reaper.of.bodom 20.03.2006 20:46:29 | |
---|
Elikkäs tietääks kukaa saaks tämmösii mistää enää?? I don't give a fuck if ya Hate Me! |
WinterMad 20.03.2006 20:49:26 | |
---|
Mä tiiän et nuita ei saa enää mistään!!! Ei juuri käytettynäkään liiku!!! Ja aika kallis jos löytyy...Kyllä Laihon soundiin pitää muutakin olla!!! "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |
reaper.of.bodom 20.03.2006 20:51:58 | |
---|
Heh, eli arvasit et oon Laihon soundin perässä. Olis kyl kiva saada tollanen jostai. I don't give a fuck if ya Hate Me! |
N33m0 20.03.2006 20:58:25 | |
---|
Tota "kuuluisaa" gp-1000:tta on 2 versiota, toinen on fenderimäinen ja siitä ei todellakaan saa mitään laihoa muistuttavaa soundia, toinen on sitten hot rod marshall -tyylinen ja siitä irtoo tämä haettu soundi. Ne erottaa toisistaan aika helposti, fender -versiossa on takana XLR -liitännät, hot rod marsus ei slow music for slow people |
Hornanturska 20.03.2006 20:58:42 | |
---|
Heh, eli arvasit et oon Laihon soundin perässä. Olis kyl kiva saada tollanen jostai. Pitää kyllä olla aika erivälkky jannu tuon tajutakseen. |
Missä vaiheessa Megadeth-orkesteri tuota käytti? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Exhausted 20.03.2006 21:53:06 | |
---|
Luulisi sen vastaavan high-gain saundin löytyvän helpomminkin...tottakai psykologinen efekti on suurempi, kun on samoja kamoja kyseessä. |
ilopertti 20.03.2006 23:23:25 | |
---|
|
ReBeat 21.03.2006 00:38:28 | |
---|
Mulla oli aikoinaan saman valmistajan 200w stereopääte joka ei ollu mitenkään erikoinen Ite tykkään. Peaveyn 50/50 päätteeseen (EL84) verrattuna puhtaat soundit tulevat tuosta aika steriileinä, jopa hiukan kolkkoina ulos, mutta jos haluaa tiukkaa ja "nopeaa" toistoa high gaineille niin siinä kyl' toimii. GP-1000 omistin joskus, mutta en saanut siitä oikein mitään järkevää ulos ja myin pois. Ei ollut aktiivimikkejä eikä pedaaleitakaan sillon, mutta nyt jos ois mahdollisuus niin kiinnostais testata miten se suhtautuis fuzzeihin ja treble-boostereihin ym. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Twinkle 21.03.2006 00:51:05 | |
---|
putkiwatti on aina putkiwatti.
Watti on aina watti, tehona tunnetun sähköteknisen suureen yksikkö. "Putkiwatti" asustaa taas satukirjoissa. Taisi Grimmin veljekset ensimmäisellä kerralla siitä höpistä, se on sellainen suuri mörkö joka syö aamupalaksi transistoripohjaisilla vahvistimilla soittavia muusikoita.
|
Jucciz 21.03.2006 03:05:01 (muokattu 21.03.2006 03:06:24) | |
---|
Watti on aina watti, tehona tunnetun sähköteknisen suureen yksikkö. "Putkiwatti" asustaa taas satukirjoissa. Taisi Grimmin veljekset ensimmäisellä kerralla siitä höpistä, se on sellainen suuri mörkö joka syö aamupalaksi transistoripohjaisilla vahvistimilla soittavia muusikoita. Juuri näin. Watti on watti, vaikka sen tuottaisi dynamolla. Putkivehkeet nyt vaan tuntuvat tehokkaammilta, koska ne soundaavat käyttökelpoisilta ihan äärimmilleen ajettuna asti. Itse asiassa silloin ne vasta hyvältä soundaavatkin. ;) Ja aloittajalle tiedoksi: en usko, että kuulostaisit pätkääkään Laiholta, vaikka ostaisit tuon Lee Jacksonin lisäksi muutkin Laihon kamat. Tulee lähinnä hemmetint kalliiksi ja tuottaa pettymyksen. Kehitä ennemmin oma tyyli ja oma soundi. Iloista päivänjatkoa. |
Twinkle 21.03.2006 03:21:05 | |
---|
Watti on watti, vaikka sen tuottaisi dynamolla. Putkivehkeet nyt vaan tuntuvat tehokkaammilta, koska ne soundaavat käyttökelpoisilta ihan äärimmilleen ajettuna asti. Ei ihan niinkään. Tarkalleen ottaen johtuu siitä, että putkillä tuotettu särö tuottaa enemmän harmonisia kerrannaisia ja siten ihmiskorvaan se kuulostaa voimakkaammalta. Sitä se ei tosiaankaan ole, desibeleissä tulos on täsmälleen sama määrä möykkää, riippumatta siitä että vahvistuuko kaiutinta ohjaava signaali käyttäen putkia vai transistoreita. |
Jucciz 21.03.2006 03:31:54 (muokattu 21.03.2006 03:36:04) | |
---|
Ei ihan niinkään. Tarkalleen ottaen johtuu siitä, että putkillä tuotettu särö tuottaa enemmän harmonisia kerrannaisia ja siten ihmiskorvaan se kuulostaa voimakkaammalta. Sitä se ei tosiaankaan ole, desibeleissä tulos on täsmälleen sama määrä möykkää, riippumatta siitä että vahvistuuko kaiutinta ohjaava signaali käyttäen putkia vai transistoreita. Justhan mä näin sanoin. Tai vähintäänkin tarkoitin. ;) Ihmiskorva kun reagoi tuonne keskialueen ja ylä-äänien suuntaan aika paljon herkemmin. Tuon huomaa nauhoitellessa kun monesti on aivan varma, että "keskialuesoundi" on varmasti äänekkäämpi kuin bassoisempi ja vähemmän keskiääniä sisältävä soundi. Tai onhan se, jos äänekkyys on subjektiivisesti koettava juttu - desibelimittari vaan kertoo toista. ;) |
Twinkle 21.03.2006 03:51:09 | |
---|
Tai onhan se, jos äänekkyys on subjektiivisesti koettava juttu - desibelimittari vaan kertoo toista. ;) Niinhän se on, jos munat lepattaa hyvän riffin ja hyvän soundin takia niin täytyyhän sen perkele soida kovempaakin. Ainakin se tuntuu siltä..
|