Antsa 18.03.2006 21:01:32 | |
---|
mielestäni placebon eka on vieläkin bändin kovin albumi. Tässä ollaan samaa mieltä. Täydellisyyttä ensimmäisestä raidasta viimeiseen.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
author 21.03.2006 21:07:03 (muokattu 21.03.2006 21:09:55) | |
---|
Pari kertaa Meds kuunneltua läpi ja hyvät on fiilikset. Taisaisen vahvalta kuulostaa ja muutama todella hieno kohta. Dimitri Tikovoi on onnistunut mielestäni hyvin etenkin soundimaailman osalta. Selvästikin pitkäikäisempi ja yhtenäisempi levy kuin aikasemmat kuulemani Placebon levyt. Edit. Pieni tarkennus. |
Zeni 21.03.2006 22:34:53 | |
---|
Pitkä kuuntelu session jälkeen täytyy todeta pienoinen pettymys tuohon Medsiin. Onhan se ihan hyvä levy ja jotkut biisit todella hyviä, mutta ei yllä lähellekään sitä tasoa mihin olen Placebolta tottunut. Kesti yllättävän kauan aueta tuo levy, ellei lasketa tuota Infra-rediä ja Song to say goodbyeta. Paras levy taitaa olla tuo Black Market Music, vaikka aika inhottavalla tavalla kaikki ovat loistavia ja omat suosikkikappaleeni on aika hyvin hajautettu BMM,SWG ja Placebo levylle. |
Flow 22.03.2006 06:48:16 | |
---|
Alussa, kun sain levyn käsiini ihmettelin, että mikä tässä nyt sitten on niin hienoa? No nyt kun olen ajan kanssa tätä kuunnellut ja tutustunut niin päätin, että aikaisemmatkin levyt olisi hankittava. On tämä niin hyvän kuuloista, musaakkia. Tulee mieleen Death Cab for Cutie vaikka samanlaisia bändejä eivät olekaan... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Parzival 22.03.2006 12:47:04 | |
---|
Aivan loistava bändi,ihan omaa luokkaansa! Itseltäni löytyy tuo Black market music. Pitäisi ostaa lisää,mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Onkos ketään nähnyt tuota Placebon dvdtä? Se olisi tarkoitus hankkia jossain vaiheessa. kakka rules! |
Zeni 22.03.2006 13:25:45 | |
---|
Onkos ketään nähnyt tuota Placebon dvdtä? Se olisi tarkoitus hankkia jossain vaiheessa. Jos tarkoitat tuota Soulmates never die livelevyä, niin löytyy sekin hyllystä. On aivan uskomattoman hyvä kokonaisuus. Ostin heräteostoksena ensimmäisen levyn hankinnan jälkeen. Joku live-dvd oli pakko saada ja tuo osui silmään free recordsilla, hintaakin oli vain joku 12euroa. Todella hieno tunnelma siinä on ja leikkaus, kamerakulmat ym. onnistuneet. Tuo dvd sitten taas aiheutti levyjen ostokierteen. Olen kattonutkin varmaan 10 kertaa sen, hyvää viihdettä alottelun ohelle. |
meeza 22.03.2006 13:54:58 | |
---|
Jos tarkoitat tuota Soulmates never die livelevyä, niin löytyy sekin hyllystä. On aivan uskomattoman hyvä kokonaisuus. Allekirjoitan. Todella upea lätyskä, vaikka en yleensä konsertti-dvd:istä perustakaan. Ja sopii nimenomaan loistavasti nautittavaksi muutaman oluen kera. (I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...) |
hjukke 22.03.2006 14:09:45 | |
---|
Allekirjoitan. Todella upea lätyskä, vaikka en yleensä konsertti-dvd:istä perustakaan. Ja sopii nimenomaan loistavasti nautittavaksi muutaman oluen kera. Pitäisköhän se sitten hommata itsellekin.. yhelle kaverille ostin synttärilahjaksi pari kuukautta takaperin, katsoin silloin nopeasti parit biisit ;) Ei se huonolta vaikuttanut. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Parzival 22.03.2006 15:32:28 | |
---|
Ok. Kuulin tässä jokin aika sitten biisin "Song to say goodbye",Aivan käsittämätön teos=) Todella upea biisi. Piti tosiaan kysyä vielä että tuleeko kenelläkään mieleen mitään muita placebon tapaisia bändejä? (tuskin yhtä ainutlaatuista löytyy mutta jotain placebon suuntaan) Ilmeisesti tuo DVD on pakko ostaa heh. kakka rules! |
Medsin parhaat tällä hetkellä: Meds Drag (soinut päässä koko päivän) Space Monkey Follow The Cops Back Home Pierrot The Clown (kylmät väreet siitä ekasta kitaralla soitetusta soinnusta 0.46) One of a Kind Huonoja biisejä ei oikein tunnu olevan. Pitäisi saada tuo kehuttu dvd kirjastosta lainaan. Piti tosiaan kysyä vielä että tuleeko kenelläkään mieleen mitään muita placebon tapaisia bändejä? No mulla tulee jonkun verran Smashing Pumpkins mieleen. |
jarkkkk 22.03.2006 19:25:06 (muokattu 22.03.2006 19:26:03) | |
---|
tuleeko kenelläkään mieleen mitään muita placebon tapaisia bändejä? sellasen jutun oon huomannu, että yleensä ne ketkä tykkää placebosta, tykkää musesta. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Parzival 22.03.2006 19:32:44 | |
---|
sellasen jutun oon huomannu, että yleensä ne ketkä tykkää placebosta, tykkää musesta. ok.Pitääpi tutustua kyseiseen bändiin. kakka rules! |
author 22.03.2006 20:40:41 | |
---|
ok.Pitääpi tutustua kyseiseen bändiin. Tsekkaa myös Cure ja Radiohead. |
jarkkkk 22.03.2006 20:52:46 | |
---|
ja mew |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
CaRRion__ 23.03.2006 07:48:17 (muokattu 23.03.2006 07:48:30) | |
---|
Song to say goodbye on ehdottomasti paras biisi mielestäni. Caractère silencieux! |
Fin_Rocker 23.03.2006 11:13:34 | |
---|
Piti tosiaan kysyä vielä että tuleeko kenelläkään mieleen mitään muita placebon tapaisia bändejä? (tuskin yhtä ainutlaatuista löytyy mutta jotain placebon suuntaan) Smashing pumpkins ja suomalainen Lapko ja mielestäni myös HIM ovat kaikki jonkinverran samanlaisia kuin Placebo |
Kapane 23.03.2006 11:16:10 | |
---|
Smashing pumpkins ja suomalainen Lapko ja mielestäni myös HIM ovat kaikki jonkinverran samanlaisia kuin Placebo Myös Superchristilla on sanottu olevan Placebo vaikutteita. Tiedä häntä. Skenehuora jo 4 vuotta. |
author 23.03.2006 23:14:44 | |
---|
Tämä Soulmates Never Die -dvd on muuten ihan **tun hyvä! Ihokarvat nousi pystyyn jo heti alussa Bullet Proof Cupidin lähtiessä käyntiin. |
Late-89 24.03.2006 21:31:58 | |
---|
Mukavaa musiikkia. Ainakin omaperäistä. :) En osaa itse kategorisoida yhtyettä, mutta ei ne kategoriat ole kovin tärkeitä. |
jussimus 24.03.2006 23:10:02 | |
---|
Mukavaa musiikkia. Ainakin omaperäistä. :) En osaa itse kategorisoida yhtyettä, mutta ei ne kategoriat ole kovin tärkeitä. Kategoriat ovat perseestä. Musiikki on musiikkia. |