Aihe: Hyvä Piuha?
1
Insane Kane
01.09.2003 11:47:36
Olen alkanut epäilemään omien piuhojeni hyvyyttä kun liikuttelun kuulee ja toinen on vielä kaupan päälle poikki jostakin ilman näkyviä vaurioita.

Eli mistä saisi hyvää kitara letkua halpaan hintaan?
Custom-soundissa maksaa George L .155 letku 2.90€/m.
Tämä on vissiin hinta/laatu suhteeltaan parasta, vai maksaako pelkkä merkki?

Sitten on tietenkin nämä Spectraflex letkut, jotka kyllä saavat jaadä kauppaan. On sen verran huluppean hintaista.
Vitusti säröä Perkele!!
Roberto
01.09.2003 12:13:01

Eli mistä saisi hyvää kitara letkua halpaan hintaan?
Custom-soundissa maksaa George L .155 letku 2.90€/m.
Tämä on vissiin hinta/laatu suhteeltaan parasta, vai maksaako pelkkä merkki?

Laatu rulettaa, hinta on siihen nähden erittäin okei.
askomiko
01.09.2003 18:58:08
Georgen piuhan hinta ei ole ollenkaan paha, mutta argh niitä plugeja.. Tai, eihän niissäkään mitään, jos vain kitarapiuhaa kaipaa, mutta jos pedaalilautaa ajattelee..
Tomtom
02.09.2003 11:40:42
Georgen plugit oli Hgin Fasulla muistaakseni jotain 6€ kpl!! Tilasin itse T-kaupasta Neutrikin kulmia à 2,40. Niissä ei ole muuta vikaa kuin koko. Mutta että 6€ tsiba..
www.dhline.net
Roberto
02.09.2003 20:30:24

Georgen piuhan hinta ei ole ollenkaan paha, mutta argh niitä plugeja.. Tai, eihän niissäkään mitään, jos vain kitarapiuhaa kaipaa, mutta jos pedaalilautaa ajattelee..

Pidemmän päälle tulevat kuitenkin halvemmaksi... ja soundaa oikeasti paremmalle kun jotkut Scorpiot tai muut.
Insane Kane
03.09.2003 09:30:12
Joo, plugeissa ei ole vikaa (neutrik), mutta tuota letkua vaan kaipaan. En ala maksamaan Jörgen plugeista 6-7€, kun ne tuskin on mitenkään erikoisia, esim neutrikkiin verrattuna.
Vitusti säröä Perkele!!
Tomtom
03.09.2003 10:18:59
Jos nyt pysytään aiheessa, niin mä olen ostanut em. plugien kaveriks Cordialin piuhaa Radioduosta. Jos mä en ihan väärin oo ymmärtäny, niin Cordialilla on jotain tekemistä just Neutrikin kanssa. En muista hintaa just nyt, mutta ihan järkevän hintasta metritavarana. Sitten vaan kolvi savuamaan..
www.dhline.net
Rantsu
03.09.2003 12:53:27 (muokattu 03.09.2003 12:57:15)
Jos nyt pysytään aiheessa, niin mä olen ostanut em. plugien kaveriks Cordialin piuhaa Radioduosta. Jos mä en ihan väärin oo ymmärtäny, niin Cordialilla on jotain tekemistä just Neutrikin kanssa. En muista hintaa just nyt, mutta ihan järkevän hintasta metritavarana. Sitten vaan kolvi savuamaan..

Mä olen joutunut hakemaan Cordialin instrumenttijohtoa vähän isomman pätkän maahantuojalta Noretronilta, kun en ole sitä mistään jälleenmyyjältä löytänyt. Radioduossa (ja monessa muussa paikassa) on kyllä ollut Cordialin mikkijohtoa, mutta keskiverto mikkikaapeli ei vain syntikoissa ole parhaimmillaan ja vielä huonommin se toimii kitarajohtona.
askomiko
03.09.2003 14:29:29
Onko Geörgen piuhan rakenne on jotenkin erilainen, tähdätty sille omalle plugille? Tokihan kolvilla saa mitä vaan kiinni mihin vaan.
Mikko Kankaanpää
05.09.2003 10:49:00

Mä olen joutunut hakemaan Cordialin instrumenttijohtoa vähän isomman pätkän maahantuojalta Noretronilta, kun en ole sitä mistään jälleenmyyjältä löytänyt. Radioduossa (ja monessa muussa paikassa) on kyllä ollut Cordialin mikkijohtoa, mutta keskiverto mikkikaapeli ei vain syntikoissa ole parhaimmillaan ja vielä huonommin se toimii kitarajohtona.

Oliko Cordial piuhasi tuota CIK122 vai sitä toista hiukan parempaa/kalliimpaa tyyppiä? Onko laatu hyvä? Ajattelin itsekkin ostaa koko kelallisen kun alkaa piuhat käymään vähiin...

Mikko
Rantsu
07.09.2003 18:20:08
Oliko Cordial piuhasi tuota CIK122 vai sitä toista hiukan parempaa/kalliimpaa tyyppiä? Onko laatu hyvä? Ajattelin itsekkin ostaa koko kelallisen kun alkaa piuhat käymään vähiin...

Se on juuri tätä halvempaa tyyppiä. Ihan häiriötöntähän tuo on ollut ja kestävääkin tavallisessa keikkakäytössä.
Tomtom
08.09.2003 09:21:21
Mun laudassa piuha on CMK222:sta, mitähän tää sitten mahtaa olla? T: nimim. onnellinen pyykkinarujen kolvaajako?
www.dhline.net
Rantsu
08.09.2003 10:30:41
Mun laudassa piuha on CMK222:sta, mitähän tää sitten mahtaa olla?

Se on mikrofonikaapelia (siis balansoituihin mikkilinjoihin tarkoitettua), jossa on suojasukan lisäksi kaksi johdinta sisällä.
Mikko Kankaanpää
08.09.2003 10:32:48

Mun laudassa piuha on CMK222:sta, mitähän tää sitten mahtaa olla? T: nimim. onnellinen pyykkinarujen kolvaajako?

Mikkipiuhaa.
Tomtom
08.09.2003 11:34:17
Mä olen käyttänyt sitä niin, että olen kolvannut molemmat johtimet yhteen plugiin liitettäessä. Tuntuu se ainakin toimivan toistaiseksi ok. Viikonlopun keikkamatkalla kävi varsin "hauska" tapahtuma, kun tämä mun paljon kehuma Mascotin 9V muuntaja levisi ja eipä tullu soundchekissä piuhoille virtaa. Siitä vaan sitten kaapeli suoraan vahvistimeen kiinni ja todellakin puhtailla soundeilla pari biisiä. Tämänjälkeen suoraan bensikselle ja 9v paristohylly tyhjäks.. Pitänee prkl siirtä varmaan Bilteman muuntajien käyttäjäks jos ei edes 55€ muuntaja kestä käyttöä...
www.dhline.net
Rantsu
08.09.2003 12:12:31
Mä olen käyttänyt sitä niin, että olen kolvannut molemmat johtimet yhteen plugiin liitettäessä. Tuntuu se ainakin toimivan toistaiseksi ok.

Kyllähän se toimii. Häiriösuojaus on vain noissa keskiverto-mikkipiuhoissa heikompi kuin instrumenttikaapeleissa. Lyhyissä välijohdoissa sillä ei tietenkään ole niin suurta merkitystä.

Viikonlopun keikkamatkalla kävi varsin "hauska" tapahtuma, kun tämä mun paljon kehuma Mascotin 9V muuntaja levisi ja eipä tullu soundchekissä piuhoille virtaa. Siitä vaan sitten kaapeli suoraan vahvistimeen kiinni ja todellakin puhtailla soundeilla pari biisiä. Tämänjälkeen suoraan bensikselle ja 9v paristohylly tyhjäks.. Pitänee prkl siirtä varmaan Bilteman muuntajien käyttäjäks jos ei edes 55€ muuntaja kestä käyttöä...

Jos muuntaja ei kestä, niin sillehän voi olla jokin syy! :) Et kai yritä repiä siitä liikaa virtaa?
Tomtom
08.09.2003 12:20:32
Voipi se olla mahdollista.. Mun lauta näkyy tosta jäsenkuvauksesta, laitoin uutena juttuna siihen kiinni ton small stonen, ja samantien pimeni. En kyllä tajua miksi, koska sen tilalla oli aikaisemmin Danon Coolcat, eli tossa samassa 3A muuntajassa on aikaisemminkin ollu noi viis efektiä kiinni samaan aikaan.. kaveri veikkaili jotain virtapiikkiä tai jotain, en tiedä tosiaan onko sitä mahdollista saada enää kuntoon, kun on vielä toi sähkötuntemus suhteellisen olematonta muutenkin, vaikka kova kolvaamaan oonkin ; )
www.dhline.net
Rantsu
08.09.2003 15:14:47
Voipi se olla mahdollista.. Mun lauta näkyy tosta jäsenkuvauksesta, laitoin uutena juttuna siihen kiinni ton small stonen, ja samantien pimeni.

Olihan siinä varmasti napaisuus samoinpäin kuin muissakin bokseissa? Eli saman muuntajan perään ei voi laittaa sekä plus- että miinusrunkoisia laitteita, koska se on sama kuin oikosulku muuntajalle!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)