Aihe: Esitiedustelua: Löytyykö Framus Dragonille ostajaa?
1 2
p_ofony
20.03.2006 20:22:45

Kuten otsikosta näkyy olen EHKÄ myymässä Dragoniani pois, joten olisiko täällä potentiaalisia ostaja ehdokkaita?
se sävellys taito, ei se tilutus...
Antti1
20.03.2006 20:23:27
On, tosin en minä.
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
Gramer
20.03.2006 20:23:39
Kuten otsikosta näkyy olen EHKÄ myymässä Dragoniani pois, joten olisiko täällä potentiaalisia ostaja ehdokkaita?

On tuo torikin olemassa...
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
-K-
20.03.2006 20:23:59
Mitäs seuraavaksi ?
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
p_ofony
20.03.2006 20:27:46

On tuo torikin olemassa...
Painotan sanaa EHKÄ... eli en halua pistää vielä torille koska en ole varma myynnistä.
ReBeat
20.03.2006 20:28:42

Hinta varmasti vaikuttaa asiaan aika paljon.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
p_ofony
20.03.2006 20:29:05

Mitäs seuraavaksi ?

Usko tai älä: Triple Channel Dual Rectifier. Jotenki toi Mesan soundi puri taas ku sillä pääs lasettamaan oikein kunnolla!
McNulty
20.03.2006 20:29:54
Minuakin ehkä voisi kiinnostaa. Kenties tuo minun "ehkä" on vain suurempi kuin myyjän "ehkä" :)
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
p_ofony
20.03.2006 20:30:07

Hinta varmasti vaikuttaa asiaan aika paljon.
Myisin varmaan 1300 euroon. Nuppi on kesäkuussa ostettu eli kuin uus.
-K-
20.03.2006 20:32:37
Usko tai älä: Triple Channel Dual Rectifier. Jotenki toi Mesan soundi puri taas ku sillä pääs lasettamaan oikein kunnolla!

No mutta onhan tuossa lead kanavassa aika mesamainen fiilis, toki käyttelit täällä vaasan keikalla muistaakseni aika tummia soundiasetuksia, eli voi olla aika luonnollinen siirtymä. Ykkösellä olen eniten noista rectoista soitellut, ei ainakaan itselle saanut hirveitä vahvistimenvaihtoajatuksia. Toki tuota crunchia tartten taas rässikäytössä wylde OD:n parina ettei tuollainen mesatyyppinen peli toimisikkaan..

Kyllä kelpais dragon joka reenikselle allekirjoittaneelle, varatonta vaan tällä hetkellä.
p_ofony
20.03.2006 20:39:01

No mutta onhan tuossa lead kanavassa aika mesamainen fiilis, toki käyttelit täällä vaasan keikalla muistaakseni aika tummia soundiasetuksia, eli voi olla aika luonnollinen siirtymä. Ykkösellä olen eniten noista rectoista soitellut, ei ainakaan itselle saanut hirveitä vahvistimenvaihtoajatuksia. Toki tuota crunchia tartten taas rässikäytössä wylde OD:n parina ettei tuollainen mesatyyppinen peli toimisikkaan..

Kyllä kelpais dragon joka reenikselle allekirjoittaneelle, varatonta vaan tällä hetkellä.

Jotenki vaan framuksen middle puoli ei oikein kolahda, scoopattuna se vehjehän on ihan voittamaton! Mesassa varmaan puri se tietty tumma munakas middle... en tiä... En ole todellakaan varma että haluanko luopua tosta Dragonista...
p_ofony
20.03.2006 20:40:51

Jotenki vaan framuksen middle puoli ei oikein kolahda, scoopattuna se vehjehän on ihan voittamaton! Mesassa varmaan puri se tietty tumma munakas middle... en tiä... En ole todellakaan varma että haluanko luopua tosta Dragonista...

Niin ja tosiaan toi kolme kanavainen Dual on ihan eri vehje ku se vanha kaks kanavainen. Tossaki toi "crunch" kanava oli semmonen tiukempi ja "lead" sit särösempi ja löysempi.
-K-
20.03.2006 20:46:11

Joo itse taas korostan sitä middlepuolta, se jää scoopilla hieman voimattomaksi, johtuuko sitten el34sta vai yleisestä luonteesta, paha sanoa.
Exhausted
20.03.2006 21:54:25 (muokattu 20.03.2006 21:55:50)

Eikös sulla ollut muuten Mesan kaappi tuon jatkeena?

E:Sieltähän se profiilista löytyi...

Kyllähän se Recto on heviin aika perusratkaisu, mutta itse kyllä yrittäisin vielä vähän säädellä tuota Dragonia. Oletko esimerkiksi putkia ja biasia vaihdellut? Entä käyttänyt boostipedaalia edessä?
p_ofony
21.03.2006 09:16:21

Eikös sulla ollut muuten Mesan kaappi tuon jatkeena?

E:Sieltähän se profiilista löytyi...

Kyllähän se Recto on heviin aika perusratkaisu, mutta itse kyllä yrittäisin vielä vähän säädellä tuota Dragonia. Oletko esimerkiksi putkia ja biasia vaihdellut? Entä käyttänyt boostipedaalia edessä?

Putket on vaihdettu ja bias säädetty kuntoon. Eikä siis mielestäni Dragonissa ole mitään vikaa missään nimessä vaan Mesan soundi vaan tuntu enemmän mun kuuloselta... en tiiä... tää on aina tämmöstä päänsisäistä taistelua että missä on omasta mielestä se paras soundi.
svilo
21.03.2006 09:24:24
No ei todellakaan......täältä
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
Ben_D
21.03.2006 10:16:11

Ensin näitä Framuksia kehuttiin maasta taiviaisiin ja nyt niitä myydään veks. Ei tää ole mnetissä ensimmäinen Framus, joka on menossa myyntiin/myyty.
Fierce...Speedmetal Helsinki...
Exhausted
21.03.2006 10:21:14

Ensin näitä Framuksia kehuttiin maasta taiviaisiin ja nyt niitä myydään veks. Ei tää ole mnetissä ensimmäinen Framus, joka on menossa myyntiin/myyty.

Kyllä ihan kaikenmerkkisiä vahvareita tuntuu menevän torilla. nytkin ekalla sivulla heti Orangea, Engliä ja Marshallia.
Spike
21.03.2006 11:13:09

Myydäänhän niitä savagejakin..
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)