Bonham 05.09.2003 12:06:52 (muokattu 05.09.2003 12:15:07) | |
---|
No niin kaikki kiukuttelijat täällä musiikkimaassa. Lopetetaan kitinät hyvästä ja huonosta musiikista ja aletaan vaan kuuntelemaan kiltisti kaikenlaista musiikkia. On järjetön rikkaus, että on niin monenlaista musiikkia olemassa. Kuka tahansa hieman ikää saanut henkilö voi kertoa, että musiikkimaku muuttuu vuosien myötä. Toiset bändit jäävät elämään kanssasi, toiset häviävät ikuisiksi ajoiksi. Aina tulee uusia mukaan. Näin se on ja hyvä niin. Ei muuta. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
lxi 05.09.2003 12:08:26 | |
---|
Ei lisättävää tähän. Mainostilaa vuokrattavana |
J.Granö 05.09.2003 12:10:59 | |
---|
No niin kaikki kiukuttelijat täällä musiikkimaassa. Lopetetaan kitinät hyvästä ja huonosta musiikista ja aletaan vaan kuuntelemaan kiltisti kaikelaista musiikkia. On järjetön rikkaus, että on niin monenlaista musiikkia olemassa. Kuka tahansa hieman ikää saanut henkilö voi kertoa, että musiikkimaku muuttuu vuosien myötä. Toiset bändit jäävät elämään kanssasi, toiset häviävät ikuisiksi ajoiksi. Aian tulee uusia mukaan. Näin se on ja hyvä niin. Ei muuta. Tämä on tosi. |
S1mppa 05.09.2003 12:11:41 | |
---|
Iiiiso plussa :) - original S1mppa - |
timobass 05.09.2003 12:20:58 | |
---|
Ja ..tut mä mitään yleissivistystä kaipaan, menee inspiraatiot ja kaikki, eikä soitosta tule ...kaakaan... mä kuuntelen vaan trashkromimetalfuusiohiphoppia. Kato, mun juttu on siinä! =D Ei vaan noinhan se Bonham se asia on... asiaa. |
Karlsson 05.09.2003 12:21:44 | |
---|
Jes jes, Näinhän se on, mutta maailmanmenossa helposti järjen (tai Bonhamin) ääni unohtuu. Valitettavasti. Jatsia heti aamusta. |
M-Juhana 05.09.2003 12:25:37 | |
---|
Stoi !! Se Knuuti sanoi ettei Jorea saa kuunnella, ku se on paska :) (onko jäänyt mulle päähän surraa se juttu !!!!! on ) Bonham on oikeassa ! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
MetalliHippi 05.09.2003 12:40:31 | |
---|
Tämä on niin päivänselvä asia, ettet saa plussaa, tsori. Hyvä kuitenkin, että löit nyrkkiä pöytään asiasta. Ehkä kukaan ei nyt jaksaisi kitistä. Mutta mistäs me nyt kirjoitetaan??? Kunnioita yksilöä, saatana. |
Deep Shadow 05.09.2003 12:43:47 | |
---|
Ei lisättävää tähän. No minä lisään vielä sen verran, että muistettaisiin myös se, että ihmiset on erilaisia. Jos joku ei tykkää kuunnella jotain tiettyä musiikkia tai vaihtoehtoisesti kuuntelee jotain tiettyä musiikkia, niin ei se tarkoita sitä, että tämä ihminen olisi jotenkin toisten ylä- tai alapuolella... Niin kuin Bonham sanoi, on järjetön rikkaus, että on niin monenlaista musiikkia ja kaiken lisäksi näillä erilaisilla musiikeilla on usein omat kuulijakuntansa. Turhaa musiikkia ei varmaankaan ole olemassakaan. Mutta jotain kritiikkiä Bonhamillekin on annettava. ;)Lopetetaan kitinät hyvästä ja huonosta musiikista ja aletaan vaan kuuntelemaan kiltisti kaikenlaista musiikkia. Kitinät kyllä voidaan lopettaa, mutta ei kai kaikkien sentään kaikkea tarvitse kuunnella, koska ihmisten musiikkimaut ovat kuitenkin niin erilaisia. Toki on mieltä avartavaa kuunnella joskus sellaistakin musiikkia, mitä ei normaalisti kuuntele, tai josta ei välttämättä edes pidä ja koittaa löytää niistäkin niitä hyviä juttuja, mutta ennen kaikkea, yritetään ymmärtää toisiamme ja toistemme musiikillisia mieltymyksiä... Polkupyörää on ohjattava niin että on kumpikin jalka polkimilla ja ainakin toinen käsi |
Teijo K. 05.09.2003 12:59:27 | |
---|
Tämä on niin päivänselvä asia, ettet saa plussaa, tsori. Hyvä kuitenkin, että löit nyrkkiä pöytään asiasta. Ehkä kukaan ei nyt jaksaisi kitistä. Mutta mistäs me nyt kirjoitetaan??? Siitä samasta kuin ennenkin, mutta uuteen suoraselkäisempään sävyyn. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
sormunen 05.09.2003 13:26:22 | |
---|
Stoi !! Se Knuuti sanoi ettei Jorea saa kuunnella, ku se on paska :) Missä kohtaa "se Knuuti" niin sanoi? |
Missä kohtaa "se Knuuti" niin sanoi? Provoa ja koukkua :)... osu ja uppos !! Edit: lisäys Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
sormunen 05.09.2003 15:19:32 | |
---|
Provoa ja koukkua :)... osu ja uppos !! Edit: lisäys Tota, kuka provos? Sinä vai? Mä oon aina käsittänyt niin, että provoominen on jotakuinkin sitä, että kärjistää raskaalla kädellä sinänsä oikeana pitämäänsä asiaa/mielipidettä. Esimerkiksi vaikka herättääkseen keskustelua. Aika usein täälläkin kumminkin käy niin, että jos narauttaa jonkun silkasta bullshitistä, onkin kuulema ollut kyse provosta tai kärjistyksestä. Jos taas tarkotit mua, niin en mä provonnut. Luin vain tuolta toisaalta tänne peistatun kritiikin ja ihmettelin, missä väittämäsi sanottiin. Yleissivistys yleensä ja musiikillinen semmonen erikseen on hieno homma. Mutta ei se suinkaan tarkota diggaamista. Kyllä mä tunnen esim. ko. Marjarannan tuotannon siksi hyvin, että voin vapaasti sanoa sen olevan eltaantunutta. Mutta ei se sitä puolestansa tarkota, että esim. kaikki aikuisrokki olisi ala-arvoista. Hyvä biisi on siinäkin genressä hyvä biisi. Ylipäätänsä mä oon sitä mieltä, että musiikillinen yleissivistys tarkottaa käytännössä samalla vapautumista genrerajoista. Pystyy diggaileen hyvää meininkiä eikä tartte hampaat irvessä miettiä, mihin genreen tää kuuluu. Osaa myös erottaa skeidan eikä sitä tartte hyväksyä millään tekosyyllä. Tiedän mä vaikkapa Hitleristäkin aika lailla ja justiinsa siksi en kaverin ihailuun retkahdakaan. Tässä olisi taas hyvä keskustelunaihe pidemmäksikin aikaa. |
M-Juhana 05.09.2003 15:44:12 | |
---|
Tota, kuka provos? Sinä vai? Mä oon aina käsittänyt niin, että provoominen on jotakuinkin sitä, että kärjistää raskaalla kädellä sinänsä oikeana pitämäänsä asiaa/mielipidettä. Esimerkiksi vaikka herättääkseen keskustelua. No etkös tän määritelmän mukaan tarttunut koukkuun ? Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
sormunen 05.09.2003 16:08:09 | |
---|
No etkös tän määritelmän mukaan tarttunut koukkuun ? Luepa uudestaan: "Mä oon aina käsittänyt niin, että provoominen on jotakuinkin sitä, että kärjistää raskaalla kädellä sinänsä oikeana pitämäänsä asiaa/mielipidettä. Esimerkiksi vaikka herättääkseen keskustelua." Ei tossa suinkaan sanota, että esimerkiksi sä saat valehdella mielin määrin ja jos sut narautetaan, on narauttaja "tarttunut koukkuun." Paitsi, jos tykkäät, että sun silkka bullsihitisi on "oikea asia/mielipide". Siitä mun tarttee taas olla eri mieltä. Eiköhän tää tullut tässä. Täytyy lähtee hommiin. |
lxi 05.09.2003 16:16:25 | |
---|
Ylipäätänsä mä oon sitä mieltä, että musiikillinen yleissivistys tarkottaa käytännössä samalla vapautumista genrerajoista. Pystyy diggaileen hyvää meininkiä eikä tartte hampaat irvessä miettiä, mihin genreen tää kuuluu. Osaa myös erottaa skeidan eikä sitä tartte hyväksyä millään tekosyyllä. Tämähän onkin se ainoa keino päästä eroon ennakkoluuloista ja yleistyksistä. Ihan mitä tahansa musiikkia pystyy kuitenkin tarkastelemaan niin järkyttävän monessa eri näkökulmassa ja kontekstissä, että kaiken maailman yleistäminen on lopulta turhanpäiväistä. Musiikillisissa mielipiteissä on se hupaisa juttu, että niitä hirveän mielellään levittää muille, vaikka kukaan ei muiden mielipiteillä mitään teekään. Mutta hauskaa toimintaahan se parhaimmillaan on, äärettömän hauskaa. Mainostilaa vuokrattavana |
Sammakko 05.09.2003 17:19:17 | |
---|
Eri asia minkä luokittelee musiikiksi. Esim Räppi. Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
Deep Shadow 05.09.2003 17:33:57 | |
---|
Eri asia minkä luokittelee musiikiksi. Esim Räppi. Tämäkin on sellainen asia mikä jakaa ihmisiä. Joidenkin mielestä heavy ei ole musiikkia, joidenkin mielestä rap ei ole musiikkia... Joidenkin mielestä sateen ropina peltikattoon ukkosen säestyksellä on mitä kauneinta musiikkia. Polkupyörää on ohjattava niin että on kumpikin jalka polkimilla ja ainakin toinen käsi |
Teijo K. 05.09.2003 17:46:30 | |
---|
Sori Bonham. Hyvä idea, mutta kuten huomata saattaa se ei taida toteutua ihan äkkiä. Pojat perkele. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
JarnoH 05.09.2003 17:49:39 | |
---|
Hyvä Bonham, asiaa! + oli pakko antaa. " La ballerina si chiama bella rusa " |