Lord_Midian 22.11.2004 16:23:52 | |
---|
Juu, sellainenhan se oli. :D Siinä on muuten se toinenkin arvonta, että voittaa Ajattaran koko tuotannon. No more agony, know this
God was created my Man and Satan never existed... |
Chimera 25.11.2004 16:18:26 | |
---|
Tekstit ovat enimmäkseen mainioita, musiikkinsa taas enimmäkseen umpitylsää junnaamista. Sitä-samaa-samalla-tempolla-aina-vaan-ja-uudestaan. Yhtä kiinnostavaa kun kuunnella jotain teollisuusvasaraa. Ja kyllä, olen kuunnellut yhtyettä enemmänkin, joten mielipiteeni ei perustu mihinkään yksittäiseen kappaleeseen. Pasi Koskiselle nostan silti hattua suorituksistaan Amorphiksessa ja Shape Of Despairissa. Ajattarasta tykkään kovasti mutta pakko myöntää että turhan paljon eivät pojat rytmisiä kikkailuita harrasta ja se tekee musiikista melkoisen yksitoikkoista. Riffit ja melodiat tosin ovat saatanallisuudessaan, piinaavuudessaan ja aavemaisuudessaan niin loistavia että ilokseen kuuntelee. Ägräs on oma suosikkipiisini. Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista. |
suolintu 29.11.2004 19:33:33 | |
---|
Onko kuolema parempi levy kuin se uusin? Oliko se tyhjyys.. Antakaa elää on kyllä loistava biisi! |
NiB 29.11.2004 19:52:21 | |
---|
Mä kyllä tykkään tosta bändistä hyvinki paljon. Melkeempä parasta kotimaista tällä hetkellä. -Shut the F*ck Up!- |
BlueMonkey 01.12.2004 12:23:23 | |
---|
Murhamiesi biisissä nerokkaat sanotukset."vannoo käsi sydämellä,naisen sydän kämmenellä." |
Phobophile 01.12.2004 14:21:38 | |
---|
Murhamiesi biisissä nerokkaat sanotukset."vannoo käsi sydämellä,naisen sydän kämmenellä." "Aamukasteen alla makaa huora kunnes verta sataa" on oma suosikki. Descanting the insalubrious |
luopio 18.12.2004 11:55:18 | |
---|
Suosittelen!!!! Itse en bläkkistä diggaile mutta tämä uppoa kuin naula arkkuun. Kannattaa tutustua, itsekin olin suurilla ennakkoluuloilla juuri tämän bläkkissana vuoksi. Kuuntelu on vapauttavaa, koska Koskisen tulkinta purkaa paskanolon pois. Seuraavaksi vain hakemaan biisejä: "Yhdeksäs, Haureus. Ikiyössä, Rauhassa, Surman Henki"... Ja paatunutkin sielu lepää... räppärit vituttaa aina!!! |
edha 18.12.2004 13:44:28 | |
---|
Ajattarahan on keskivertoa parempi bändi, jolta omistan kaksi ensimmäistä levyä ja joulusinglen. Uutta levyä en ole uskaltanut hankkia jos se on samanlaista, kuin edellisemmät levyt, hyvää musiikkiahan tuo on, mutta kolme levyä aivan samanlaista musiikkia...ei kiitos Yli Jumala |
routa 18.12.2004 22:08:20 | |
---|
voin suositella tätä pumppua kaikille ostin vähän aikaa sitten tyhjyyden ja kyllä se ruojan sanainen arkku vieläkin hymyilyttää. "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
Fuzzball 18.12.2004 22:58:58 | |
---|
Se joulusingle oli/on muuten harvinaisen tylsä tapaus.. Ilon päivä on sitä samaa vanhaa kauraa,ja vaikka jossain mainostettiinkin "iskevää kertosäettä",niin paskat siinä sellaista ole..Ja se "hei tonttu-ukot.."nyt on aivan turha veto,jopa suorastaan huono.Odotin huomattavasti enemmän. Tossun alla oleva tohvelieläin. |
dictatorsh*t 19.12.2004 13:29:56 | |
---|
Se joulusingle oli/on muuten harvinaisen tylsä tapaus.. Ilon päivä on sitä samaa vanhaa kauraa,ja vaikka jossain mainostettiinkin "iskevää kertosäettä",niin paskat siinä sellaista ole..Ja se "hei tonttu-ukot.."nyt on aivan turha veto,jopa suorastaan huono.Odotin huomattavasti enemmän. Kyllä, vähän mitäänsanomaton veto oli. Aika turhaa. |
suolintu 12.03.2006 11:25:39 | |
---|
Onkos muilla odotukset korkealla ajattaran uuden äpäre albumin suhteen? Ilmestymiseen enää pari viikkoa:) Vieläkään en oikein ymmärrä mikä noissa biiseissä kiehtoo, mutta kaikki levyt on tullu hankittua ja kovassa kuuntelussa ovat. Ensireaktio kun oli että onpa sairaita sanoituksia.. Kovasti on ollu puhetta että ajattaran pitäisi uudistua jotenkin, mutta kuinka tuollaista musiikkia voi mennä hirveästi uudistamaan ilman että se ahdistava tunnelma katoaisi? Ne biisit kun ei mitään sooloja kaipaa.. |
Jetku 12.03.2006 15:15:46 | |
---|
Loistava bändi, pidän kaikista syistä mitä tuolla on jo mainittu, mutta alan epäillä että paukut alkavat loppua. Teuras oli jo aika heikkoa, ja tuo tulevan albumin Lautuma biisi oli niin väsynyt. "Tämä on elämä jossa kuolet". Ei lupaavaa. |
luopio 12.03.2006 16:07:54 | |
---|
Loistava bändi, pidän kaikista syistä mitä tuolla on jo mainittu, mutta alan epäillä että paukut alkavat loppua. Teuras oli jo aika heikkoa, ja tuo tulevan albumin Lautuma biisi oli niin väsynyt. "Tämä on elämä jossa kuolet". Ei lupaavaa. Mun mielestä toi Teuras oli ihan loistava vetäsy, mut Lautuma jätti vähän arvailujen varaan, vaikka ei ollut huono sekään. Kieltämättä jotain uudistusta kaipais, mutta ei sekään mulle itse tarkotus ole, jos vaan biisi toimii edelleen hyvin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
suoperkele 12.03.2006 16:19:46 | |
---|
Hommaa Ajattaran tyhjyys levy! Se on helevetin hyvä! Naaras biisi on kyllä Ajattaran paras biisi! hmm olen täysin eri mieltä :D koko levyllä ei ole yhtään biisiä joka iskisi :P mutta itse-levy on aivan helvetin kova. mutta mielipide asia jeps jeps :) You're the man Charlie,you're the man |
bodomreaper 12.03.2006 19:54:50 | |
---|
hmm olen täysin eri mieltä :D koko levyllä ei ole yhtään biisiä joka iskisi :P mutta itse-levy on aivan helvetin kova. mutta mielipide asia jeps jeps :) Olen kans samaa mieltä.Kuolema-levy on kans kovaa kamaa,Tyhjyys-levyllä muutama kuunneltava kappale. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
Hevihörhö 12.03.2006 19:57:14 (muokattu 12.03.2006 19:58:18) | |
---|
En juurikaan tykkää black metallista, mutta kuulin ajattaren biisin musta leski ja se kyllä vakuutti. Todella synkkä ja tunnelmaltaan ahdistava biisi. Kannattaako tutustua bändin muuhun tuotantoon vai oliko tuo biisi poikkeuksellisen hyvä muihin verrattuna? Mulla kolahti ensimmäisenä Yhdeksäs niminen biisi. sen jälkeen lainasin levyt ja kyllä pidän! Kannattaa tosissaan tutustua. Suosittelen lämpimästi. Edit: Oih! Haureus meinasi unohtua. Parhautta. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -muuan pikkumies |
saastara 12.03.2006 20:13:51 | |
---|
Tekstit ovat enimmäkseen mainioita, musiikkinsa taas enimmäkseen umpitylsää junnaamista. Sitä-samaa-samalla-tempolla-aina-vaan-ja-uudestaan. Yhtä kiinnostavaa kun kuunnella jotain teollisuusvasaraa. edit: niin, ja tietenkin myös To Separate The Flesh From The Bonesissa. Siinä on hyvä bändi. Mitenkään yrittämättä lietsoa sotaa mutta.. Eikös tStFftB ole sitten monotonista musiikkia..? :) Sinun postimerkkisi palavat. |
Tänään tuli tuo levy heti haettua. Kerran tullu vasta kuunneltua, mut täytyy sano ett ehtaa tavaraa. Melkein jo nyt kolahtaa Tyhjyyttä paremmin. Hittejä tais olla Säälin koira, Lautuma ja Tahtomattaan syntynyt. Se vika biisiki oli ihan piristävä verrattuna noihin aikasempiin instrumentaaleihin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
suolintu 23.03.2006 07:55:56 | |
---|
Tahtomattaan syntynyt alkaa tosimallikkaasti, mut kertosäe on aika typerä. Ihan hyvä levy kuitenki kokonaisuutena. |