Aihe: Konemusiikkipalstan tunnari
1 2 3 4 5 6
vulcan spoetnik
18.08.2003 16:28:13 (muokattu 18.08.2003 18:49:59)
Voi paukku, kun te ootte saamattomia :-D

edit

Äh.... sitten unohtu kokoasia...

Minun kontribuutioni konemusapalstan tunnariin..
- mm
vulcan spoetnik
18.08.2003 20:39:43
Voi paukku, kun te ootte saamattomia :-D

Äh.... sitten unohtu kokoasia...

Minun kontribuutioni konemusapalstan tunnariin..

ja linkki on....

http://www.student.oulu.fi/~mmakowie/

tuo pätkä taitaa olla suht vanha... jotain mitä joskus tehny eikä muista enää..... älkää sitten naurako ihan kamalasti :-/
- mm
sami_sumea
20.08.2003 15:28:47 (muokattu 20.08.2003 15:33:20)

http://www.sunpoint.net/~amatsonbooks/MP3/RhodesLoop_110bpm.mp3

Jou. Nakkaatko tosta Rhodes-loopista sellaisen version josta ei ole yläpäätä filtteröity veks noin rankasti?

Biisi on melkein valmis :)

edit Joo ja sitä vois samalla pannata vähän keskemmälle ja ottaa inan verran kaikuja poies..

...
vulcan spoetnik
21.08.2003 10:53:29
Jou. Nakkaatko tosta Rhodes-loopista sellaisen version josta ei ole yläpäätä filtteröity veks noin rankasti?

Biisi on melkein valmis :)

Joo ja sitä vois samalla pannata vähän keskemmälle ja ottaa inan verran kaikuja poies..

...

Nyt ei mene jakeluun...... Jos olet itse tehnyt tuon loopin niin etkö voi tehdä sitä itse ? vai mitä tarkoitat ?
- mm
krushing
21.08.2003 11:32:49

Nyt ei mene jakeluun...... Jos olet itse tehnyt tuon loopin niin etkö voi tehdä sitä itse ? vai mitä tarkoitat ?

kattele Vulcan vähän taaksepäin tuota viestiketjua niin selviää kenen loopeista on kyse... :)
vulcan spoetnik
21.08.2003 11:57:53
kattele Vulcan vähän taaksepäin tuota viestiketjua niin selviää kenen loopeista on kyse... :)

Hohoo, johan aukes... x)
- mm
sami_sumea
21.08.2003 12:01:24

Puhunks mä mulle? Enks mä v*ttu tiedä kuka mä oon? Hä?

:-)

...
vulcan spoetnik
21.08.2003 12:42:53
Puhunks mä mulle? Enks mä v*ttu tiedä kuka mä oon? Hä?

:-)

...

Hoho, minä kun aattelin toimit idea nikkarina ja sitten teetät alihankintana kaikki tarpeelliset säädöt.... x)
- mm
vulcan spoetnik
21.08.2003 15:56:06
Hmm... Edistyyköhän tämä projekti yhtään ?

Oon sitä mieltä että jokainen tekee oman jutun ( biisin pituus vaikka max 30-60 sekuntia tms.. tyyli ja tempo vapaa ) Sitten kun pätkiä on kertynyt tarpeeksi ne miksataan yhteen.

Elikkä ei mitään luuppihäröilyä, ideana se voi olla mielenkiintoinen, mutta käytännössä se on aikaa vievää tappelua ja pilkun viilausta

Jos olette kuulleet Fila Brazilian Brazilification albumia/remix kokoelmaa ( julk. vuonna 2000 ), niin siinä on tyylikkäästi miksattu ne biisit yhteen vaikka kaikki biisit on eri tempoisia/tyylisiä... Samaa tyyliä voisi soveltaa siis tässäkin.
- mm
sami_sumea
21.08.2003 18:18:34

Hmm... Edistyyköhän tämä projekti yhtään ?

Jees, mulla on pikaisesti tehty kokeilu kasassa (pari minuuttia pitkä) mutta tarvitsen paremman version tosta Rhodes-soundista.. Tosta nykyisestä ei saa tarpeeksi yläpäätä kaivettua esille koska se on filtteröity niin rankasti. Tuo nykyinen versio sopii vain taustasoundiksi, ja kuulostaa aika hirveältä kun sitä on yritetty equttaa liikaa... :(

Ei muuta kuin tsekkaamaan previkka osoitteesta

www.tuhkimo.net/sami/muusikoiden_v2.mp3

...
Mohla
24.08.2003 19:57:52

I'm back in business.
Imutin Juhon loopit. Katsotaan mitä syntyy.

Taitaa olla järkevää, että kaikki vääntelee vaikka oman biisin noista tai jotain. Sitten voi ihmiset ihmetellä, että osaako "konemuusikot" olla luovia...
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Mohla
29.09.2003 13:46:06

Kyllä me ollaan vähän saamatonta porukkaa.
-Charlie McCharty
Juho L
29.09.2003 14:06:46
Missä tilanteessa tämä systeemi nyt jumiitta?

Tehdään niin, että jokainen tekee haluamansa pätkän ja sitten joku vain miksaa DJ-tyylillä ne yhtee. Tähän ei enää tule muttia. Noni! Nyt kaikki tekemään!
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Mohla
30.09.2003 04:09:44

Niinhän sitä pitäs, mutta nytkin vaan surffailen täällä.
-Charlie McCharty
Jabbe
30.09.2003 13:27:27
Ei jaksa.
Juho L
30.09.2003 16:02:55
Minä vaikka postaan kohta pätkän Universal Havoc Squadin uudesta versiosta, jonka eilen aloitin. Siinä on ytyä ja oikeaa psytrance, perhana. Sitten saatte tekin tehdä omianne.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Juho L
30.09.2003 18:29:40
Mohla
01.10.2003 11:26:49

Tuohan on ihan huva.
Eikai haittaa jos siitä sun rhodes-pätkästä tulee ambienttia?
-Charlie McCharty
Juho L
01.10.2003 16:47:47
Tuohan on ihan huva.
Eikai haittaa jos siitä sun rhodes-pätkästä tulee ambienttia?

Minä olen tehnyt jo siitä ambienttia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)