Aihe: Black label society vaihtaa levymerkkiä
1
Musta Arkipyhä
21.03.2006 14:25:48
Zakk is currently finishing up the newest from BLS and writing and recording with Ozzy Osbourne for his new album.

Jaa taitaa Ozzy-sedältäkin pukata uutta levyä?
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
Torniojaws
21.03.2006 14:28:45

Jaa taitaa Ozzy-sedältäkin pukata uutta levyä?

Niinhän siitä on ollut puhetta. Muistaakseni jo syksyllä olisi tarkoitus ilmestyä?
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Aksu89
21.03.2006 15:22:27
The Revenge album that is out April 11th.

Pakko-ostos, samoin DVD kuhan nyt tulisivat kauppoihin. Ja voisivat käydä pari keikkaakin heittää tänä vuonna Suomen maalla.
Tympee Huttunen
21.03.2006 15:33:42
Pakko-ostos, samoin DVD kuhan nyt tulisivat kauppoihin. Ja voisivat käydä pari keikkaakin heittää tänä vuonna Suomen maalla.

Miksi sua tollanen Headbanger's Ball-levy kiehtoo, kun tuo Shot To Hell on sitä itseään?
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT.
McNulty
21.03.2006 15:40:07
Minä en näkisi RHCP:n tuottajaa kovin hyvänä asiana BLS:n kohdalla, mutta kukin tyylillään. Jään kuitenkin innolla odottelemaan Wylden seuraavaa tekelettä.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
zakklabel
21.03.2006 16:21:24
Minä en näkisi RHCP:n tuottajaa kovin hyvänä asiana BLS:n kohdalla, mutta kukin tyylillään. Jään kuitenkin innolla odottelemaan Wylden seuraavaa tekelettä.

Ozzyn ozzmosis levyllä teki ihan kelpo työtä. Varmaan tuo paljonkin uutta ja eri vivahteita BLS soundiin...
Aksu89
21.03.2006 20:07:56
Miksi sua tollanen Headbanger's Ball-levy kiehtoo, kun tuo Shot To Hell on sitä itseään?

Luin hätäsesti, ni eihän tota Lontoota ymmärtänyt järkevästi. Eli kesällä tuleva Shot To Hell:han se himottaa
Torniojaws
21.03.2006 22:09:17

Tässä referenssiksi Ozzmosiksen biisilista ;)

01. Perry Mason
02. I Just Want You
03. Ghost Behind My Eyes
04. Thunder Underground
05. See You on the Other Side
06. Tomorrow
07. Denial
08. My Little Man
09. My Jekyll Doesn't Hide
10. Old L.A. Tonight

Kyllä 1, 2, 4 ja 9 rokkaa kovasti, mutta eihän nuo loput mitään kummoisia ole - mutta näinhän on ollut aina Ozzyn levyt: muutama täysosuma ja loput biiseistä sitten täytettä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
tommijk
21.03.2006 22:13:49
Eikös Ozzy ole jossain haastatteluissa sanonut että ozzmosiksen äänitysprosessi oli melkoista painajaista kusipäisestä tuottajasta johtuen. Vai muistanko väärin..
OSTAKAA mun valvetroniksi!
Tympee Huttunen
22.03.2006 13:05:34
Eikös Ozzy ole jossain haastatteluissa sanonut että ozzmosiksen äänitysprosessi oli melkoista painajaista kusipäisestä tuottajasta johtuen. Vai muistanko väärin..

Ei ihmekään. On hyvät laulusuoritukset tuolla levyllä. Ozzy varmasti joutunut pieneen rääkkiin.

Itse pidän paljon myös Tomorrow ja Old L.A. Tonight kappaleista.
Milkop
22.03.2006 13:12:39

Paras Ossin levy on No More Tears imo.
Zakk
22.03.2006 13:26:50
Trubute se on paras levy!

Vähän liian usein pistää Wylde nyt noita levyjä ulos kun vähintäänkin yksi vuodessa tulee, varsinkin jos meinaa sävellellä myös ozzyn levylle jotain, niin saas nähä sitten kuin käy. Noh ehkä sillä on hyvää matskua sitten kaapit pullollaan.
"Where there's a whip there's a way"
Torniojaws
22.03.2006 15:12:58 (muokattu 22.03.2006 15:13:14)

Trubute se on paras levy!

Vähän liian usein pistää Wylde nyt noita levyjä ulos kun vähintäänkin yksi vuodessa tulee, varsinkin jos meinaa sävellellä myös ozzyn levylle jotain, niin saas nähä sitten kuin käy. Noh ehkä sillä on hyvää matskua sitten kaapit pullollaan.

Toivottavasti ei tule toista Mafiaa. Olihan siinä muutama hyvä ralli, mutta pääasiassa aika mitäänsanomaton levy. Vähän kuin kiiressä tehty levy.
zakklabel
22.03.2006 16:33:33
Toivottavasti ei tule toista Mafiaa. Olihan siinä muutama hyvä ralli, mutta pääasiassa aika mitäänsanomaton levy. Vähän kuin kiiressä tehty levy.

Juuri näin, tältä kantilta ulkopuolinen ammattimies on paikallaan. Biisit on sinänsä hyviä,mutta jotain puuttuu. Ehkä nyt tulee semmoista kamaa,että suuriyleisökin innostuu...
Tympee Huttunen
22.03.2006 17:35:25
Juuri näin, tältä kantilta ulkopuolinen ammattimies on paikallaan. Biisit on sinänsä hyviä,mutta jotain puuttuu. Ehkä nyt tulee semmoista kamaa,että suuriyleisökin innostuu...

Sikäli hassua, että Mafia taisi kuitenkin olla BLS:n menestyinein levy. Ainakin jenkkimittarilla. Mutta tosiaan, ei Mafia hirveästi minuun mieleni ole. Hangover oli ihan ok, mutta ei kuitenkaan edellisen akustisen levyn veroinen. Blessed Hellride oli yllättävän hyvä ja sounditkin olivat jotenkin kohdallaan. 1919-levyllä oli hyviä biisejä, mutta aivan naurettavan huonot soundit. Stronger Than Death iski aikoinaan todella kovin, mutta ei ole sekään soittimessa enää pyörinyt. Sonic Brew:ta en ole tarpeeksi kuullut muodostaakseni siitä arviota (miten se onkaan jäänyt hankkimatta? Ymmärtääkseni parasta BLS:a?)

Silti on jotenkin surullista jopa, että parhaat Zakkin levyt ovat vieläkin ne Pride & Glory ja Book of Shadows. Mikäli myös Sonic Brew on parasta Black Labelia, pitäisi nyt viimeistään tulevan levyn näyttää se Zakkin porukan todellinen iskukyky.
Aakoo
24.03.2006 18:14:24 (muokattu 24.03.2006 18:15:27)

Väärä mielipide :-P

Mafia on ainut BLS levy mitä mä olen jaksanut kuunnella.Mafiassa on mailman hilpein kitarasoolo In this river biisissä.. Aina hymyilyttää =) EI noin mautomia juttuja voi tehdä noin siististi =)
marx
25.03.2006 00:38:58

Itellä ainakin kolahti. Kun vertaan esim. 1919 eternaliin, niin siinä on huippubiisejä tukkuna(siis eternalissa), mut paskat soundit. Mafia jyllää...!
Torniojaws
25.03.2006 01:07:32 (muokattu 25.03.2006 01:07:52)

Itellä ainakin kolahti. Kun vertaan esim. 1919 eternaliin, niin siinä on huippubiisejä tukkuna(siis eternalissa), mut paskat soundit. Mafia jyllää...!

Ratkaisu on kuunnella Stronger than Deathiä ;) Tykit soundit ja ässäbiisit. Hellridekin jyllää hyvänä kakkosena.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)