soolo 31.08.2003 10:47:07 | |
---|
Hyvä livenä mitä vähän olen kuullut elämä on laiffii |
Jani The Rock 31.08.2003 11:10:33 | |
---|
Maija Vilkkumaa: Ei saatana! Hänen suosionsa syy on minulle täysi mysteeri. Lauluääni muistuttaa epäilyttävästi hinkuyskäistä kissaa, ja Maija on todellisuudessa about yhtä rok kuin savustettu kirjolohi K-kaupan tiskillä. Tämä oli tämmöistä epätoivoista provokaatiota, mutta ihan rehellisesti sanon etten todellakaan voi käsittää miksi hitossa kaikki diggaavat Maijaa. Kun siinä ärsyttää kaikki! Aargh! I was born in Texas and Oklahoma too... |
Deep Shadow 31.08.2003 14:54:51 | |
---|
Tämä oli tämmöistä epätoivoista provokaatiota, mutta ihan rehellisesti sanon etten todellakaan voi käsittää miksi hitossa kaikki diggaavat Maijaa. Kun siinä ärsyttää kaikki! Aargh! Johtuisiko siitä, että ihmiset on erilaisia? Polkupyörää on ohjattava niin että on kumpikin jalka polkimilla ja ainakin toinen käsi |
Brian May jr. 31.08.2003 17:00:57 | |
---|
Johtuisiko siitä, että ihmiset on erilaisia? No jos siitä kaikki diggaavat, niin eihän?;) Metal up yer ass or I'll do it for ya! |
Viljo 01.09.2003 10:59:48 | |
---|
oikein on vilkkumaalla hyviä biisejä... ennen en tosin itsekään hirveästi arvostanut mutta heti livekeikan jälkeen piti kaikki vanhatki levyt hommata... tykkään tosissaan nykyään, suomirokkia parhaasta päästä ja ku viel tollane nainen ku maija, nii mitäs siihe enää V.A.I |
totaali 01.09.2003 17:06:18 | |
---|
Ja on se kumma, kun äijjät alkaa aina valittaa tasan sillä hetkellä kun nainen astuu miehiselle reviirille, eli tekee itse biisinsä ja laulaa karheasti. Ite oon takuulla "äijä" enkä valita Maijasta sanallakaan. On se vaan helevetin kova rokkari, hyviä biisejä, upea rock-ääni ja bändissä loistavat soittajatkin. Maijan live-keikoilla meno on hienoa, mitä ei kaikista levyttävistä muusikoista voi sanoa. Kun tämä kerran menee tämmöiseksi äänestykseksi, annan oma ääneni (engl. vote) Maijalle. Tajuttoman mahtava muusikko.... ja nainen, aaah... ;-) Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla... |
Hawk 03.09.2003 13:52:24 | |
---|
Mielestäni Maijalle kuuluisi Suomen naisrockari titteli! Todella hyvä tämä uusi levy... |
Leper Messiah 03.09.2003 17:19:33 | |
---|
Onhan tuo selvästi parempaa kun edelliset kappaleet. En omista levyä mutta jos radiosta tulee ei tai mun elämä niin en käännä kanavaa |
Maija nyt just sillä rajalla jaksaako sitä "aktiivisesti" kuunnella vai ei... enempi taitaa kallistua tuon ei.n puolelle. tosin juuri tuon "EI"-cd:n omistan, ja tulee sitä kuunneltua noin kerran kaksi viikossa... että tiiä sitten... joistakin biiseistä pidän.. suurin osa on kuitenkin sitä mitkä jää sinne jonnekkin "varjoon" Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |