Rumba-Ali 03.03.2006 08:52:15 | |
---|
tuikkua viisteisiin . Tarkoittaako tämä, että hierot kynttilävahaa viisteeseen? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä hyöty tästä on? Kysyn siis, kun en ole aiemmin moista niksiä kuullutkaan. Kannattaako nuo ruuvit ja virityspesät muuten putsata jollain tökötillä ennen uutta rasvaa? Mikäs siihen olis paras eväs/jippo? Tarkoitus olisi aloitaa huoltotoimenpiteet tuossa keväällä, kun rummut joutuu roudaamaan pois treenikämpältä. ( V***n Kajanin kaupunki, möivät meidän treeniksen) Japanische Schulmädchen kleben Steiken auf ihre Köpfer und Komodo ißt die.
"Jazzihan on sitä kun soitetaan silmät kiinni väärin ja poltetaan pikkusikareita punaset kumpparit jalassa." -Vasara |
Migo 03.03.2006 10:15:42 | |
---|
Tarkoittaako tämä, että hierot kynttilävahaa viisteeseen? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä hyöty tästä on? Kysyn siis, kun en ole aiemmin moista niksiä kuullutkaan. Kannattaako nuo ruuvit ja virityspesät muuten putsata jollain tökötillä ennen uutta rasvaa? Mikäs siihen olis paras eväs/jippo? Tarkoitus olisi aloitaa huoltotoimenpiteet tuossa keväällä, kun rummut joutuu roudaamaan pois treenikämpältä. ( V***n Kajanin kaupunki, möivät meidän treeniksen) Joo eli tuikkukynttilällä hierasin viisteet, niin ainakin pitäisi vireen kanssa ongelmat helpottua. Itse käytin puhdistukseen würthin puhdistus sprayta. Löytyy tuommosella nimellä, ainakin lähti kaikki lika pois ruuveista . "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Migo 03.03.2006 10:16:34 | |
---|
Se on kyllä hullunkiillontakuuaine. Vielä kun duunaa sen niin, että esikäsittely punaisen etiketin pullosta ja kultaisella toinen käsittely, niin ne on todella paljon kiiltävämmät, kuin uutena. Jep, punaista heitin nyt. Kiiltoa saa tuollakin aikalailla, mutta ehkäpä juuri vielä tuota kultaista. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Kosminen 21.03.2006 17:02:20 | |
---|
Jesjes, nyt on rummut kondiksessa, tuli läträttyä vaseliinin kans :) Siitä vaan ei päästä mihinkään että virittäjänä oon ihan perseestä. Ne ruuvit ei vaan tottele mua ja soundi ei muutu/parane vaikka kuin skarppais... "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
joravuo 21.03.2006 18:52:57 | |
---|
Jesjes, nyt on rummut kondiksessa, tuli läträttyä vaseliinin kans :) Siitä vaan ei päästä mihinkään että virittäjänä oon ihan perseestä. Ne ruuvit ei vaan tottele mua ja soundi ei muutu/parane vaikka kuin skarppais... se johtuu sun rummuista... Vaihetaa!! mun rummuista ei saa kunnon soundeja virittämälläkää... Rohkea rotan syö! |
Kosminen 21.03.2006 19:51:59 | |
---|
se johtuu sun rummuista... Vaihetaa!! mun rummuista ei saa kunnon soundeja virittämälläkää... Hah! Sopiiko että ihan päittäin..? :) "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
gulfstream650 21.03.2006 20:29:23 | |
---|
Rasvasin kitisevän pedaalin aivan loistavalla aineella: Berettan aseöljyllä. Tavallaanhan se on ase tuo basaripedaalikin... Svengaa kuin kauris. |
Vaihetaa!! mun rummuista ei saa kunnon soundeja virittämälläkää... Kauanko olet soittanut? Oletko opiskellut musiikin teoriaa (säveltapailua)? Viritteletkö rumpujasi usein? Täysin kelvolliset soundit saa lähes mistä tahansa setistä, jos osaa virittää. Veikkaampa, että settisi on vain tekosyy huonolle viritystaidollesi, anteeksi vain. Monesti on nähty tilanteita, jolloin rumpali on manannut setin huonoutta ja selittänyt huonot soundit sillä. Sitten kun kunnon rummut lopulta hankkii, on soundit vieläkin hieman kyseenalaiset. Älä kyseenalaista kalvojen ja virityksen tärkeyttä rumpusoundissa. (Akustiikkaakaan ei saa unohtaa.) |
joravuo 21.03.2006 22:27:08 (muokattu 21.03.2006 22:33:06) | |
---|
Kauanko olet soittanut? Oletko opiskellut musiikin teoriaa (säveltapailua)? Viritteletkö rumpujasi usein? Täysin kelvolliset soundit saa lähes mistä tahansa setistä, jos osaa virittää. Veikkaampa, että settisi on vain tekosyy huonolle viritystaidollesi, anteeksi vain. Monesti on nähty tilanteita, jolloin rumpali on manannut setin huonoutta ja selittänyt huonot soundit sillä. Sitten kun kunnon rummut lopulta hankkii, on soundit vieläkin hieman kyseenalaiset. Älä kyseenalaista kalvojen ja virityksen tärkeyttä rumpusoundissa. (Akustiikkaakaan ei saa unohtaa.) Kyllän noista rummuista lähtee ihan ookoot soundit, mutta: -Basarin viisteet on perseellään -tomien runkosoundit ei oikeen mätsää(10" ja 12" kuulostaa melkeen samalta) Basaria en saa toimimaan ollenkaa, tässä voi olla kyse virittäjän taidottomuudesta. Tämän mun tyhmän heiton tarkoitus oli yrittää turhaan saada parempi setti. eli puhdasta vittuilua. mutta hyvin kirjotit! + E: Kosmisella on muute pirun tyylikäs setti! Piracy.It's a crime |