Bilharzia 21.03.2006 13:17:36 | |
---|
No niin DVD-luukut on nyt sitten standardia pelikoneissa näemmä. Ei ollu hukka-ostos aikoinaan. Ohan Oblivion nyt hankittava joskus - hieno että se pyörii tässä vehkeessä.. |
jami87 21.03.2006 14:25:23 | |
---|
Kattelin äsken kaikki trailerit ja nyt oon ihan iik. Pakko-ostos tuntuu olevan. Mageeta. B) |
Torniojaws 21.03.2006 14:26:38 | |
---|
Linkkiä en nyt jaksa täällä koulussa lähteä kaivamaan, mutta eräällä saksalaisella pelisivustolla oli video, jossa peliä kokeiltiin muistaakseni jollain keskitasoa vähän huonommalla PC:llä. En itse katsonut, mutta mitä muilta foorumeilta luin, pätki ihan mukavasti. Tosin asetukset olivat kuulema koneen tasoon nähden liian vaativat. Itse asiassa pelintekijät ovat kommentoineet, että kaikki PC-videot on melko vanhasta buildista, jota ei vielä ole oikeastaan yhtään optimoitu. Lopullisen pelin pitäisi pyöriä huomattavasti kevyemmin sekä PC:llä että Xboxilla. |
-Aleksi- 21.03.2006 15:15:10 | |
---|
Nyt kyllä, vähän kuumottaa hankkia tää. Vähän vituttaa vaan kun kone meni paskaks toissapäivänä ja nyt on vaan kannettava. yks asia on vähän epäselvää vielä, onko tässä nettipeliä tms? |
Shitmanek 21.03.2006 15:22:20 (muokattu 21.03.2006 15:23:06) | |
---|
Itse asiassa pelintekijät ovat kommentoineet, että kaikki PC-videot on melko vanhasta buildista, jota ei vielä ole oikeastaan yhtään optimoitu. Lopullisen pelin pitäisi pyöriä huomattavasti kevyemmin sekä PC:llä että Xboxilla. Tämä on ihan uusi video, arvosteluversiosta tai retailista, ei Bethesdan itsensä tekemä. yks asia on vähän epäselvää vielä, onko tässä nettipeliä tms? Ei minkäänlaista. Omasta mielestäni parempi niin, en tiedä miten sen saisi toimimaan kunnolla muuttamatta olennaisesti pelin luonnetta. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Torniojaws 21.03.2006 17:14:23 (muokattu 21.03.2006 17:15:05) | |
---|
yks asia on vähän epäselvää vielä, onko tässä nettipeliä tms? Ei ole, eikä koskaan tule olemaan The Elder Scrolls -sarjan peleissä, näin sanovat tekijät. Eipä peli myöskään tarvi. Noita tusina-MMRPG-rahastuksia on muutenkin aivan liikaa. |
Stradlin 21.03.2006 19:29:04 | |
---|
Kylläpä sitä 5 päivää jaksoi, mutta sitten alkoi tympimään se ainainen käveleskely. Tuli tästä mieleen, että Oblivionissahan saa ilmeisesti hommattua hevosen =) Morrowindin edeltäjissä tais olla sama homma. Ihan hyvä, konilla varmaan pääsee nopeammin liikkumaan. Ain't It Fun? |
Shitmanek 21.03.2006 19:33:28 | |
---|
Tuli tästä mieleen, että Oblivionissahan saa ilmeisesti hommattua hevosen =) Morrowindin edeltäjissä tais olla sama homma. Ihan hyvä, konilla varmaan pääsee nopeammin liikkumaan. Daggerfallissahan tietääkseni sai hepan laitettua taskuunkin. Ja täällä on se video josta puhuin, screenshottejakin löytyy: http://www.justgamers.de/?page=news&news_id=42240 "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
south_of_heaven 21.03.2006 20:46:42 | |
---|
uutta 3d korttia ja jo pelittää. Odotanki tota jo aika malttamattomasti. ilmoitti South_of_Heaven |
Torniojaws 21.03.2006 20:57:20 | |
---|
Tuli tästä mieleen, että Oblivionissahan saa ilmeisesti hommattua hevosen =) Morrowindin edeltäjissä tais olla sama homma. Ihan hyvä, konilla varmaan pääsee nopeammin liikkumaan. Modeilla saa myös Morrowindiin hepan ;) |
Osmo 21.03.2006 22:13:56 | |
---|
Pixies. |
Shitmanek 22.03.2006 16:19:59 (muokattu 22.03.2006 20:33:14) | |
---|
Ihanaa, CE:ni on lähtenyt matkaan :P E: Ja tullee huomenna perille, ainakin jos saamaani sähköpostiin on luottamista. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Brian May jr. 22.03.2006 16:43:15 | |
---|
Ihanaa, CE:ni on lähtenyt matkaan :P Nyt on kyllä pakko kysyä, mutta mikä hitto on CE? Vettä! |
Shitmanek 22.03.2006 16:52:04 | |
---|
Nyt on kyllä pakko kysyä, mutta mikä hitto on CE? Collector's Edition. Siinä tulee mukana ns.turistiopas Tamrieliin, making of-dokumentti ja kaiken kruunaava Septim-kolikko. Jonkun mielestä turhaa krääsää, mutta minua kaksi ensin mainittua kiinnostavat :) "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Collector's Edition. Siinä tulee mukana ns.turistiopas Tamrieliin, making of-dokumentti ja kaiken kruunaava Septim-kolikko. Jonkun mielestä turhaa krääsää, mutta minua kaksi ensin mainittua kiinnostavat :) Ainakin toi Making of-dokkari vois olla ihan mielenkiintoinen.... Itse en ole peliä vielä tilannut, kun on koneenkasailu kesken. Kai sitä voisi tuon CE:n hommata, jos rahat riittää. Ain't It Fun? |
zorro 22.03.2006 21:00:53 | |
---|
on kyllä huippu peli.. vähän pirulliseen aikaan vaan tuli, ku nyt pitäs nuita ennakkotehtäviäki ehtiä tehä. |
Torniojaws 22.03.2006 21:43:50 (muokattu 22.03.2006 21:44:07) | |
---|
Mitä nyt olen tunnin verran seurannut tapahtumia tuolla virallisella forumilla, niin tällaista selvisi: - Tallennuksia ei voi nimetä itse. Joka kerta kun tallennat, tallentuu uuteen = jonkin ajan päästä yhdellä äijällä on jotain 50 kpl tallennuksia, joita tosiaan ei voi nimetä mitenkään. Jos pelaat kahdella tai useammalla äijällä yhtä aikaa, on tallennuksien haku arpomista. - Se on pääasiassa suunniteltu Xboxia ajatellen, erityisesti käyttöliittymä joka ei skaalaudu resoluution mukaan vaan on pysyvästi lukittu erittäin isoksi = kun on paljon tavaraa niin joudut kelaamaan, kelaamaan, kelaamaan ja vielä kelaamaan vähän lisää, ennen kuin löytyy tietyt esineet. - Kaikkia näppäimiä ei voi määritellä itse (esim. inventaario, kartta, pikanäppäimet taikoihin/esineisiin) - Fysiikkamalli ei mahdollista esineiden tarkkaa sijoittelua enää Morrowindin malliin vaan esineiden sijoittelu on arpapeliä ja nakkelua (kirjaimellisesti). - Hiiri liikkuu erittäin hitaasti valikoissa. |
Stradlin 22.03.2006 23:30:55 | |
---|
- Fysiikkamalli ei mahdollista esineiden tarkkaa sijoittelua enää Morrowindin malliin vaan esineiden sijoittelu on arpapeliä ja nakkelua (kirjaimellisesti). Kyllä siellä foorumilla joku väitti tämän onnistuvan: Oh and yes you can pick things up and arange them, and yes you can take things out of your inv. and Hold it out in front of you and place it where you want it, I dont know how to do it on Xbox though, I have PC Ruumiita voi ilmeisesti raahailla ympäriinsä ja asetella eri asentoihin =) Xbox-versiossa tuntuu olevan ongelmia enemmän kuin PC:llä, mitä nyt olen TES-foorumia selaillut. Ain't It Fun? |
zorro 23.03.2006 03:47:33 | |
---|
Kyllä siellä foorumilla joku väitti tämän onnistuvan: Oh and yes you can pick things up and arange them, and yes you can take things out of your inv. and Hold it out in front of you and place it where you want it, I dont know how to do it on Xbox though, I have PC Ruumiita voi ilmeisesti raahailla ympäriinsä ja asetella eri asentoihin =) Z näppäimellä voi tarttua tavaraan kuin tavaraan.. ruumiiseen en oo koittanu tarttua. |
Uruk 23.03.2006 10:04:01 | |
---|
dfsssdfsdfsdfs ei jumalauta katsoin äsken pelin karttaa ja Morrowind joka niin valtavalta tuntui on pieni saariprovinssi kartan yläkulmassa. Aaagh saatana nyt lisämuistia ja peli lataamaan jossei kaupoista löydy. (ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |