Vapour 21.03.2006 21:52:26 | |
---|
Hei kaikki rautalanka- ja dub -immeiset! Kaverini pyysi minua selvittämään, millaisissa hinnoissa Rolandin Space Echot nykyään liikkuvat. Ko. laite on huollettu vuosi sitten, mm. äänipäät on uusittu. Intensity -potikka rahisee (korjaantuu elektroniikkaspayllä), mutta muuten täysikuntoinen. Joten jos joku Mnet -guru pystyisi tässä jeesaamaan, niin olisin kiitollinen. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
kivi 21.03.2006 21:53:56 | |
---|
Hei kaikki rautalanka- ja dub -immeiset! Kaverini pyysi minua selvittämään, millaisissa hinnoissa Rolandin Space Echot nykyään liikkuvat. Ko. laite on huollettu vuosi sitten, mm. äänipäät on uusittu. Intensity -potikka rahisee (korjaantuu elektroniikkaspayllä), mutta muuten täysikuntoinen. Joten jos joku Mnet -guru pystyisi tässä jeesaamaan, niin olisin kiitollinen. Mikä malli? RE201 vai joku muu? |
Vapour 21.03.2006 22:21:36 (muokattu 21.03.2006 22:22:23) | |
---|
Mikä malli? RE201 vai joku muu? Juuri tämä RE201. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
Corba 22.03.2006 00:21:40 (muokattu 22.03.2006 00:30:41) | |
---|
Realistinen Roland RE-201.n hinta 500e molemmin puolin tänä päivänä! Markkinat alkavat olla aika kyllästetyt suomessa nauhakaikujen osalta koska hinnat ovat hieman laskeneet muutaman kuukauden aikana. Yksi paikka mistä voit tutkailla nauhakaikujen hintoja löytyy rautalankafoorumilta myyntipalstalta. Linkki sinne tuossa alla! http://www.rautalanka.org/forum/viewforum.php?f=5Twist! Beat! - Tulta ja tunnelmaa!!! |
Hei kaikki rautalanka- ja dub -immeiset! Kaverini pyysi minua selvittämään, millaisissa hinnoissa Rolandin Space Echot nykyään liikkuvat. Ko. laite on huollettu vuosi sitten, mm. äänipäät on uusittu. Jos äänipäät on tosiaan uusittu ja koneen soundi vaan miellyttää, niin kyllä siitä voi mielestäni ihan hyvin maksaa Corban kertoman mukaisen hinnan. Äänipäitä ei kuulemma nykyään löydä oikein mistään. Rolandeissa on ilmeisesti moottorit ainakin välissä paukkuneet, mutta niitä varmaan saa vielä kohtuullisen hyvin maailmalta. Jos huolto on tehty kunnolla, niin laite voi olla erinomainen sijoitus. Ei ole nauhakaiun voittanutta! |
varakeef 22.03.2006 15:30:15 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
kivi 22.03.2006 16:04:20 (muokattu 22.03.2006 16:05:04) | |
---|
|
Corba 22.03.2006 17:01:15 (muokattu 22.03.2006 17:18:11) | |
---|
Musakaupat eivät välttämättä tiedä nykyistä hintatasoa missä liikutaan. Toiseksi kauppa laittaa katteeseen kulunsa jne... Myös käytettyjä myydessään. Kuluttajan myydessä kuluttajalle hinta on aina halvempi kuin kaupan myydessä kuluttajalle. 700e ei välttämättä ole paha hinta kaupasta ostettuna mikäli laite on oikeasti priima ulkoisesti sekä teknisesti. Ja hintaa voi tinkiä alaspäin. Saattaa lähteä kaupasta jopa 600e. Siihen kun vielä tinkii toimintatakuun, niin ei paha ollenkaan. 100e on vielä pikku raha jos joutuu itse laitetta korjauttaa... Harvempi meistä soittajista osaa nauhakaikuja itse korjailla. Roland nauhakaiut ovat jo sen verran vanhoja laitteita että niitä kannattaa soittaa muutama tunti, niin jo rupeaa laitteen todellinen luonne paljastua... Eräs asia kummastuttaa näissä käytettyjä nauhakaikuja tai muita käytettyjä laitteita myydessä, niin miksi ei voi laittaa oikeaa kuvaa myynnissä olevasta laitteesta? Aron soittimessa olevan kaiun kuva ei ole myytävästä laitteesta. Googlella toi sama kuva löytyy ainakin kolmelta eri www-sivulta. Twist! Beat! - Tulta ja tunnelmaa!!! |