Aihe: Kaikki asiat jo käsitelty? Kauanko olet keskustellut?
1 2 3
poppamies
21.03.2006 19:43:56

Här sitter jag på en soptipp. Sedan sommaren 2004.

Jag sitter på den här skräphögen sedan sommaren 2002. Mitt registreringsnummer är 3714. Allt har blivit sagt, och inget har lämnats osagt.
G-strings are for strippers
KoskPaavo
21.03.2006 21:22:40
Och sedan pekkajau på savolax.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
baron
21.03.2006 21:30:07

"1-2 vuotta"-ruutuun rasti. Vanhin kirjoitukseni, jonka epävirallinen hakukone löysi on:
-Saako hääkeikalla helposti pesää..?
Nyt saattaa olla vanha : Mutta ehdottomasti pahinta mitä hääkeikalla voi sattua on se, kun koko bändi on nussimassa morsianta, niin samaan aikaan sulhanen juo kaikki bändin viinat.
01.12.2004 12:16 - ÄM - Tanssimusiikki

Mun eka kirjoitus oli "Millä tanssimuusikko elää" kun ihmettelin, että kuinka kukaan niin huonoilla liksoilla pystyy sekä kuolettamaan työkaluhankintansa, elämään itse, elättämään perheensä ja hoitamaan asuntolainansa.
Mut nuijittiin kumoon: Soittimet, PA-laitteet ja keikkakulkuneuvot lahjoittaa enkeli taivaan, niitä ei tarvitse ottaa huomioon ja liksaa muusikko ei tarvitse, kunhan saa verottomia kulukorvauksia niin hyvin tulee toimeen.

No, tulkoon mun puolesta, mä joudun sponsoroimaan hankintoja muista tuloista, en oo saanut varmaan mun pianoja edes kustannettua, farmariautostani puhumattakaan.
My name is Baron, Sir Baron.
vesku.ka
21.03.2006 23:24:36
mie oon kirjautunut käyttäjäksi 9.11.2003 eli siitä asti...paljon siitä nyt tulee.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
R.Syke
22.03.2006 06:52:07 (muokattu 22.03.2006 06:53:53)
Mun eka kirjoitus oli "Millä tanssimuusikko elää" kun ihmettelin, että kuinka kukaan niin huonoilla liksoilla pystyy sekä kuolettamaan työkaluhankintansa, elämään itse, elättämään perheensä ja hoitamaan asuntolainansa.
Mut nuijittiin kumoon: Soittimet, PA-laitteet ja keikkakulkuneuvot lahjoittaa enkeli taivaan, niitä ei tarvitse ottaa huomioon ja liksaa muusikko ei tarvitse, kunhan saa verottomia kulukorvauksia niin hyvin tulee toimeen.

No, tulkoon mun puolesta, mä joudun sponsoroimaan hankintoja muista tuloista, en oo saanut varmaan mun pianoja edes kustannettua, farmariautostani puhumattakaan.

HOHOO, Baron. Sääää et oikeastaan sais vastata näihin kysymyksiin, koska sääää et elätä itseäsi tanssimusiikilla. Enkä määäkäään. Siksi vastasin toisella kotimaisella, jota WW ei ymmärrä ;)

Kohta nokka kohti duunia, että pystyy harrastamaan mukavia keikkoja hyvillä soittimilla ja ennen kaikkea elävää musiikkia eikä mitn omb-rytkytystä.

Soittotaidon puutteet paikataa kovalla yrityksellä ja voimalla!

nimim. 'Ahneus kovankin onnen voittaa'

Keuhksprh®
artope
22.03.2006 07:58:54

Artope rekisteröitynyt 3.1.2005 ja muistaakseni mnetin edellisessäkin versiossa tuli vierailtua.
-halitulijallaa-
WanhaWetäjä
22.03.2006 14:33:01

HOHOO, Baron. Sääää et oikeastaan sais vastata näihin kysymyksiin, koska sääää et elätä itseäsi tanssimusiikilla. Enkä määäkäään. Siksi vastasin toisella kotimaisella, jota WW ei ymmärrä ;)

Kohta nokka kohti duunia, että pystyy harrastamaan mukavia keikkoja hyvillä soittimilla ja ennen kaikkea elävää musiikkia eikä mitn omb-rytkytystä.

Soittotaidon puutteet paikataa kovalla yrityksellä ja voimalla!

nimim. 'Ahneus kovankin onnen voittaa'

Keuhksprh®

Hohåhhihåh!

Mikä toi soptipp on?Roskakasa?

Mä olen käynyt vaan peruskoulun,joten teikäläisten eli insinöörien,lääkärien etc mittapuun mukaan olen tyhmä ja kouluttamaton....

Mutta ONNEKSI on ainakin yks asia mitä ei saa koulutuksella,eikä rahalla...perusmusikaalisuus,sitä vaan joko on olemassa tahi ei?

Niin no,2-3 vuotta sitä on täällä pyöritty...paljon on paskaakin puhuttu,olen pahoillani,katson peiliin,HOHO...mutta myös asiaa;-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
Teemu Tee
22.03.2006 14:42:55

Gallup!!
Olen ollut keskustelemassa palstalla:

Alle 1 vuosi:
1-2 vuotta:
2-3 vuotta:
3-5 vuotta: X
aina:

Rekisteröityneenä 3,5 vuotta ja sitä ennen ainakin ½ vuotta ...tymättömänä.
Tyhjän saa pyytämättäkin
baron
22.03.2006 14:48:07

Mä olen käynyt vaan peruskoulun,joten teikäläisten eli insinöörien,lääkärien etc mittapuun mukaan olen tyhmä ja kouluttamaton

Vähän on noita kouluja tullut käytyä, mutta en oo huomannut että viisautta siellä olisi jaeltu ja nyt kun vaihtanut leiriä, niin vaikea sitä itsekin on jaella, nippelitietoa sitäkin enemmän.
My name is Baron, Sir Baron.
R.Syke
22.03.2006 16:38:56 (muokattu 22.03.2006 16:40:55)
Vähän on noita kouluja tullut käytyä, mutta en oo huomannut että viisautta siellä olisi jaeltu ja nyt kun vaihtanut leiriä, niin vaikea sitä itsekin on jaella, nippelitietoa sitäkin enemmän.

Joo. Vähän on kouluja käyty, mutta kyllä niitä pitää vähän käydäkin. Ja vähän on rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakin :D

Keuhksprh®

Äsken päivätreeneissä huomasin omaavani persmusikaalisuutta. Heti, kun soitin päin persettä, takapuoli rupesi puutumaan. Kaikkea sitä.
Ukko
22.03.2006 17:10:48

Olen ollut keskustelemassa palstalla:

Alle 1 vuosi: x
1-2 vuotta:
2-3 vuotta:
3-5 vuotta:
aina:

Aina. Ei muista kuinka kauan mutta meniskö viime vuostuhannen puolelle. Joka tapauksessa ihan niitä alkuaikoja. No nyt olin viikon jäähyllä mutta se on toistaiseksi ohi :/
jon lord
22.03.2006 19:53:36
Aina. Ei muista kuinka kauan mutta meniskö viime vuostuhannen puolelle. Joka tapauksessa ihan niitä alkuaikoja. No nyt olin viikon jäähyllä mutta se on toistaiseksi ohi :/

Kato, ukko on päässyt jäähyltä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
poppamies
22.03.2006 20:37:36

Hohåhhihåh!

Mikä toi soptipp on?Roskakasa?

...olen tyhmä ja kouluttamaton....

Mutta ONNEKSI on ainakin yks asia mitä ei saa koulutuksella,eikä rahalla...perusmusikaalisuus,sitä vaan joko on olemassa tahi ei?...

Nyt minä oon satayksprosenttisesti samaa mieltä Wanhan Weturin kanssa!
Perusmusikaalisuus joko on tai sitten ei. Useinmiten joku tässäkohden sanoo että aina voi harjoitella ja opiskella, mutta kun musikaalisuutta EI voi harjoitella eikä opiskella. Se on sellainen on/off juttu. Meistä monista voi tulla ihan välttäviä muusikoita mutta jokainen meistä joka on elänyt vähän enemmän täytyy myöntää että näitä luonnonlahjakkuuksia aina silloin tällöin astelee meidän kunkin tielle. Ne on yleensä niitä soittajia joille on aivan sama minkä soittopelin laitat heille käteen niin vähän ajan päästä se soi. Näille perusmusikaalisille ihmisille ei voi muuta kuin nostaa hattua!
KoskPaavo
22.03.2006 22:05:17
Perusmusikaalisuus joko on tai sitten ei. Useinmiten joku tässäkohden sanoo että aina voi harjoitella ja opiskella, mutta kun musikaalisuutta EI voi harjoitella eikä opiskella. Se on sellainen on/off juttu. Meistä monista voi tulla ihan välttäviä muusikoita mutta jokainen meistä joka on elänyt vähän enemmän täytyy myöntää että näitä luonnonlahjakkuuksia aina silloin tällöin astelee meidän kunkin tielle. Ne on yleensä niitä soittajia joille on aivan sama minkä soittopelin laitat heille käteen niin vähän ajan päästä se soi. Näille perusmusikaalisille ihmisille ei voi muuta kuin nostaa hattua!

Kyllä minunkin muusikontaipaleen varrelle on muutama nuori källi ilmaantunut että haavi on jäänyt auki.Sitten kun ne on joskus vielä sellaisia että ne tekee sen ihan vaan niinkuin ns. "vasemmalla kädellä" jonkun muun homman lomassa.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
poppamies
22.03.2006 22:09:37

...Sitten kun ne on joskus vielä sellaisia että ne tekee sen ihan vaan niinkuin ns. "vasemmalla kädellä" jonkun muun homman lomassa.

No sehän siinä nimenomaan vituttaa. Että eivät ikäänkuin tajua lahjansa arvo ja niitä mahdollisuuksia mitä se voisi antaa.
uruttaja
22.03.2006 22:11:41
No sehän siinä nimenomaan vituttaa. Että eivät ikäänkuin tajua lahjansa arvo ja niitä mahdollisuuksia mitä se voisi antaa.

Tuohon "syyllistyy" tosi moni duo, muutama trio, ja suurin osa OMB-heeboista. Ei olla maltettu soittaa edes itse niitä taustoja. Painetaan vasosella on/off-nappulaa ja hymyillään vinosti.
Ukko
23.03.2006 16:49:58

Kato, ukko on päässyt jäähyltä.

Joo. Tuli korkee maila ja erotuomarille suunsoittoa ;)
Ukko
23.03.2006 16:52:33

Perusmusikaalisuus joko on tai sitten ei. !

Kai sen yksi ilmentymä on se että joidenkin täytyy treenata biisit viimeistä piirtoa myöten ennenkuin lähtee ja toiset soittavat sen tuosta vaan vaikka ekalla yrittämällä ja kaikenlisäksi paremmin kuin aiemmin mainitut. Luonnollisesti kuulun näihin myöhempänä mainittuihin ;)
C7
23.03.2006 17:13:37
Neljättä vuotta jo mukana, sinä aikana
olen kirjoittanut keskusteluun 117 kirjoitusta ja
aloittanut 7 uutta aihetta, joihin on kirjoitettu
yhteensä 76 vastausta (keskimäärin 11 per aihe). Eli helvetin tylsiä aiheita oon aloittanut. Tuo on karuakin karumpaa faktaa. Nyt on hutunvääntäjän itsetunto lujilla.
vanha, mutta elossa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)