Aihe: Peavey 5150 paskana
1
Rallakka
22.03.2006 21:57:28 (muokattu 22.03.2006 21:59:47)

Saattaa olla turha postaus, mutta mulla on jonkinlaiset schemat töissä ja nyt en muista mistä ne löysin, mutta jos ei huomenna ennen neljää kuulu niin pistä privaa niin postaan ne sulle.

edit: tais olla nuo

http://www.blueguitar.org/schems.htm#Peavey
"I'm only wearing black until they invent something darker"
Zeni
22.03.2006 22:02:17
Voiko jossakin styrmerin uumenissa olla toinenkin sulake, esim. ulostulossa?

Mulla oli juurikin samanlainen vika marsussa ja sulake oli palanut sisältä.
tuulimylly-jack
23.03.2006 12:58:45

Pitikö korjauttaa vai pystyikö ite vaihtamaan? Tuliko kalliiksi?
JuSu
23.03.2006 13:03:29

Jeps, mullakin oli JCM-600 -sarjan Marshallissa tämä vika. Ulkoisesti kaikki näytti normaalilta, mutta ämyristä ei kuulunut edes pihinää.

Sisältä oli sulake palanut. Huoltosetä näytti mistä on kyse, ettei tarvitsisi seuraavalla kerralla kiikuttaa huoltoon, vaan voisin vaihtaa itse. Tosin eipä tuo vaihdattaminenkaan muistaakseni maksanut kuin muutamia kymppejä Wanhaa Waluuttaa.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Zeni
23.03.2006 13:51:48
Pitikö korjauttaa vai pystyikö ite vaihtamaan? Tuliko kalliiksi?

Maksoi peräti 10centtiä :) Mulla on juurikin JCM602 combo. Siitä vaan ruuvit auki, kajarijohto irti ja vahvistin osa ulos kotelosta. Itse vaihtaminen on todella helppoa. Jos teet itse niin muista ottaa vahvistin irti pistorasiasta ja antaa olla rauhassa ettei jää jännitteita. Itse tosin vaihdoin ihan lennosta sulakkeen (vahvistin oli ollut 15min sitten päällä) mutta sanon nyt varmuudeksi. Kaiken kaikkiaan helppo homma ja onnistuu jos osaa käyttää ruuvimeisseliä. Muista sitten pistää täysin samanlainen sulake takaisin, ei pelkästään arvoltaan vaan tyypiltään. Itse paukutin pari F-tyypin sulaketta pois kunnes tajusin että T sen kuului olla.

Projektin jälkeen muista laittaa kaiutinpiuha kiinni ennen vahvistimen päälle laittoa. Mulla tuon sulakkeen paukahduksen aiheutti pääteputken rikkoutuminen.
McNulty
23.03.2006 14:00:16
Muista sitten pistää täysin samanlainen sulake takaisin, ei pelkästään arvoltaan vaan tyypiltään. Itse paukutin pari F-tyypin sulaketta pois kunnes tajusin että T sen kuului olla.

Olikos F nopea ja T hidas? Koskaan muista noita...
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
jomppu
23.03.2006 16:09:52
Löysin jonkun sivun millä sanotaan että, TT=erittäin hidas/viivästetty, T=hidas, M=keskinopea, F=nopea, FF=erittäin nopea.
"siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)