Petrukki 20.03.2006 16:27:22 (muokattu 20.03.2006 16:28:03) | |
---|
Komppaus ei lopu! |
Deino 20.03.2006 17:36:16 | |
---|
Taitavaa. Deino vaan. |
musatuukka 21.03.2006 20:43:25 | |
---|
Taitavaa. Eikun parhautta! Jazz se on saatanan musiikkia! |
Petrukki 21.03.2006 20:49:38 | |
---|
Eikun parhautta! Tosi on. Luulin että ei suomesta koskaan tule hyviä progemetalli-bändejä, mutta väärin luulin... mahtavaa settiä! Komppaus ei lopu! |
Chunga 21.03.2006 22:48:59 | |
---|
Tangobiisi varsinkin oli todella älytön.. vihdoinkin joku joka on oppinut ettei autotune ole pelkästään laulajille ;) If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Late_ 22.03.2006 11:06:54 (muokattu 22.03.2006 11:14:11) | |
---|
Hyvinhän hän/ne vetää kieltämättä :) Oikein hyvin! E: Niin, on varmaan konerummut noissa biiseissä? Onko tietoa? Kun ei rumpaleista mitään mainintaa ole. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh mahtavaa settiä. Deadline tekee mestarin. |
ANtTIKRISTUS 22.03.2006 14:13:38 | |
---|
Joo oon nyt muutaman biisin ehtiny kuunnella ja The Element Of Space kuulostaa tähän mennessä kivoimmalta. Tässä biisissä konerummutkin saatu vähän elävämmän kuuloisemmiksi. Joissakin biiseissä on häirinnyt kyllä vähän tuo konerumpujen "midimäisyys" sekä kitaroiden voimakkuuden jääminen auttamattomasti muiden soitinten alle. Synan äänistäkin tulee joissakin biiseissä vähän sellainen "Nintendo" meininki mieleen. Laulua jää kaipaamaan... Mutta kaikenkaikkiaan rautaista soittoa ja yleensäkin hyvän kuuloista kamaa. Pitääpä palata asiaan sitten, kun ehtii kuunnella nuo loputkin biisit loppuun, ehkäpä parikin kertaa. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Late_ 22.03.2006 16:08:57 | |
---|
Joo oon nyt muutaman biisin ehtiny kuunnella ja The Element Of Space kuulostaa tähän mennessä kivoimmalta. Tässä biisissä konerummutkin saatu vähän elävämmän kuuloisemmiksi. Joissakin biiseissä on häirinnyt kyllä vähän tuo konerumpujen "midimäisyys" No selvä sitten :) Kyllähän ne vähän konerummuilta kuulostaa, mutta ei kovi huono kun ainakaan minä en osannut varmaksi sanoa. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
ANtTIKRISTUS 25.03.2006 14:54:53 | |
---|
Jooh eipä tuo sittenkään loppujen lopuksi niin hyvä ollutkaan. Tosi puuduttavaa päämäärätöntä syna tilutusta kappaleesta toiseen. No, olihan niissä biiseissä pari ihan maukasta rffittely kohtaa, mutta eipä paljon pelasta kun loput 95% ajasta on sitä samaa vingutusta. Ja voishan sitä synan soundiaki vaihtaa aina silloin tällöin :D No, onpa tullut kaverilla ainakin Time Requiemit kuunneltua... Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Niskamies 27.03.2006 17:28:56 | |
---|
Ei nää oo mun mielestä kappaleita. Paljon irrallisia osia putkeen. Ei tule mun mielestä jatkuvuutta. Laulajasta tulee mieleen Marika Krook. En pidä. More is more. |