Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flaming lips
1 2 3 4 5
unijoni
02.09.2003 14:01:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei haku edelleenkään toiminut, joten ei ole tietoa josko kyseisestä bändistä olisi keskusteltu mutta asiaan.
 
Elikkäs onko paljon ihmisiä jotka olisi kyseiseen bändiin tutustunut ja mitä olette olleet mieltä.Minun mielestäni välillä täydellisyyttä hipovaa.
Erityisesti tykästyin fight the test ep:n can`t gets you out of my head coveriin!
lallallaa lallallalallaalallallala;)
 
Pilot_B612
02.09.2003 15:34:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi hyvää musiikkia. Kannattaa tsekata yhtyeen neljä viimeisintä levyä!
 
flimtrick
02.09.2003 19:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flaming lipsin kaksi edellistä levyä on parhaita poplevyjä mitä on tehty pitkään aikaan. vanhempaa tuotantoa en kuitenkaan menis ihan allekirjoittamaan.
 
Jouluna julkaistaan muuten leffa "christmas on mars" jonka on käsikirjoittanut Wayne Coyne ja mies myös näyttelee itse leffassa. Ja soundtrack on tietysti flaming lips:in.
Toivottavasti saadaan leffa myös suomeen jossain vaiheessa. Leffan trailerin voi katsoa täältä:
 
http://www.flaminglips.com
 
1960-1980
02.09.2003 19:17:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soft Bulletinin omistan ja täytyy sanoa etten oikein ymmärrä mistä se kaikki kohu johtuu. Onhan siinä ihan kivoja ralleja muttei mitenkään erityisen hienoa. Yoshimia olen netissä kuunnellut ja se kuulostaa paremmalta.
 
Toveri
02.09.2003 20:25:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on se Zaireeka. Jos sen jostain ettis käsiin.
 
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
parinc.
02.09.2003 22:24:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, tätä oonkin unohtanut kysyä:
 
Löytyykö foorumista ketään, joka on päässyt testaamaan Zairekaa oikeaoppisesti? Kommentteja kaipaillen.
 
el Bastardo
03.09.2003 00:15:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, tätä oonkin unohtanut kysyä:
 
Löytyykö foorumista ketään, joka on päässyt testaamaan Zairekaa oikeaoppisesti? Kommentteja kaipaillen.

 
Onko tuo Zaireeka se levy mitä on eri versioita joita pitää soittaa samanaikaisesti?
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
1960-1980
03.09.2003 08:29:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo Zaireeka se levy mitä on eri versioita joita pitää soittaa samanaikaisesti?
 
On. Neljä levyä jotka olisi tarkoitus soittaa samaan aikaan.
 
Jeesus Nieminen
03.09.2003 10:44:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jouluna julkaistaan muuten leffa "christmas on mars" jonka on käsikirjoittanut Wayne Coyne ja mies myös näyttelee itse leffassa. Ja soundtrack on tietysti flaming lips:in.
 
Flaming Lipsin White Christmas-versiointi on ylimaallisen kaunis.
 
Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu.
Scotty
03.09.2003 10:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi. Jotenki naivia musiikkia mut kivoja ideoita. Omistan Ekan ja vikan levyn ja täytyy tehdä kunniaa myös alku lähteille. Tyyli pysyny suht samana, mutta toteutus muuttunu.
 
tollo
03.09.2003 11:09:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava. Luovaa hulluutta parhaimmilaan.
 
Dr. Funkenstein
03.09.2003 17:29:15 (muokattu 03.09.2003 17:29:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoja biisejä on kyllä parilla uusimmalla. Ja Zaireeka on silkkana projektina hatunnoston arvoinen, vaikken ikinä levyä ole kuullutkaan.
 
np. One more robot/Sympathy 3000-21
 
schism
04.09.2003 12:58:28 (muokattu 04.09.2003 13:01:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kyllä, oikein hienoa. Soft Bulletin on vaatinut pidemmän kaavan kuuntelun kunnolla avautuakseen, mutta Yoshimi kolahti muutamalla kuuntelulla. Vanhemmat tuotokset vielä hakusessa..
 
EDIT: eikä sovi unohtaa lipsien hovituottaja Dave Fridmannin omaa Mercury Rev -yhtyettä, joka myös tekee kovin kaunista lo-fi -mahtipoppista.
 
hukkam.
PekkaM
12.10.2003 14:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

David Bowien keikalla ennen esiintymistä näytettiin Yoshimi Battles the Pink Robots Pt.1 -video ja oli sitten pakko Googlettaa selville, mikä yhtye oli kyseessä. Aika yllätyshyvää poppia. Yoshimia ja Soft Bulletinia olen kuunnellut ja pidän. Kaipa noita levykaupoista Suomessa löytää?
 
Osta JEM77BFP!
1960-1980
12.10.2003 15:29:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

David Bowien keikalla ennen esiintymistä näytettiin Yoshimi Battles the Pink Robots Pt.1 -video ja oli sitten pakko Googlettaa selville, mikä yhtye oli kyseessä. Aika yllätyshyvää poppia. Yoshimia ja Soft Bulletinia olen kuunnellut ja pidän. Kaipa noita levykaupoista Suomessa löytää?
 
Pitäisi löytyä jopa Free Record Shopista. Soft Bulletin, Clouds Taste Metallic ja Transmissions From The Satellite Heart ovat "midpriceja".
 
aleksi
14.10.2003 19:49:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainaan jatkuvasti kirjastosta heidän "Yoshimi battles the pink robot" -levyään. Aivan mielettömän kiva levy.
 
"-Har du en cigarett komppis?
-Not for you."
PekkaM
15.10.2003 18:36:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yoshimi oli Free Record Shopissa 2 levyä - 20€ tarjouksessa ja lähti mukaan.
 
Osta JEM77BFP!
blastoff
15.10.2003 20:23:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistelias bändi!!! Mitä olen netin kautta kuunnellut Wayne Coynen haastatteluja, niin siinä vasta aidosti musiikista innostunut tyyppi ja se todellakin välittyy Flaming Lipsien tuotannosta. Biiseistä itselleni kolahtaa ehkä parhaiten Do You Realize??
 
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
tatska
16.10.2003 01:02:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todellakin aivan uskomattoman hieno bändi.
Uusimmat eli Soft Bulletin ja Yoshimi battles Pink robots ovat ehdottomasti parhaat levyt. Itse ainakin olen ostanut molemmat suomesta mid-price hinnalla.
kannattaa vaan pitää silmät ja korvat auki !!
 
C.F.D.T
16.10.2003 01:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soft Bulletinin omistan ja täytyy sanoa etten oikein ymmärrä mistä se kaikki kohu johtuu. Onhan siinä ihan kivoja ralleja muttei mitenkään erityisen hienoa. Yoshimia olen netissä kuunnellut ja se kuulostaa paremmalta.
 
mä omistan clouds taste metallic levyn ja munkin täytyy sen perusteella sanoa, etten oikein ymmärrä mistä kohu johtuu!!
en oo kyl kuunnellu montaa kertaa, mut kyl sen nyt jotain pitäis luvata ekallakin kerralla!
 
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «