Sinap 20.03.2006 23:03:22 | |
---|
Ei jumalauta mitä pelleilyä... Jos joku teistä pystyy Metallicaa oikeesti haukkumaan, niin mä nauran. Onhan niillä huonojakin biisejä mutta niin on kaikilla muillakin! Tämä Metallican musiikki tuntuu sen takia teistä "paskalta", koska vuoden -92 - Levy oli niin paras.. (ja on edelleen) Minusta Metallica on paras bändi, ei siitä mihinkään pääse. Mielipiteitä on monenlaisia mutta ei se ole pelkkää paskaa. Se on mun mielipide. Aamen. HERÄTKÄÄ JO! Raskaamman musiikin osaston metallicakeskustelussa pari nickiä taisteli keskenään kumpi on kovempi metallicafani. Täältä löytyi kovin. :) "Siinähän se tuubi onkin." |
bedlam 20.03.2006 23:24:20 (muokattu 20.03.2006 23:24:32) | |
---|
Raskaamman musiikin osaston metallicakeskustelussa pari nickiä taisteli keskenään kumpi on kovempi metallicafani. Täältä löytyi kovin. :) No siis kai nyt kovin fani tietäisi edes albumeiden ilmestymisvuodet hei!!!11 http://www.mikseri.net/kiasma |
No siis kai nyt kovin fani tietäisi edes albumeiden ilmestymisvuodet hei!!!11 Sitä se waretus teettää. "And did we tell you the name of the game, boy,
We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51 |
Sinap 20.03.2006 23:37:22 | |
---|
Sitä se waretus teettää. Mut tää oliki niin kova fani et pysy Larsin rinnalla. heh "Siinähän se tuubi onkin." |
Kapane 21.03.2006 00:26:09 | |
---|
Ei se ole mahe. Yksi nuori vain. Kyllä se vielä tavoille oppii. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Tympee Huttunen 21.03.2006 09:29:48 (muokattu 21.03.2006 09:30:13) | |
---|
Aika jännä. Itsekin muistelin Blackin ilmestyneen -92. Mulla on kyllä kyseinen levy c-kasettina, cd-levynä ja vinyylinä:) Tosin c-kasetin aitoudesta en ihan ole varma. Mistähän lie tuo 92-fiksaatio tähänkin päähän jäänyt... |
foetor ex ore 21.03.2006 10:47:47 | |
---|
Aika jännä. Itsekin muistelin Blackin ilmestyneen -92. Mulla on kyllä kyseinen levy c-kasettina, cd-levynä ja vinyylinä:) Tosin c-kasetin aitoudesta en ihan ole varma. Mistähän lie tuo 92-fiksaatio tähänkin päähän jäänyt... Jos se tulee siitä, että sun ajattelu on niin matematiikkapainotteista ja sä kelaat et Black albumin kiertue oli 91-93, ni siitähän tulee helposti keskiarvo 92.. |
Deepdelver 23.03.2006 21:04:56 | |
---|
No siis kai nyt kovin fani tietäisi edes albumeiden ilmestymisvuodet hei!!!11 Korjaan: 91 :D "Dont Kill Rock`n`Roll." |
Deepdelver 23.03.2006 21:07:42 | |
---|
Enkä mä ole mikään kovin fani..! :D Hyvä et tiedän et siin bändissä on neljä soittajaa??? :D no ei ny... mä olen tällänen paska kuka tykkää Metallicasta... hyvä jos faniksi voi sanoa??? "Dont Kill Rock`n`Roll." |
Deepdelver 23.03.2006 21:09:58 | |
---|
Sitä se waretus teettää. En ole mikään Warettaja! Te käsitätte väärin... :D Juttu tais lähtee siitä kun sanoin kerran vuosiluvun väärin.. Sen pitäis olla 91 eikä 92.. Warettaja...??? :D "Dont Kill Rock`n`Roll." |
Deepdelver 23.03.2006 21:11:55 | |
---|
Metallica on täynnä neroja ja persoonia. Tulee levystä sitten minkälainen tahansa, se saa ihailijansa ja haukkujansa. Parhaimmat bändit jakavat aina mielipiteet jyrkästi. Ite oon sitä mieltä, että Metallica ei ole tehny yhtään huonoa levyä...oli niissä sitten salamoilla koristetut ämmät ja aat tai ei... Samaa mieltä.. "Dont Kill Rock`n`Roll." |
Deepdelver 23.03.2006 21:32:27 | |
---|
Raskaamman musiikin osaston metallicakeskustelussa pari nickiä taisteli keskenään kumpi on kovempi metallicafani. Täältä löytyi kovin. :) En mä kyllä kilpaillut "kovinfani" palkinnosta.. :D Yks jätkä suuttu kun kehuin Metallicaa ja vahingossa olin laittanut yhteen keskusteluun vääränvuosiluvun, niinpä se haukku mua Warettajaksi... Ei tuu kesää... :D Hyvää joulunodotusta kaikille! Kiitos! "Dont Kill Rock`n`Roll." |
Maatuva_muumi 30.03.2006 12:03:44 | |
---|
Ei jumalauta mitä pelleilyä... Jos joku teistä pystyy Metallicaa oikeesti haukkumaan, niin mä nauran. Onhan niillä huonojakin biisejä mutta niin on kaikilla muillakin! Tämä Metallican musiikki tuntuu sen takia teistä "paskalta", koska vuoden -92 - Levy oli niin paras.. (ja on edelleen) Minusta Metallica on paras bändi, ei siitä mihinkään pääse. Mielipiteitä on monenlaisia mutta ei se ole pelkkää paskaa. Se on mun mielipide. Aamen. HERÄTKÄÄ JO! Ei metallicalla ole tullu vuonna 1992 mitää albumia :O Hevi on parasta paskanakin. Tai jotai? |
Kiviniemi 30.03.2006 22:02:22 | |
---|
Ei metallicalla ole tullu vuonna 1992 mitää albumia :O No tämähän nyt tulee tässä threadissä ainaki seleväksi Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
Kapane 30.03.2006 23:55:33 | |
---|
No tämähän nyt tulee tässä threadissä ainaki seleväksi Joo. Jauhetaanko jostain muusta vaikka. Esim siitä, millaista metallican musa olisi tänäpäivänä, jos Mustaine ja Burton olisivat viä riveissä. Skenehuora jo 4 vuotta. |
hyrski 07.04.2006 16:50:51 | |
---|
Toivottavasti tulee parempi levy ku st.anger:stä... Metallican huonoimmat levyt: Ride The Lightning ja St.Anger... Black Album ja Load rulez "Kai se nii sitte o jos niin ne sannoo..." |
Brian May jr. 07.04.2006 18:06:11 | |
---|
Metallican huonoimmat levyt: Ride The Lightning ja St.Anger... Black Album ja Load rulez What? Ootko tosissas? Mä en edes uskonut että Ride The Lightningia voisi oikeasti pitää huonona. Hyvä jos edes keskivertona. Mutta mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Vettä! |
pahala 07.04.2006 22:12:22 | |
---|
Lightning just on se paras. Puppets hyvänä kakkosena. Reloadista on paha pistää huonommaksi. 8) |
Ziggy Bubba 08.04.2006 02:31:59 | |
---|
Hohhoijaa kun täällä päästään syvälle aiheessa... Tämähän on jopa reippaasti alhaisempaa kinaa kuin tuolla "metallipalstalla"!. Se on jo paljon se. Kun nyt kerran alennuin tähän leikkiin mukaan, pannaan faktat pöytään (eli yhdyn seuraan): 1. Master of Puppets on bändin paras levy 2. Ride the Lightning tulee tokana 3. Bändi on minun korvaani varsin pysyvän tuntuisesti jäänyt jälkeen nyky-metallista: St. Angerin (& Loadin ja Reloadin) kuunneltuani vaikkapa Killswitch Engage, Mastodon, The Haunted, Meshuggah, Machine Head ja System of a Down ovat ajaneet vanhojen mestareiden ohi suorastaan tukat hulmuten. Ja mikäs siinä, näinhän sen kuuluu mennäkin: vanhat väistävät uusien mestarien tieltä. MOP on meikäläisellä 20v. testissä ja loistavalta soundaa edelleen! www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Johnnyk 08.04.2006 04:35:33 | |
---|
3. Bändi on minun korvaani varsin pysyvän tuntuisesti jäänyt jälkeen nyky-metallista: St. Angerin (& Loadin ja Reloadin) kuunneltuani vaikkapa Killswitch Engage, Mastodon, The Haunted, Meshuggah, Machine Head ja System of a Down ovat ajaneet vanhojen mestareiden ohi suorastaan tukat hulmuten. Ja mikäs siinä, näinhän sen kuuluu mennäkin: vanhat väistävät uusien mestarien tieltä. MOP on meikäläisellä 20v. testissä ja loistavalta soundaa edelleen! Näinhän se onkin, mutta hyvähän se on että vanhat mestaritkin tekee vielä ihan kuunneltavia levyjä. MOP:ia ei kyllä voita mikään. http://juhlakaivuri.tk/ |