristilta nyttemmin kuulostaa. Verrattuna vaikka Alvin Leehen.. Tokihan Nugent on hyvin pitkälti show-mies soiton ohella, mutta sitä sen metsästysharrastusta en kyllä sivarina kuittaa.
 
Mutta maailma tarvitsee Ted Nugentteja. Tuleehan äijä Suomeenkin ekaa kertaa nyt.. koskas se nyt tuleekaan.. ?
Bonham
23.03.2006 21:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ah, jo poikavuosina tutustuin Gonzo liveen ja edelleen se on yksi kovimmista livestä mulle!!!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
RocknRoll
23.03.2006 21:29:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi biisi riittää kehumiseen, eli Fred Bear.
 
2541
23.03.2006 21:46:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi biisi riittää kehumiseen, eli Paralyzed.
 
JC
23.03.2006 22:42:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi biisi riittää kehumiseen, eli Great White Buffalo.
 
Roberto
23.03.2006 23:01:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amboy Dukes on kova.
 
HaloOfFlies
23.03.2006 23:08:13 (muokattu 23.03.2006 23:09:10)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cat Scratch Fever on helkkarin kova biisi. Se riffi tiputtaa leuan joka kerta.
 
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Guitar Hero
24.03.2006 00:23:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö tossa kaverissa ole aika paljon toimintahäiriötä? rasisti, naistenvihaaja kunnon punaniska äijjjä. korjatkaa, jos olen väärässä?
 
Come to the dark side. We have cookies
Coyote_FH
24.03.2006 01:47:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö tossa kaverissa ole aika paljon toimintahäiriötä? rasisti, naistenvihaaja kunnon punaniska äijjjä. korjatkaa, jos olen väärässä?
 
Hiukan vanhanaikainen tyyppi, joo, mutta eipä ole kuulunut mitään vaimonhakkaus-juttuja. Vielä.
 
Valdemar
24.03.2006 02:27:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö tossa kaverissa ole aika paljon toimintahäiriötä? rasisti, naistenvihaaja kunnon punaniska äijjjä. korjatkaa, jos olen väärässä?
 
Äläpäs nyt, kuule jätkä, Tedistä on roolihahmo jokaiselle.
 
fukk off
Mechanizm
24.03.2006 07:39:30 (muokattu 24.03.2006 07:39:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.bettercart.com/store/go? … 64583&b=&a=NONE&n=product&product=8
 
Ted Nugent signature jouskarin nuolia. Pitäisi mennä keikalle katsomaan äijän myyntikoju, siellä on varmaan perinteisten bändipaitojen sijasta nuolia, metsästyskoppeja sekä purkitettua buffalon lihaa.
 
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
Flash
24.03.2006 08:29:41 (muokattu 24.03.2006 08:30:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelua jo käynnissä tulevasta keikasta:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=118391&co=30
 
eikö tossa kaverissa ole aika paljon toimintahäiriötä? rasisti, naistenvihaaja kunnon punaniska äijjjä. korjatkaa, jos olen väärässä?
 
Kannattaa pitää suuta soukemmalla. Nugent voitti juuri oikeuskiistan hänet rasistiksi leimannutta promoottoria vastaan. Ei äijä mikään rasisti, eikä edes naistenvihaaja ole, mutta aseita ja metsästystä rakastava punaniska patriootti kylläkin.
 
Live Music Is Better!
Flash
24.03.2006 08:39:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokihan Nugent on hyvin pitkälti show-mies soiton ohella, mutta sitä sen metsästysharrastusta en kyllä sivarina kuittaa.
 
Showmies kyllä, mutta kyllä siinä soitossakin (ja niissä biiseissä ennenkaikkea) on oma viehätyksensä. Mitä tulee metsästykseen, niin meikäläiseltä irtoaa respektit jokaiselle, joka hankkii lihat pöytään jousella ja nuolella (ok, kyllähän Ted käyttää kaikkia mahdollisia muitakin aseita, mutta jousi on suosikki). Jousella metsästäminen kiinnostaisi itseänikin, vaikka en muuten metsästämisestä perustakkaan. The chase is better than the catch filosofialla.
 
Live Music Is Better!
Mika Antero
24.03.2006 10:23:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ulkomusiikillisista seikoista puhutaan niin Nugent on piristävä poikkeus kaiken maailman viherpiipertäjäpoppareiden seassa... Haastattelujensa perusteella mies on tosin niin täynnä itseään, että enpä taitaisi silti kylään kutsua.
 
Itselläni on Cat scratch fever ja Free for all -levyt ja ihan mallikasta rokin räimettähän ne ovat, jos sellaista jaksaa kuka kuunnella. Minä jaksan, toisinaan. Taitaapa mies soittaa Damn Yankeesin levylläkin, jonka divarin alelaarista nappasin. Siitä en pidä. Amboy Dukes kuulostaa parin tuntemani biisin perustella oikein mielenkiintoiselta.
 
konehes
24.03.2006 18:36:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Great Gonzos löytyy vinyylinä hyllystä ja se riittää mulle. Kova äijähän tuo on kyllä.
 
cherub with heavy metal machine
Järvihirviö
24.03.2006 18:42:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei äijä mikään rasisti, eikä edes naistenvihaaja ole, mutta aseita ja metsästystä rakastava punaniska patriootti kylläkin.
 
Haluatko selventää, mikä ero noiden kahden välillä on?
 
sus
24.03.2006 19:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluatko selventää, mikä ero noiden kahden välillä on?
 
Tää oli aika OT. Sai ainakin minut tulistumaan. Ei taida oikein Ted Nugent upota? Et taida edes tietää koko kaveria? Oliko tuohon sitten pakko vastata?
 
Itse asiaan: Nugent on väsännyt monta klassista riffiä. Hienoa.
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Tympee Huttunen
24.03.2006 19:57:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nugent on tosiaan aika villi mies. Kaikki hänen perheensä syömä liha on itse Tedin (tai jonkun perheestä) metsästämää. Siinä on vissi ero meidän liukuhihna-jauhelihoihin.
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
rheinone
24.03.2006 20:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää oli aika OT. Sai ainakin minut tulistumaan. Ei taida oikein Ted Nugent upota? Et taida edes tietää koko kaveria? Oliko tuohon sitten pakko vastata?
 
Aina kun muusikko ottaa kantaa politiikkaan radikaalein kommentein, jengi kyllä arvottaa heeboa muutenkin kuin riffien nikkaroinnin perusteella. Ja se on ihan oikein. Kyllä se melkein velvoittaa vastaamaan.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jackie
24.03.2006 20:56:10 (muokattu 24.03.2006 21:31:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi biisi riittää kehumiseen, eli Wäng Täng Pyyntäng
 
Korjaus: Ääh.. Workin' hard, playin' hard on paras biisi. Wang Tang ja Cat Scratch tulee ihan siinä perässä.
 
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «