Stradlin 22.03.2006 18:49:11 | |
---|
Jaha, jonna diggailee mm. chris cornellia, pointsit nousi! Ja David Coverdalea, pointsit laski. Ain't It Fun? |
nikomati 22.03.2006 19:21:07 | |
---|
jonna on söpö. "koskaan ei voi olla liian gei." |
FlatOutFucked 22.03.2006 19:25:48 | |
---|
En voi kuunnella bändiä, jolla on noin ärsyttävä nimi. There's a liar on the altar. The sermon never falter This is religion.
Your religion. |
Capman 22.03.2006 22:50:42 | |
---|
Ja David Coverdalea, pointsit laski. Eipäs ku nousi. Varsinkin jos hinkkaa mikkitelinettä yhtä villisti kuin DC! :-P |
Jumina5/6 23.03.2006 04:02:50 | |
---|
No aika radio-kakkaa oli, mitä kuuntelin. Ihan omana mielipiteenä. Olisi saanut hyvää rokkia, mutta taas on näköjään ollut 'hyvät tuottajat' paikalla. Ei tämä nyky-trendi vaan kiinnosta. Hatuttaa vaan se, että pilataan monta hyvää sillä. Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska? |
Rattata 23.03.2006 10:35:10 | |
---|
|
No aika radio-kakkaa oli, mitä kuuntelin. Ihan omana mielipiteenä. Olisi saanut hyvää rokkia, mutta taas on näköjään ollut 'hyvät tuottajat' paikalla. Ei tämä nyky-trendi vaan kiinnosta. Hatuttaa vaan se, että pilataan monta hyvää sillä. Joo, kuulin pätkän eilen Anttilassa. Vähän samoilla linjoilla olen - kuulostaako liikaa Hanna Pakarisen tuotannolta? Levy jäi toistaiseksi ostamatta, voi olla että myöhemmin hankin kumminkin. |
JCM 23.03.2006 14:44:13 | |
---|
En voi kuunnella bändiä, jolla on noin ärsyttävä nimi. Nimi on kyllä paska, mutta so not jos rokki on hyvää. En tosin oo kuullu ku korkeintaan pari biisiä, mutta asialliselta kuulosti. Ainoa mikä häiritsee, on tuo naikkaritausta Jonnalla.. se kummittelee koko ajan päässä kun miettii tota rokkikoonpanoa nyt.. mut kai se ohi menee. |
MikkiW 23.03.2006 14:59:47 (muokattu 23.03.2006 15:21:53) | |
---|
Ei nimi bändiä pahenna. Eimulla muuta. |
MK73 28.03.2006 14:32:06 | |
---|
Kävin hoitamassa levyn itselleni. Aivan törkeän tiukka rock-lätty! Kauppakeskuksen ämyreistä kuultuna sain aluksi väärän käsityksen. Sliipatun "radio-rockin" voi Jonna's Problemin osalta unohtaa. Ne hyvät tuottajat & tekijät ovat kitaristi Wäinölä ja bändi itse. Neiti Kosonen on rustannut sanoituksia, ja laulupuoli hoituu asenteella. Lauri Porran bassomuurit ovat sitten vielä oma lukunsa, ja rumpali Saksala osoittautuu etulinjan mättäjäksi. Voi veljet, miten nannaa musaa nämä nuoret ässät vääntävät. Älkää antako sen Nylon Beat -taustan häiritä. Ja mikäpä siinä häiritsisikään. |
Röntgen-Jeesus 28.03.2006 21:18:17 | |
---|
Tästä bändistä ei löydy kyllä mitään hyvää sanottavaa. Tai no ehkä Lauri Porra. Tämä on juuri tälläistä kertakäyttömusaa, jota on aivan liikaa. Ja bändin nimi kuuluisi sinne "kamalimmat bändien nimet"-osioon. |
Mr. Mustard 28.03.2006 22:12:54 | |
---|
Mun korviin kuulosti semmoselta "mukamas rajulta" musiikilta, mutta kuulin vain yhden biisin. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
fish 28.03.2006 23:43:33 | |
---|
Kyllä se JANE:kin saadaan kuuntelukelpoiseksi tuolaisella taustaporukalla. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta itseäni ei jaksa innostaa, vaikka jokaisen anttituiskun takana olisi Nykänen/Rantanen/Nyman. Failures always sounds better. Let's fuck it up boys, make some noise! |
Raimo 29.03.2006 01:46:41 | |
---|
Kyllä se JANE:kin saadaan kuuntelukelpoiseksi tuolaisella taustaporukalla. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta itseäni ei jaksa innostaa, vaikka jokaisen anttituiskun takana olisi Nykänen/Rantanen/Nyman. Mitä ihmettä tuo tarkoitti? Jos sillä on jotain väliä niin voin sanoa, että Jonna on *todella* kova laulaja... Blah. |
Boyakasha 29.03.2006 13:53:15 | |
---|
Järkyttävää paskaa. Oltiin eilen poikien kanssa ulkona Tavastialla ja kylläpä oli tuo Jonnan Ongelma todellinen pettymys. Biisit tyhjänpäiväistä mukarokkia ja Jonnan laulu oli miksattu liki kuulumattomiin - kenties neidon laulutaitojen vuoksi. Eikös tällaisessa tapauksessa, missä bändi ratsastaa solistin nimellä ja maineella pitäisi toimia päinvastoin? Kylläpä ammattimuusikot ovat taas pestinsä valinneet, hohhoh. Kaiken tässäkin topikissa tapahtuneen hehkutuksen jälkeen olen todella mykistynyt, mitä ihmiset tässäkin bändissä kuulevat. Mutta kenties Toto-fanit saavat tästä jotakin irti. En aio ostaa levyä enkä mennä enää jatkossa keikoille. Vastakkaisasettelun aika on ohi. |
MK73 29.03.2006 16:23:21 | |
---|
Järkyttävää paskaa. En aio ostaa levyä enkä mennä enää jatkossa keikoille. Moittikaa vaan, ihan vapaasti. Ei kaikesta tarvitse tykätä. Hyvä, että on eriäviä mielipiteitä. Itse pysyn sanojeni takana ja olen onnellinen, ettei minun tarvitse kuunnella kaikkea sitä sontaa, mistä esim. täällä M.netissä hehkutetaan kymmeniä sivuja. Joutuisin haukkumaan lyttyyn 70% artisteista/bändeistä. |
Raimo 29.03.2006 16:50:16 | |
---|
Oltiin eilen poikien kanssa ulkona Tavastialla ja kylläpä oli tuo Jonnan Ongelma todellinen pettymys. Biisit tyhjänpäiväistä mukarokkia ja Jonnan laulu oli miksattu liki kuulumattomiin - kenties neidon laulutaitojen vuoksi. Eikös tällaisessa tapauksessa, missä bändi ratsastaa solistin nimellä ja maineella pitäisi toimia päinvastoin? Kylläpä ammattimuusikot ovat taas pestinsä valinneet, hohhoh.
Niinkuin tossa yritin sanoa, niin mimmi on kyllä törkeän kova laulaja. Äänittänyt olen, ja ottoja ei montaa mene. Jota ei voi yllättävän monesta levyttäjästä sanoa...
Blah. |
papitsu 29.03.2006 16:51:35 | |
---|
Olihan tuo ihan hyvän kuuloista musiikkia, mitä vähän aikaa sitten radiosta kuulin. En kyllä levyä ostaisi, mutta paremman puutteessa kyllähän tuota kuuntelee. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
Boyakasha 29.03.2006 17:09:35 | |
---|
Niinkuin tossa yritin sanoa, niin mimmi on kyllä törkeän kova laulaja. Äänittänyt olen, ja ottoja ei montaa mene. Jota ei voi yllättävän monesta levyttäjästä sanoa... Voipi olla. Mutta miksi miksaaja piti laulun äänenvoimakkuutta sitten niin alhaalla Tavastialla? Niin, on olemassa studiomuusikoita ja livesoittajia. Livenä ei kyllä vakuuttanut millään muotoa. Iso pettymys. Vastakkaisasettelun aika on ohi. |
Deathrace King 29.03.2006 17:19:24 | |
---|
Järkyttävää paskaa. Oltiin eilen poikien kanssa ulkona Tavastialla ja kylläpä oli tuo Jonnan Ongelma todellinen pettymys. Biisit tyhjänpäiväistä mukarokkia ja Jonnan laulu oli miksattu liki kuulumattomiin - kenties neidon laulutaitojen vuoksi. Eikös tällaisessa tapauksessa, missä bändi ratsastaa solistin nimellä ja maineella pitäisi toimia päinvastoin? Kylläpä ammattimuusikot ovat taas pestinsä valinneet, hohhoh. Kaiken tässäkin topikissa tapahtuneen hehkutuksen jälkeen olen todella mykistynyt, mitä ihmiset tässäkin bändissä kuulevat. Mutta kenties Toto-fanit saavat tästä jotakin irti. En aio ostaa levyä enkä mennä enää jatkossa keikoille. Älä jauha paskaa, todella kova laulaja kyseessä. Jos ei musasta diggaa, niin mikäs siinä, mutta ihan turha käydä tuollaisia spekulaatioita esittämään. Ootko kenties saanu Jonnalta pakit, kun pitää maamme parhaisiin naislaulajiin kuuluva mimmi noin lytätä, haha?! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |