Aihe: Yksinkertainen ohjelma
1
pie the drummer
02.09.2003 22:55:44 (muokattu 02.09.2003 22:57:12)

Okei mä tiedän että tätä on varmaan kysytty tuhat kertaa. Ollaan tekemässä ite demoo koti konstein ja nyt tarvis löytää joku äänitys ohjelma mikä on niin yksinkertainen että junttikin osaa käyttää sitä. Sillai että siihen tulee ihan rummut kitarat laulu ja basso.
Rock'n Roll
superfly
02.09.2003 23:13:26
Ääääh, ei enään. Tästä on FAQ:t ja kaikki tehty. Pitääkö ne tulla sulle kotiin asentamaankin?
Harppu on alaston piano
Speedy
02.09.2003 23:30:15

Ääääh, ei enään. Tästä on FAQ:t ja kaikki tehty. Pitääkö ne tulla sulle kotiin asentamaankin?

Mielummin sitten taas kirjotit ton, kun vastauksen..

Mutta siis, itse ainakin käytin kun alottelin, vaikka vieläkin alottelen, Cool Edit Prolla, se on ihan helppo, kokeileppa sitä..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
superfly
02.09.2003 23:49:05

Mutta siis, itse ainakin käytin kun alottelin, vaikka vieläkin alottelen, Cool Edit Prolla, se on ihan helppo, kokeileppa sitä..=I

Pointti oli se, että asiaa puidaan parin päivän välein aina uudestaan ja uudestaan. Tätä varten myös on väsätty tuo FAQ, josta näkee vastauksen samantien, jos viitsii vaan avata sen threadin.
Harppu on alaston piano
Juntunen
03.09.2003 09:42:26

Juu ehkä joku Cool Edit tai N-trackin demo. Eipä paljonkaan niitä simppelimpää löydy. FAQ tosiaan kantsii tarkistaa.
kalkkuna
03.09.2003 18:33:43
Mistä muuten voi ladata fruity loopsin?

Tiedän että www.fruityloops.com ,mutta mistä sieltä?
lxi
03.09.2003 18:50:57
Mistä muuten voi ladata fruity loopsin?

Tiedän että www.fruityloops.com ,mutta mistä sieltä?

Ööö...

Pääsivulla näkyy selkeästi tiedotus että uusi FL Studio 4.12 on ilmestynyt ja siinä on linkki. Vielä selkeämmin näkyy erillinen Download-sivu josta löytyvät kaikki firman ladattavat ohjelmat.
Mainostilaa vuokrattavana
klobasa
04.09.2003 12:21:25
Siis tarkennetaan, että jos et tarvi Midi -ominaisuuksia, niin Cool Edit Pro 2.1 (nykyään kulkee nimellä Adobe Audition) riittää ihan kaikkeen mahdolliseen käyttöön. Jostain syystä Cool Edit on suomalaisten keskuudessa just ns. amatööri/aloittelija -ohjelman maineessa, vaikka ei todellakaan olis syytä niin olla. Itse ostin äskettäin Adobe Auditionin ja oikeastaan tuo oli ainoa vaihtoehto jota edes puolivakavasti harkitsin...

Niitä muita Syntrillium/cool edit tuotteitahan ei enää ole myytävänä... Vain Adobe Audition.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)