Aihe: Harley benton 80 w combo
1
Master of reality
29.09.2003 09:34:13
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=fc46dc1a42bd7e350e3b4c57b1d794f0

Mitä mieltä olette tämmöisestä? Hinta ei ainakaan ole paha. Jos tämmöisen hankkis treenikämpälle. Ja kylhän ton voi aina jonkun pedaalin läpi säröttää jos ei pitä säröstä.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Antti1
29.09.2003 10:19:15
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=fc46dc1a42bd7e350e3b4c57b1d794f0

Mitä mieltä olette tämmöisestä? Hinta ei ainakaan ole paha. Jos tämmöisen hankkis treenikämpälle. Ja kylhän ton voi aina jonkun pedaalin läpi säröttää jos ei pitä säröstä.

Kerran olen sillä yksissä illanistujaisissa koko illan soittanut. Kuulosti melko lailla samalta kuin pienet 2. sarjan Valvestatet, mutta omilla säröillä kohinaa ja hurinaa oli aivan liian paljon. Hintaisekseen ihan jees, mutta en ostaisi tuota, ellei ihan pakko olisi saada jotain vähän äänekkäämpää vahvaria ja vähällä rahalla.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
alKOaine
23.11.2003 01:44:32
...Hintaisekseen ihan jees, mutta en ostaisi tuota, ellei ihan pakko olisi saada jotain vähän äänekkäämpää vahvaria ja vähällä rahalla.

Tällainen on tilanteeni juuri nyt, eli ääntä on saatava mahdollisimman halvalla, mahdollisimman pian. Nykyään combona palvelee HB-20G, ja ei se nyt niin hirveän hanurista ole, paremmasta kun en tiedä.
Kuitenkin, hinta on aika houkuttelevan alhainen, juuri siinä rajoilla että tuollaista kehtaisi vaikka synttärilahjaksi vielä pyytää (tiedän, olen aika säälittävä heppu vielä 19. ikävuoden partaalla).
It ain't me, I'm no fortunate one..
trih
23.11.2003 02:42:03
Tällainen on tilanteeni juuri nyt, eli ääntä on saatava mahdollisimman halvalla, mahdollisimman pian. Nykyään combona palvelee HB-20G, ja ei se nyt niin hirveän hanurista ole, paremmasta kun en tiedä.
Kuitenkin, hinta on aika houkuttelevan alhainen, juuri siinä rajoilla että tuollaista kehtaisi vaikka synttärilahjaksi vielä pyytää (tiedän, olen aika säälittävä heppu vielä 19. ikävuoden partaalla).

Eiköhän kannattaisi ostaa tuollainen t-kauppavahvari pelkästään nimenomaan möykkään. Varsinaiset säröt ym soundit hakee mallintavasta. V-Pimp olis halpa. Tai sit olis tietenki Mesa Enkireeninki jos haluaa isojen miesten vehkeet.

Halpana immeisenä tekisin näin:
Gibson Les Paul customshop
(6,3mm plugilla v-ampiin)
V-Amp
(valitsee mallintavan moodin joka on monoääni ja siitä monoäänisestä 6,3mm reiästä ulos harleybentonvahvarin inputiin)
Harley Benton 10000W
(harleystä sitten ottaa sellaisen cleanin soundin ja säätää soundinsa v-ampista. käyttää bentonin vahvaria siis mini-pa:na)

Joku ajattelee että ei voi laittaa esim v-pimp-stäkkimallinussoundia (tms)suoraan pienen pieneen harleybentoncomboon mutta tuollainen väitös on ahdasmielistä bullshittiä hyviä soundeja hakiessa. Kaikki on sallittua.

Tästä tuskin kukaan mitään ymmärsi, mutta kullä joskus ja joku tai sitten jokin.
Billsner
23.11.2003 11:32:09
Tästä tuskin kukaan mitään ymmärsi, mutta kullä joskus ja joku tai sitten jokin.

Meni kyllä totaalisen ohi.

Mitenhän tuollainen harley bentoni toimisi vahvistimena jos ottaisi säröt yms. v-ampista?
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923
Cort87
23.11.2003 18:32:11
Kaverilla on . Soundit luokkaa "no joo" . Säröä ei voi kauheasti suositella eikä kaikua . Suht kova tausta hurina
SInuna säästäisin kuitenkin. Onhan se paskaa hommaa mutta älä tee samaa mokaa mitä minä
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Penasol
24.11.2003 10:53:29

Minä uskon ymmärtäneeni. Olenkohan joku vai jokin.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
J.P_
19.03.2006 22:39:11
Ei tuon benttonin säroä voi säroksi sanoa.
Juustonaksu
19.03.2006 22:53:02
Ei tuon benttonin säroä voi säroksi sanoa.

Ei kyllä. Olen testaillut jonkun 80 wattisen Bentonin ja omistin kaksi vuotta 20 wattisen. Kuulosti about samalta kuin kameli piereskelemässä (kuultu muuten), eli en kyllä suosittele. Ja kahdesta vuodesta 1,5 vuotta soittelin V-Amppia vain tuolta HB:n kajarin lävitte.

Että jos pitää mölyä saada halvalla niin mieluummin sitten vaikka Valvestatea. Ei ole kohtuuttomat hinnat. Jos tarvitsee enempi säröä, kuin mitä VS:stä irtoaa niin hommaa Laney TF-sarjalainen. :)
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Spike
20.03.2006 00:44:05
Mitenhän tuollainen harley bentoni toimisi vahvistimena jos ottaisi säröt yms. v-ampista?

Ihan siedettävästi. Boss GT-6+80w benton ainakin toimii ihan jees.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Nazareth
20.03.2006 02:11:40
Ainakin Thomannin sivuilla ton väitetään olevan 65-wattinen.
On se muuten ilmoja pidelly. IMIK #27 AKKK#6
tenkainen
20.03.2006 09:07:22

Ainakin Thomannin sivuilla ton väitetään olevan 65-wattinen.

Jos siihen liittää lisäkaapin, omalle kaiuttimelle antaa 40w...
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)