T.Urmio 20.03.2006 15:00:08 | |
---|
Väliprojektina olis tällainen vanhan "kunnon" Firefox basson tunettaminen. Tässä ennen kuvat. http://photobucket.com/albums/e228/rattboy76/Beissi Homman nimi: -Mikkien ja sisäkalujen vaihto -Kaulan suoristus josta täällä onkin ollut puhetta -Bodyn muokkaus eli jaguarisointi eli "sarvien" lyhennys -Lavan muotoilu -Pintakäsittely vielä epävarma, musta näyttelee suurta roolia anyväy Lisää kuvia tulossa parin päivän sissään No ei se mun vika oo |
stenel 20.03.2006 21:39:02 | |
---|
Kannattaa muistaa, että sarvien lyhennys voi tehdä hallaa soittimen tasapainolle. "Basso tykkää kompressoinnista." |
T.Urmio 20.03.2006 22:03:57 | |
---|
Kannattaa muistaa, että sarvien lyhennys voi tehdä hallaa soittimen tasapainolle. Aiiivan. Tämä oli yksi lähtökohta koko hankkeelle, koska kaulaa piti soittajan makua mukaillen keventää. No ei se mun vika oo |
vrajala 20.03.2006 23:07:39 | |
---|
Tämä oli yksi lähtökohta koko hankkeelle, koska kaulaa piti soittajan makua mukaillen keventää. Häh? Ja sitten tehdään toisin päin? Meinaan yläsarvea lyhennettäessä hihnan kiinnitys siirtyy persittä kohden, jolloin kaulan puolelle jääpi enemmän painoa. Joten ei tuo nyt ihan nuin toimi. Ellei sitten ole tarkoituksena todella keventää sitä kaulaakin. Lavan uudelleenmuotoilu ei vielä yksinään kauhiasti auta. Vai ymmärsinkö väärin? Taas? Mää sano. |
T.Urmio 21.03.2006 05:06:20 | |
---|
Ei asioita ymmärretä väärin, ne vain selitetään huonosti. Kaulan kevennys oli alkuperäinen suunnitelma, joten jo valmiiksi hiukan peräpainoista instrumenttia kevennettiin myös bodyn puolelta. Ylempää sarvea ei ole juuri lyhennetty eli painopiste ei siirry paljoa. No ei se mun vika oo |
Jaha. Jatkakaa. Mää sano. |
T.Urmio 26.03.2006 10:40:26 | |
---|
Edistystä ja takapakkia. Petsasin koko hela paskan otelautaa lukuunottamatta ja näytti ihan hyvältä. Paitsi kaula! Siinä on jotain ihme mönjää lavassa ja parissa kohtaa kaulaa, johon petsi ei tarttunut. Pari sanaa: uusiks meni. Osaisko joku sanoa mitä ainetta sinne on voinut päästä? Voiko lakka olla jossain kohtaa "syvemmällä" kuin muualla. Kuvtahan siis: http://photobucket.com/albums/e228/rattboy76/Beissi/...vielä kun oppis kuvaamaan... SHAATANA! No ei se mun vika oo |
T.Urmio 18.04.2006 18:50:05 | |
---|
Nyt alkaa jo loppu häämöttää. Muutama kerros lakkaa päällä ja mikit ja härpättimet hankittu. Lainakameralla en saanut jälleenkään kunnon kuvia, yhden laitoin tonne pukettiin silti. Ei paras mutta vähiten huono. Väritys ei ihan välity kuvasta, mutta se on todella erikoinen: Melko reilusti läpiuultava musta ja punainen filleri, tuloksena sanoinkuvailematon sekoitus mustaa, punaista ja puuta. No ei se mun vika oo |
T.Urmio 31.05.2006 05:07:03 | |
---|
Valmista tuli. No ei se mun vika oo |