fifehole 23.03.2006 08:43:41 | |
---|
Onko kellään ideaa/kokemuksia miten saisi symbaalit pysymään suorassa? Eli onko prikka vääntynyt kun pellit lyönnin jälkeen jää eri asentoon vai pitäskö hommata jotkut erikois härpättimet? Huopia ja prikkoja olen uusinut ja käännellyt toisinkin päin. Ei tämä nyt mikään iso ongelma ole, mutta jos joku tietäisi ratkaisun tähän.. Head for an eye |
hollmi-5 23.03.2006 09:12:51 | |
---|
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bobana 23.03.2006 09:15:46 | |
---|
No ylivoimaisesti parhaita ovat ne muoviset prikat joissa on kiinteä suoja joka estää peltiä vahingoittumasta ständin kierteeseen. Tamalla ja premierillä on näitä ainakin. Tamalta niitä vaan ei kuulemma saa ja Premieristä en tiedä. Kuitenkin Tamakin on ymmärtänyt yskän kun on tehnyt siitä vielä käännettävän eli on pitkäikäinen. Oi miksi oi miksi niitä ei saa...? Tai siis saa Tamalta kun ostaa uuden ständin.... Niin ja Premier:stä mulla on 3000 ja 6000 sarjaa ja vaan tossa 6000:ssa on se parempi muovinen suojus. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Bobana 23.03.2006 09:19:44 | |
---|
Se Taman vanha muovinen T-mallin kinnike 6-millin kieteelle lukitsee prikan paikoilleen. Sillä pysyy minulla parhaiten symbaalit oikeassa asennossa. Tämä:http://www.thomann.de/thoiw3_tama_7082p_prodinfo.html Tuo kyllä ajaa asiansa mutta on äärimmäisen ärsyttävä kierrettävä jos joutuu ruuvailemaan peltejä edestakaisin... Sen jos saisivat fiksattua niin on ihan kelpo peli. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
markkuliini 23.03.2006 09:36:49 | |
---|
Tuo kyllä ajaa asiansa mutta on äärimmäisen ärsyttävä kierrettävä jos joutuu ruuvailemaan peltejä edestakaisin... Sen jos saisivat fiksattua niin on ihan kelpo peli. Varsinkin jos soittaa keikoilla esim. ballaadit eri splasheillä. :D www.vasamayhtye.com |
hollmi-5 23.03.2006 09:44:54 | |
---|
Varsinkin jos soittaa keikoilla esim. ballaadit eri splasheillä. :D Ballaadit??? splasheilla??? Minun oli pakko pitää splashit juuri noilla linkkini muovisilla. Kun en käytä pellin päällä huopaa, niin parhaalta tuntui tuo. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
HeavyMachinery 23.03.2006 09:51:33 | |
---|
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
markkuliini 23.03.2006 10:20:31 | |
---|
Ballaadit??? splasheilla??? Kai sää tuon hymiön huomasit? Mulla mitään splashejä ole... www.vasamayhtye.com |
hollmi-5 23.03.2006 10:28:44 | |
---|
Kai sää tuon hymiön huomasit? Mulla mitään splashejä ole... Toki. Ei minullakaan ole enää splasheja. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bobana 23.03.2006 12:34:22 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_tama_rb8p_unterlegscheibe_prodinfo.html Tuo pitää pellin hyvin suorassa korvaa sen kierteen suojan sekä prikan. tohon vaan 2 muhvia ja se pieni taman mutteri päälle niin ei edes kiristy pellit vaan pääsevät heilumaan vapaasti..... Ach! Juuri tuota mutikkaa tarkoitin. Fiksu keksintö kun sen sitten vielä kääntääkkin voi jos kuluu puhki. Tosin ei helposti. Itellä ollu 3 vuotta käytössä aktiivisella soitolla raskaalla pellillä eikä ole moksiskaan. Ja mitä saatavuuteen tulee niin taisi diileri jonka kanssa olin tekemisissä lukea aku ankkoja katalookien sijaan kun väitti ettei nuita saa... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
joravuo 23.03.2006 12:41:43 | |
---|
Piracy.It's a crime |
LumPus 23.03.2006 12:50:21 | |
---|
|
HeavyMachinery 23.03.2006 12:58:56 (muokattu 23.03.2006 12:59:16) | |
---|
mjuu, tuo systeemi on auttamatta paras minkä tiedän. symbaalin vaihdot käy kädenkäänteessä. tuon jälkeen en edes oo ajatellu että palaisin vanhoihin pyöriteltäviin juttuihin. Laiskat.... itse tutkin noita joskus kaupassa ja tulin tulokseen että mitä enemmän liikkuvia osia, sitä enemmän särkyviä osia.... hieno keksitö, liian hieno. edit:typo Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
joravuo 23.03.2006 13:00:08 (muokattu 23.03.2006 13:01:14) | |
---|
mjuu, tuo systeemi on auttamatta paras minkä tiedän. symbaalin vaihdot käy kädenkäänteessä. tuon jälkeen en edes oo ajatellu että palaisin vanhoihin pyöriteltäviin juttuihin. Ja kun tota muoviprikkaa kääntämällä symbaalin saa heilumaan silleen vapaasti tai lukkiutumaan "suoraan". Piracy.It's a crime |
LumPus 23.03.2006 13:06:38 | |
---|
Ja kun tota muoviprikkaa kääntämällä symbaalin saa heilumaan silleen vapaasti tai lukkiutumaan "suoraan". jep. ridessä pidän mallilla suora, muut pääsee heilumaan vähän enemmän. |
Alpha 23.03.2006 13:10:41 (muokattu 23.03.2006 13:12:49) | |
---|
Se Taman vanha muovinen T-mallin kinnike 6-millin kieteelle lukitsee prikan paikoilleen. Sillä pysyy minulla parhaiten symbaalit oikeassa asennossa. Tämä:http://www.thomann.de/thoiw3_tama_7082p_prodinfo.html Näitä itsekkin käytän. Ständiin ensin kunnon prikka, sen jälkeen muhvi ja tämän jälkeen symbaali. Sitten lyödään vielä muhvi ennen tuota hattua... |
LumPus 23.03.2006 13:13:09 | |
---|
Laiskat.... itse tutkin noita joskus kaupassa ja tulin tulokseen että mitä enemmän liikkuvia osia, sitä enemmän särkyviä osia.... hieno keksitö, liian hieno. edit:typo tiesikkö että ilman meitä laiskoja säkin hakisit vetes vielä kaivosta, juoksevan veden on keksinyt varmastikkin sellainen läskiperse joka ei jaksanut tätä operaatiota jatkuvasti suorittaa. niinkuin en minäkään jaksa jatkuvasti kierittää symbaaliruuveja auki ja kiinni. toimiva keksintö, todella toimiva. |
Alpha 23.03.2006 13:15:56 (muokattu 23.03.2006 13:16:11) | |
---|
Kyllä mie mielelläni haen veden kaivosta...tarvi niin hieno olla, että vesi pitäis raanasta tulla. Ja nuo symbaalien ruuvailut nyt niin hirveetä ole, että niistä valittaa pitäis. |
LumPus 23.03.2006 13:17:26 | |
---|
Kyyllä mie mielelläni haen veden kaivosta...tarvi niin hieno olla, että vesi pitäis raanasta tulla. Ja nuo symbaalien ruuvailut nyt niin hirveetä ole, että niistä valittaa pitäis. kukin tyylillään, en minä sitä missään nimessä morkkaa. tämän uuden pearlin systeemin jälkeen ehdottomasti toimivimmat on noi taman systeemit, se T malli ja sitten uudempi. fiksusti suunniteltu myös kireempään kiristykseen, senkuin heittää ympäri. |
kukin tyylillään, en minä sitä missään nimessä morkkaa. tämän uuden pearlin systeemin jälkeen ehdottomasti toimivimmat on noi taman systeemit, se T malli ja sitten uudempi. fiksusti suunniteltu myös kireempään kiristykseen, senkuin heittää ympäri. Taas nähdään, että Tama hakkaa Pearlin 10-0... EDIT:Ymmärsinköhän vähän väärin nää sun kommenttis tässä... |