Aihe: Les Paulin "rutina"
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
fox
21.03.2006 17:38:21

Testasin, rutisee molemmilla mikkeillä. :/ ja kun toisilla kitaroilla oon tota marsua ajattanu ni ei oo mitää ongelmaa ollu.

Niin siis:ääni säröytyy, vai, kuuluu rutinaa, vaikkei soitakaan??
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Joees
21.03.2006 17:38:34
Testasin, rutisee molemmilla mikkeillä. :/ ja kun toisilla kitaroilla oon tota marsua ajattanu ni ei oo mitää ongelmaa ollu.

Jätkät yrittää nyt tehä jotain hyvin mystistä tästä. Piru, en itseasiassa oo vieläkään kerenny kokeilemaan josko oikein hinkkaamalla sais itseltäkin. Vois kokeilla huonommilla piuhollakin vaikuttaako ne mihinkään.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Les Fender
21.03.2006 17:41:19
Kaikista hauskinta olis jos Ekin tullessa näyttään Lespaa se sais Foxinkin kitarat hyrräämään.. Josko tässä on jotain samaa kun varpujen kanssa kaivon katsominen;o) Jos noin käy niin pajut käsiin sit ja pihalle tekeen testejä:o)
"Living is easy with eyes closed!"
Joees
21.03.2006 17:43:38
Tää on joku kitaroiden lintuinfluenssa. Pysykää kaukana meikäläisestä!
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
joukov
21.03.2006 17:50:30
Pitäkää noi lespat erossa fenkuista ettei niihinkin tartu!
"Vialliset" gibsonit vaan kirveellä palasiksi ja saunapuiksi. ; )
Jamminen
21.03.2006 17:51:58
Hoho, hauska threadi.

Minulla 2003 LP Classic, ja rutisee sillon tällön.
Maybe nothing matters anyway...
Riku Rotten
21.03.2006 18:01:35
-83 Standardi ja mitää rutinaa ei ole havaittu.
fox
21.03.2006 18:18:13

Kaikista hauskinta olis jos Ekin tullessa näyttään Lespaa se sais Foxinkin kitarat hyrräämään.. Josko tässä on jotain samaa kun varpujen kanssa kaivon katsominen;o) Jos noin käy niin pajut käsiin sit ja pihalle tekeen testejä:o)

Noh noh, ooppa nyt.. mä nimittäin osaan kattoo varvulla kaivonpaikan.. oikeesti! 8)
Pennun Studioo kokeilin, mutta en mä sitä saanu rusahtelemaan enkä räpsimään..
Kaikilla mahdollisilla, omilla ja bändikaverien vahvistimilla tuli testattua..
Jännitys tiivistyy ennen torstaita. Onko henkimaailma asialla? Avautuuko vieraan ulottuvaisuuden portti maagisessa susimetsässä!
Eqi
21.03.2006 18:28:47

Noh noh, ooppa nyt.. mä nimittäin osaan kattoo varvulla kaivonpaikan.. oikeesti! 8)
Pennun Studioo kokeilin, mutta en mä sitä saanu rusahtelemaan enkä räpsimään..
Kaikilla mahdollisilla, omilla ja bändikaverien vahvistimilla tuli testattua..
Jännitys tiivistyy ennen torstaita. Onko henkimaailma asialla? Avautuuko vieraan ulottuvaisuuden portti maagisessa susimetsässä!

Joo tää on hassua. Kitara kiinni vahvistimeen ja silitellään kun kissaa konsanaan. Käyttäytyy samalla tavalla, ensin ei mitään sitten alkaa kehrätä :=)

Torstaita mielenkiinnolla odottaessa :=)
http://www.ekinet.com/~eki/
Les Fender
21.03.2006 18:46:31

Joops, mut sulla on tuo "voima" ja Ekillä toi toisenlainen. Vielä kun löydetään se kolmas... Kohta on uusi Jumalten Vasara koossa.. Ottakaa yhteys Swan recordsiin... Ouija-lauta esiin... http://www.war-of-the-worlds.org/tivo/ouija.jpg

Varovasti sitten jos tuntuu että pitää alkaa jamittelemaan;o)
"Living is easy with eyes closed!"
Tompsi
21.03.2006 18:47:38
Ouija-lauta esiin... http://www.war-of-the-worlds.org/tivo/ouija.jpg

Taitaa tässä tilanteessa olla paremminkin Oujeah-lauta? :)
Dinorocker
21.03.2006 19:07:22
Onko "rutina" Les Paul ollut Jimmy Pagen käytössä joskus?

; )
Outrider
Montte
21.03.2006 19:20:45 (muokattu 21.03.2006 20:39:18)
Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta ei se mitään.

Elikäs, kyseessä ois tokain love rock, ja nyt viime päivinä kaulamikin tone on sanonut sopimuksen irti. Tuntuu kuin se olisi kokonaan poissa pelistä, koska soundi on kuin tone olisi nollilla, siis hyvin ponneton. Tone-potikkaa kun pyörittelee niin äänessä ei tapahdu lainkaan muutoksia. Sama tukkoisuus jatkuu siis...

Mikähän voisi olla vikana kun elektroniikka muuten pelittää niinkuin pitääkin? Takakantta availin ja kokeilin potikan piuhoja. En niistä juuri mitään tiedä, mutta jotenkin löysältä se tinajuotos/piuha tuntui. Kitara ei ole kolhuja kokenut, eli siitä tuskin on kyse. Hjälppiä poijjaat, huomenna on reenit jo :/

E: siis kaulamikin tone, ei tallamikin.
- Oka -
21.03.2006 20:49:53 (muokattu 21.03.2006 20:53:56)
Voi helevetti, ongelma ja rutinat tuntuivat hävinneen, mutta äsken soitellessa palasivat taas ja tällä kertaa molemmilla mikeillä. On tosiaan mystinen, jos tuosta lakasta johtuu perkula. Ainakin Randallin RG75 ja Tech21 Trademark 60:nppinen rutisee täälläpäin.

EDIT: Jahas, tein lisätutkimuksia aiheesta. Kun hieroo villapaitaa bodyn takaosaan, rutisee oikein iloisesti. Mitäkähän tälle nyt keksisi?
Homon mielestä nainti on poikaa. Eikä taidolla, eikä tuurilla, vaan RÖYTÄMÄLÄ!
fox
21.03.2006 22:07:27

EDIT: Jahas, tein lisätutkimuksia aiheesta. Kun hieroo villapaitaa bodyn takaosaan, rutisee oikein iloisesti. Mitäkähän tälle nyt keksisi?

Mulla on visio, jahka tuota Ekin Studioo nyt pällistellään.. ja kokeillaan yhtä jutskajutskaa. (tilaa manaajaa)
Kerron sitten, jookos? En aatellu patentoida...jos se toimaa ollenkaan, se korjausviritys.
fox
21.03.2006 22:08:31

Juu, ilman muuta..;) Siis molempia.
MusaMasa
22.03.2006 13:14:06
Jep! Hieno kommentti! Kun näitä juttuja aikansa lukee tulee väkisinkin hieman vainoharhaiseksi! En ihmettelisi, jos joku alaisi pohtia eri kitaroiden puuteita tennismailan korvikkeena yms yms! Höh!
Minun Gibson LP:t toimivat vallan mainiosti Musicmanin kautta. En edes halua jotain "desinfioitua sairaalan puhdasta" soundia! Kaikenlaiset mahdolliset pikku hurinat eivät todellakaan häiritse! Nekin aiheutuvat 1000:sta eri syystä. Jessus....
J.Ahonen
22.03.2006 13:35:39
Maadoita se keppi, tai myy pois.
fox
22.03.2006 13:41:57

Maadoita se keppi, tai myy pois.

Huomenna kokeillaan.. Ratkaisumahdollisuus numero 1 on seuraava: Kielimaadotukseen lisätään lifesaver-modi, josta otetaan haaroitus ENNEN konkkaa, tää haara laitetaan tuohon konehuoneen luukkuun, siten, että se on suoraa yhteydessä maalipintaan. Kattoo sitte miten äijjäin käy. Harkinnassa on myös ratkaisuvaihtoehdot 2 ja 3. Niist ei ole julkisuuteen, ainakaan vielä. Uskoisin, että JOS siinä pintakäsittelyssä on jotain johtavuutta, tuo ykkönen sen eliminoi. Mutta jänskättää edelleen..
Lainasin muuten 03 Stanua. Ei se rutise... *nyyh*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)