Captain Farrell 04.09.2003 08:22:51 | |
---|
Nyt olisi pienelle putkicombolle käyttöä. Tehoa saisi löytyä 15 - 30 wattia ja kanavia kaksi. Mitään hevimetalmyllyä en ole etsimässä, vaan enempi sellasta vintage-vahvistinta. Olen tsekannut jo Peavey Classic 30:n ja Laney VC-30:n. Samoin tuota Traynor YCV20 on tullut katseltua. Mitä muita saman tyylisiä ja saman hintaluokan vahvistimia löytyy? |
samueld 04.09.2003 10:32:53 | |
---|
Nyt olisi pienelle putkicombolle käyttöä. Tehoa saisi löytyä 15 - 30 wattia ja kanavia kaksi. Mitään hevimetalmyllyä en ole etsimässä, vaan enempi sellasta vintage-vahvistinta. Olen tsekannut jo Peavey Classic 30:n ja Laney VC-30:n. Samoin tuota Traynor YCV20 on tullut katseltua. Mitä muita saman tyylisiä ja saman hintaluokan vahvistimia löytyy? Fenderin Pro ja Blues juniorit. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
booster 04.09.2003 11:28:53 | |
---|
Marshallillahan on tuo JTM30, en ole kyllä itse sillä soittanut. Shoot me again, I ain't dead yet! |
Jabe 04.09.2003 15:45:14 | |
---|
Mesan kaksikanavaisia pikkucomboja ovat esim. Subway Reverb Rocket (mulla on se) ja Studio .22 (olen paria testannut, eityisesti eq'lla varustettua voin suositella). Käytettyinä näitä voisi löytää 500 - 750 euron hintaluokassa. Subway Reverb Rocketin 2. kanava ei kylläkään ole mikään vintage -tyylinen, vaan aika moderni high -gain juttu. Enemmän "vintagea" voisi olla saman sarjan Subway Blues -combo. Niitä en ole kylläkään nähnyt käytettynä liikkeellä. Tämmöinen pieni Mesa-Boogie katsaus. Tsekkaile nämä, jos vastaan tulee. |
Fenderin Pro ja Blues juniorit. Eikös ne oo yksikanavaisia? Captain Farrel taisi kuitenkin hakea kahta. Omasta mielestäni voisi kyllä pärjätä ihan hyvin yksikanvaisellakin pikkucombolla, varsinkin jos soundimaaila liikkuu vintage -osastolla. Säröjä ja liidiboosteja voisi sitten hakea vaikkapa yhdestä overdrive- ja yhdestä distortion-spedusta. Itselläni on jotenkin maku muuttunut siihen suuntaan, että yhdellä (hyvällä!) kanavalla pärjää - haen sitten säröjä purkeista. Toisaalta - olen iloinen oman Mesan liidikanvasta, kun soitan esim. Santanaa tahi muuta, missä tarvin paksua, laulavaa säröä. |
samueld 04.09.2003 16:17:28 | |
---|
Eikös ne oo yksikanavaisia? Captain Farrel taisi kuitenkin hakea kahta. Omasta mielestäni voisi kyllä pärjätä ihan hyvin yksikanvaisellakin pikkucombolla, varsinkin jos soundimaaila liikkuu vintage -osastolla. Säröjä ja liidiboosteja voisi sitten hakea vaikkapa yhdestä overdrive- ja yhdestä distortion-spedusta. Itselläni on jotenkin maku muuttunut siihen suuntaan, että yhdellä (hyvällä!) kanavalla pärjää - haen sitten säröjä purkeista. Toisaalta - olen iloinen oman Mesan liidikanvasta, kun soitan esim. Santanaa tahi muuta, missä tarvin paksua, laulavaa säröä. Juu, näin on. Blues juniorissa on muistaakseni joku "fat"-kytkin, jolla saa kai lisää lämpöö koppiin. Tuota pedaalihässäkkää minäkin kai ajattelin ehdottaessani. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Kitarasankari 04.09.2003 16:43:57 | |
---|
Enemmän "vintagea" voisi olla saman sarjan Subway Blues -combo. Niitä en ole kylläkään nähnyt käytettynä liikkeellä. . savonlinnan soitinkulmassa on yks. ja hintakin on kohdallaan. Märät muusikot haisee ihan perseelle! |
Jabe 04.09.2003 17:28:44 | |
---|
savonlinnan soitinkulmassa on yks. ja hintakin on kohdallaan. Kappas vaan. Paljonko on pyynti? |