herlevi 21.03.2006 09:44:10 | |
---|
Olen tässä ostamassa itselleni wah wahia..lähinnä olen tuota cry babya katsellut, mutta monet on sanonu että se ei kestä käyttöä?? Olisiko kellään vinkkejä hyvistä wah wah pedaaleista?? |
Exhausted 21.03.2006 09:45:51 | |
---|
Olen tässä ostamassa itselleni wah wahia..lähinnä olen tuota cry babya katsellut, mutta monet on sanonu että se ei kestä käyttöä??
Höpö höpö, sitä vartenhan ne on tehty. Kunhan et mitään muovista halpiswahia osta niin varmasti kestää. Crybabyt ainakin. |
Morley Bad Horsie 1 & 2 Skenehuora jo 4 vuotta. |
Tympee Huttunen 21.03.2006 09:47:37 (muokattu 21.03.2006 09:48:07) | |
---|
Olen kuullut, että jos tollasen wah-pedaalin päälle astuu, niin laite "hajoaa" ja se ääni muuttuu ihan hassuksi. e: Mulla oli Morleyn PWT2 tms. Oli kyllä sangen turha laite (ainakin minun laitteilleni). |
herlevi 21.03.2006 09:50:58 | |
---|
Noi morleyt on kuulemma laadukkaita vempeleitä. |
pliksu 21.03.2006 09:52:44 (muokattu 21.03.2006 09:53:01) | |
---|
lähinnä olen tuota cry babya katsellut, mutta monet on sanonu että se ei kestä käyttöä?? Vai että monet ovat sanoneet? :) Ei ainakaan minuun korviini ole tällaista huhua kantautunut. Mielestäni jo ulkoasu ja paino antaa viitteitä siitä, että sitä saa polkea kovempaakin, eikä takuulla hajoa. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
dropD 21.03.2006 10:11:32 | |
---|
Olen kuullut, että jos tollasen wah-pedaalin päälle astuu, niin ... se ääni muuttuu ihan hassuksi. tämä on ymmärtääkseni ko. pedaalin idea;-) |
Tomtom 21.03.2006 10:21:16 | |
---|
Kraibeibi kestää ihan mitä vaan. Mulla menossa varmaan viides tai kuudes vuosi laudassa ja ostin laitteen käytettynä. Toisen jakin jouduin vaihtamaan, mutta potikka ainakin pelaa kuin tauti. Se soundipuoli onkin sitten toinen juttu.. Joihinkin juttuihin tuo "klassinen" cry baby-soundi on justiinsa se oikea, useimmiten kuitenkaan ei. Räkäinen, riipivän pistävä, maustettuna pontevalla suhinalla. Boonuksena ajoittain venäjän radiokanavia.. Omaani olen suunnitellut tuunaavani jo vuosia, mutta näinpä vaan on samoilla suhinoilla menty jo vuosia, ehkä se joskus tulee tuunattua. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
Tympee Huttunen 21.03.2006 10:35:43 | |
---|
tämä on ymmärtääkseni ko. pedaalin idea;-) No, taisin itse vähän hassutella tuossa:) |
McNulty 21.03.2006 10:37:56 | |
---|
Minulla on Dunlop Crybaby 535Q Multi-wah eikä ole moittimista tai muuta negatiivista sanottavaa. Olen kännipäissäni ties kuinka monesti astunut koko painollani (hieman reilut 80kg) tuon päälle eikä se siitä ole ollut moksiskaan. Soundeja piisaa, ei suhise eikä rätise, ei kuulu Moskovan radio enkä muutenkaan ole löytänyt yhtä monipuolista laitetta. Tästä löytyy hyvät soundit niin clean-wakutteluun kuin hi-gain osastollekin. Monesti tuo perus-itkupilli toimii kohtalaisesti puhtaiden soundien kera ja kevyen roson. Pois päältä ollessaan kuulemma haukkaa soundia. Vastaavia ilmiöitä ei ole ollut 535Q:n kanssa. Jonkinlainen "true bypass"-häsäkkä tässä on ja tosiaan säätöjä löytyy. http://www.jimdunlop.com/products/e … cs/crybaby/products/535q/index.html"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
herlevi 21.03.2006 13:37:20 | |
---|
|