Aihe: Mitäs ne on nimeltään?
1
Aimo
22.03.2006 15:50:40
Ne narut, joilla matto kiinnitetään koneistoon?
Ja saakohan niitä thomannilta.
En löytänyt millään niitä niiden sivuilta, enkä tiedä millä nimellä niitä pitäisi hausta hakea.
Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
tolppa-apina
22.03.2006 15:53:15 (muokattu 22.03.2006 15:54:44)
http://www.thomann.de/thoiw3_sonor_2m_prodinfo.html

Tuollasen tilasin itse 2 viikkoa sitten. Toimii kuten narun pitää.

E. Tilasin tietty muutakin.
Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää.
Jupi57
22.03.2006 19:53:29 (muokattu 22.03.2006 19:54:05)
Snare cord

Suomestakin löytynee ainakin Vaterin ja Zildjianin valmistamia.
Siitä huolimatta: " Ei kipata"
hollmi-5
22.03.2006 21:06:59
Mene kangaskaupaan ja osta sälekaihdinnarua. Maksaa 50 snt/metri. Myös kaihdinkaupat myyvät. Se on sitä samaa narua.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
hgr
22.03.2006 21:32:03
On muuten erinomaisen kehno laitos tämä Ludwigin nostaja joka yhdessä virvelissäni oli. Tuossa ei siis ole niitä kahta levyä joiden väliin liuska/narut puristetaan ruuveilla, vaan narut pitää sitoa kiinteästi siihen. Maton paikan hakeminen on silkkaa arpapeliä.

Onko noitten nostajien kiinnitysruuvien etäisyydellä muuten jotain standardeja? Swingstarin nostaja on nimittäin hieman erikokoinen eikä sitä saa samoihin reikiin kiinnitettyä.
markkuliini
23.03.2006 00:09:42

Snare cord

Suomestakin löytynee ainakin Vaterin ja Zildjianin valmistamia.

Mun mielestä Pearlin virvelinarut on ihan 100-0 Tamaan verrattuna. :D

Juu, eli eiköhän ne rumpufirmat tilaa nuo narut alihankintana jostain paikalliselta kaihdinkaverilta.
Vähän niinkuin ne pellinalushuovatkin. Paitsi ne tulee tietenkin joltain paikalliselta huopatossukaverilta.
www.vasamayhtye.com
Bobana
23.03.2006 06:21:26
Ei tämä nyt mitään narua ole mutta kerran sellaisen katkettua, laitoin hätäpäissäni sellasta paketin sidontamuoviliuskaa, semmosta sinistä. Toimii.

Niin ja kyseessä oli halpis virppa jolla ei nyt muutenkaan niin väliä silloin ollut.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Dr.Rubber
23.03.2006 07:09:04
Minä sain kauniisti pyydettyäni paikallisen yliopistollisen sairaalan infosta pari metriä ohutta, ruskeaa kaihtimen narua. Elämäni muuttui tyystin. Olin aikaisemmin viettänyt öitä valvoen ja miettien, mistä löytäisin oikeanlaista narua.
Mutta oikeasti haluaisin olla pilluamiraali. - Järvihirviö 22.09.2005 12:32:22
markkuliini
23.03.2006 09:42:15

Minä sain kauniisti pyydettyäni paikallisen yliopistollisen sairaalan infosta pari metriä ohutta, ruskeaa kaihtimen narua. Elämäni muuttui tyystin. Olin aikaisemmin viettänyt öitä valvoen ja miettien, mistä löytäisin oikeanlaista narua.

Hmmm...ruskeaa narua sairaalasta. Ettei vaan olisi ollut alunperin valkoista, mutta sillä on rassattu jotain hoitotoimenpiteitä.
Mitä muuten mietit nykyään öisin? :)
www.vasamayhtye.com
Jupi57
23.03.2006 15:45:24
...osta sälekaihdinnarua. Se on sitä samaa narua
Mun mielestä Pearlin virvelinarut on ihan 100-0 Tamaan verrattuna

Taman naru on harvempaan punottu, siis joustaa hiukan paremmin.
Lujaa narunhan saa näin mateenpyyntikauden päätyttyä käytetyistä koukkunaruista.
On tosin pyöreää profiililtaan, toisin kuin nuo edelliset.

Eli ns. puolankaa? ;) Tämä pitää muistaa puolankalaisia (kunta Ylä-Kainuussa) muusikoita tavatessa.

Swingstarin nostaja on nimittäin hieman erikokoinen eikä sitä saa samoihin reikiin kiinnitettyä. Liekö Taiwanilaista suurpiirteisyyttä kun Rockstarin nostinta asentaessani ei "säätämättä" istunut Swingstarin virvelin reikiin.
Siitä huolimatta: " Ei kipata"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)