Aihe: Esitiedustelua: Löytyykö Framus Dragonille ostajaa?
1 2
-K-
21.03.2006 11:52:11
Ensin näitä Framuksia kehuttiin maasta taiviaisiin ja nyt niitä myydään veks. Ei tää ole mnetissä ensimmäinen Framus, joka on menossa myyntiin/myyty.

No ei semmoista nuppia olekkaan jos kaiken saisi irti täydellisesti, se on pienestä kiinni. Itse en toki ole dragonista luopumassa mutta rinnalle voisi joskus hommata jotain erityylistä nuppia.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
Ben_D
21.03.2006 12:20:19

Myydäänhän niitä savagejakin..

Yhden Savagen olen nähnyt torilla 3 vuoden aikana. Kyse oli lähinnä siitä, että Framuksen nuppeja hypetettiin yhdessä vaiheessa talttahampaat pihalla. Mun mielestä ei ollut mistään kotosin kun Musamaailmassa testasin. Tai sitten laitteessa oli jotain vikaa.
Fierce...Speedmetal Helsinki...
Ben_D
21.03.2006 13:11:22

No, myydäänhän niitä Ferrareita, Porscheja ja Mersujakin...
Välillä kamojen vaihto voi olla muistakin seikoista johtuvaa kuin siitä että "laite on paska!" Ajattelin vaan että on ihan turhaa seurata m.netin toria tai huuto.nettiä jonkinlaisena referenssinä "mikä on paras, mikä on hyvä ja mitkä taas on ihan surkeita kamoja!"

Kiitos kun kerroit.
Tompsi
21.03.2006 13:12:28
No, myydäänhän niitä Ferrareita, Porscheja ja Mersujakin...
Välillä kamojen vaihto voi olla muistakin seikoista johtuvaa kuin siitä että "laite on paska!" Ajattelin vaan että on ihan turhaa seurata m.netin toria tai huuto.nettiä jonkinlaisena referenssinä "mikä on paras, mikä on hyvä ja mitkä taas on ihan surkeita kamoja!"

Hihii. "Gorillan pikkuvahvareita ei ole näkynyt M.netin Torilla aikoihin. Niiden täytyy olla PARHAITA!!!"
Exhausted
21.03.2006 13:17:23

Yhden Savagen olen nähnyt torilla 3 vuoden aikana. Kyse oli lähinnä siitä, että Framuksen nuppeja hypetettiin yhdessä vaiheessa talttahampaat pihalla. Mun mielestä ei ollut mistään kotosin kun Musamaailmassa testasin. Tai sitten laitteessa oli jotain vikaa.

Varmaan tullutkin jo esille, mutta kuulemma eivät tehdasasetuksilla anna ihan parasta performanssiaan.
Ben_D
21.03.2006 13:25:10

Varmaan tullutkin jo esille, mutta kuulemma eivät tehdasasetuksilla anna ihan parasta performanssiaan.

Joo tai sitten se laite oli rikki.
Spike
21.03.2006 14:18:16

Onhan noita Savageja pari tälläki hetkellä ebayssä, Framuksia sitten taas huonommin.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Ben_D
21.03.2006 14:24:32

Onhan noita Savageja pari tälläki hetkellä ebayssä, Framuksia sitten taas huonommin.

Sieltähän mä omanikin ostin kun ovat Suomessa niin sikahintasia. Italiasta.
Kapane
21.03.2006 14:30:36

Tässä on taas se legendaarinen "ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää" -efekti. Itsellä on 5150 ja monasti aattelen, että Mesaa tai Diezeliä pitäisi hankkia, mutta sitten tulee kuitenkin se fiilis, että niistä ei lähde tarpeeks energiaa, niin kuin Sissosta.
Skenehuora jo 4 vuotta.
McNulty
21.03.2006 15:27:26
Kiitos kun kerroit.

Ole hyvä. Tuntui vaan keskustelu valahtavan tuolle suunnalle että "kun myydään niin sen on pakko olla huono!" tai että "jos minä en tykännyt niin sen on pakko olla huono!". Ei hötkyillä...
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Boltsa
21.03.2006 17:32:23
Odota kesäkuuhun ja myy mulle :)
Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin.
p_ofony
21.03.2006 17:32:56

Soundit muuttu kyllä rajusti vielä paremmiksi kun vaihdoin putket ja säädätin biasin kuumemmaks. Mutta kyllä tehdasasetuksillakin se on kova vehje ja mitä tohon hype juttuun tulee niin ostin itse dragonin jo ennen kun se oli "in" nuppi.
se sävellys taito, ei se tilutus...
p_ofony
21.03.2006 17:34:59

Odota kesäkuuhun ja myy mulle :)

Voi olla hyvinkin että myynti menee sinne kesäkuun paikkeille, jos nyt sitte ylipäätään myyn:)
-K-
21.03.2006 17:38:16
Soundit muuttu kyllä rajusti vielä paremmiksi kun vaihdoin putket ja säädätin biasin kuumemmaks. Mutta kyllä tehdasasetuksillakin se on kova vehje ja mitä tohon hype juttuun tulee niin ostin itse dragonin jo ennen kun se oli "in" nuppi.

No ei nyt voi kovin "in" vehkeeksi sanoa, ei taida kukaan suomen kärkinimistä pieraistakkaan framuksiin päin. Dragoneja on vissiin täällä mnetissä rekisteröityjen kesken 3 ? Eli tosi UuGee.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
p_ofony
21.03.2006 19:12:08

No ei nyt voi kovin "in" vehkeeksi sanoa, ei taida kukaan suomen kärkinimistä pieraistakkaan framuksiin päin. Dragoneja on vissiin täällä mnetissä rekisteröityjen kesken 3 ? Eli tosi UuGee.

no tarkotin lähinnä nyt et siis maailman laajusesti framuksesta on nyt alettu kohisemaan, varsinki jenkeissä. Siellä myy Cobra ku häkä... kuulemma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)