Aihe: Hidasta black metallia?
1 2
ydinaukio
21.03.2006 16:05:47
Onko sellaista? En ylipäätään tykkää nopeasta musiikista, oli kyseessä mikä genre tahansa. Bläkkisbändeistä parhaiten ovat kolahtaneet Burzum, Xasthur ja varsinkin loistava Make a change.. kill yourself. Juurikin siksi, koska näillä on paljon hitaita biisejä. Sellainen nopea humppajurnutus ei jaksa kiinnostaa.

Eli suositelkaa jotain hyvää, hidasta black metallia!
Xarri
21.03.2006 16:19:41
Khold (Krek)
Satyricon (Volcano ja Now, Diabolical)
Celtic Frost (Emperors Return, To Mega Therion)
Bathory (Under the Sign of the Black Mark)
Hades (Alone Walkyng)
Darkthrone (Panzerfaust)
Immortal (Pure Holocaust)
These three take crooked ways: carts, boats, and musicians.
Super-Jari
21.03.2006 16:37:16
Ajattara.
Iscariah
21.03.2006 16:50:35 (muokattu 21.03.2006 16:52:52)
tässä on kaveri minun makuun. Judas Iscariot on kovaa tuommosta tosin seasta löytyy nopeampia kohtia.
Sitten USA:n Leviathan on kanssa tuota hitaampaa sorttia.
Norjasta tulee Forgotten Woods joka on tuota virallista blakkidoomia. Järjettömän kovaa.
Xasthur on omakohtainen suosikkini kautta aikain
Woc
21.03.2006 17:12:39

Drudkh
Forgotten Tomb
Summoning
Vanha Ulver

Sitten voisi kannattaa kokeilla sellaisia bändejä kuin In the Woods... ja Solstafir, joilla ei sinällään enää hirveästi ole tekemistä black metallin kanssa.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Milkop
21.03.2006 17:38:03

Kholdia suosittelisin. Hidasta, raskasta murskausta.
McNulty
21.03.2006 17:54:51
Mitäköhän tekemistä Summoningilla on blackmetallin kanssa?
Lugburz nyt ehkä just ja just tuohon kategoriaan mutta joo...
Minä voisin suositella ainakin seuraavia bändejä (joidenka tuotannosta kyllä löytyy nopeampaakin matskua):

Abigor, Arckanum, Nagelfar, Ohtar, Nokturnal Mortum, Saltus, Shining, Ondskapt, Blut Aus Nord, Abyssic Hate, Wigrid, Deathspell Omega, Arkona, Behemoth (vanhempi), Akitsa... tsekkaa nyt nuo ensin...
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
mortificare Deus
21.03.2006 17:57:17
Beheritin bm tuotanto
Barathrum, toiset kappaleet on vähä nopeempii kuin toiset mut mitään tosi nopeeta ei yhtää löydy.
me...
juici
21.03.2006 18:18:43

Barathrum - Hailstorm, Eerie ja Infernal -levyt. Viimeksimainitulla on pari pitkää, hidasta ja raskasta biisiä. Varsinkin ko. levyn nimikkobiisi.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
noir
21.03.2006 18:24:54
Noniin, jätkät!

Kertokaas nyt sitten, mitä black metal oikeastaan on. Minulla meni kaikki hyvin siihen asti, kunnes ruvettiin sotkemaan hommia dark metallilla, ja nyt on sitten hidastakin black metallia.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Jesus Christ looks like me.
Milkop
21.03.2006 18:28:55

Noniin, jätkät!

Kertokaas nyt sitten, mitä black metal oikeastaan on. Minulla meni kaikki hyvin siihen asti, kunnes ruvettiin sotkemaan hommia dark metallilla, ja nyt on sitten hidastakin black metallia.

Jokaisella on omat määritelmät, mutta tommoista tarjoaa Wikipedia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_metal
Super-Jari
21.03.2006 18:44:54
Noniin, jätkät!

Metalli + Saatana = black metal
ydinaukio
21.03.2006 19:10:40
Suuret kiitokset kaikille avusta, tässähän näitä on jo riittämiin! Niin ja minulle genrerajat eivät merkitse mitään, esimerkkinä tyylistä jota etsin toimii esim. Burzumin Dunkelheit.
Parzival
21.03.2006 20:14:51
Frost on ainakin mid tempoista bläkkistä.
kakka rules!
edha
21.03.2006 20:28:37
Noniin, jätkät!

Kertokaas nyt sitten, mitä black metal oikeastaan on

Mua alakaa pikkuhilijaa itkettää tää jankkaus.
Ihqdaa
Destructor
21.03.2006 20:57:13

Iron Angel? Onslaught?
Iscariah
21.03.2006 21:03:04
Noniin, jätkät!

ihmisille jotka eivät sitä tiedä ei minun mielestäni ole edes aihetta selvittää asiaa. siinähän mietitte sitten
Teemu K.
21.03.2006 21:16:18

Mm... Death Metallia?

Ei kai Black Metal varsinaisesti liity saatanaan, vaan muuten vaan kaikkeen aika pirun ilkeeseen? "tapan sut ja sit soitan sun luilla tabloja!! MUrrr"
Joo, en oikeesti tiedä...
Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson
Super-Jari
21.03.2006 21:27:35
Ei kai Black Metal varsinaisesti liity saatanaan, vaan muuten vaan kaikkeen aika pirun ilkeeseen? "tapan sut ja sit soitan sun luilla tabloja!! MUrrr"
Joo, en oikeesti tiedä...

Aijaa. No ei siinä sitten mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)