Aihe: Nouseeko kus päähän?
1 2 3
Fortune
03.09.2003 21:29:30
Entä jos ei oo kavereita ku on niin kusipää? ;)

Ei tunnu vaikuttavan.
Tinker-doodle.
kivi
03.09.2003 22:21:06
Jos joku kusi on noussut päähän -tyyppi pitäisi nimetä, niin kyllä nimeäisin Jimi Pääkallon Jonne Aaronin sijasta :P

Hö? Ei nuoriherra Pääkallolle ainakaan Pitkän kuuman kesän jälkeen ja Tyrävyön ym menestyksen hetkinä tuntunut nousseen mikään erite päähän, kaveri (sen verran kun mä nyt häntä joskus näin) oli niin kohtelias ja hyvätapainen ventovieraillekin että malliksi kävis. Ja aina esittäytyi seurassa ja sanoi päivää puolitutuillekin kun niitä koska näki. Olisko sitten myöhemmin oppinut varovaisemmaksi..?

Staran rooli lavalla on toinen asia. Se on sitä shöytä;-)

Mutta siihen omaan kusipäisyyteen, joo. Kyllä sellainen vaihe varmasti jossain määrin kuuluu kaikkien julkisten eläinten elämään. Onneksi sieltä yleensä tullaan aika äkkiä alas:-D - tai muuten saattaa olla, että pää kasvaa niin, ettei treenikämpälle mahdu, kun ottaa korvat oven karmeihin kii; pitäis olla ajoramppi...

Aika nöyrää porukkaa nuo starat luonnollisessa olotilassaan on, mitä mä nyt oon nähnyt. Joskus vaan on kiire, eikä todella ehdi jäädä juttelemaan kenenkään kanssa; muistakaa, että yleisö omistaa artistin ainoastaan esiintymisten aikana, ei siviilissä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Ulle
03.09.2003 22:34:31

Kyllähän stä luulee/toivoo, että ei nousis, mutta kyllä se nousee...ehkä.
Jaska
03.09.2003 22:35:11
Ei se nouse päähän jos kusee oikeeseen suuntaan eikä vastatuuleen... höhööö fööthöthöö

Eihän se mikään "stara" olis jos se olis nöyränä nurkassa. Kai se on niin että jotta pääsee kuuluisaks täytyy vähän ylpeyttäkin löytyä.
Teijo K.
03.09.2003 22:39:37

Mitä luulet omalle kohdallesi käyvän, jos ja kun sitä mainetta alkaa tulemaan?

osaavatko tämän foorumin tulevat starat vältää karikot?

Tähänkin kysymykseen voi soveltaa sitä vanhaa "natsipähkinä" psykologiaa. Eli ne jotka suureen ääneen vakuuttelevat että ei minulla kusi päähän nouse, ovat juuri niitä potentiaalisia, hmm pissapäitä. Ne taas jotka epäilevät itseään, voivat omata niin paljon itsekritiikkiä, että moista vahinkoa ei pääse syntymään.

Minä taas, en tietenkään antaisi pissan nousta päähän. ;-)

(Aika turvallisesti voi todeta, että tällä musiikilla sitä mainetta EI tule. Se kaipaisi ehkä hieman populaarimpaa otetta.)

Ja natsipähkinä on kysymys- Olisitko sinä liittynyt natsipuolueeseen, jos olisit asunut -30 luvun Saksassa?
Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms)

03.09.2003 23:56:17
Täällä on nyt moneen kertaan mollattu esim Negativea siitä, että jätkillä on noussut kusi päähän.

Mitä luulet omalle kohdallesi käyvän, jos ja kun sitä mainetta alkaa tulemaan?

Saas nähä miten käy,, jahka Åke Lindmanin uusin sotaleffa Etulinjan edessä tulee ensi-iltaan maaliskuussa. Näyttelin siinä Kapteeni Wessbergiä.. Voihan tietty käydä niinkin et leikkausten jälkeen mua ei edes näy, vaik 5 päivää olin mukana. Heiskasen Ilkan adjutanttina (eli pääosan esittäjän) mukana sauhusin.

Täytyy vielä sanoa et elokuvien teko se vasta nypläämistä onkin, samaa kohtausta kuvataan parhaimillaan koko päivä.
Ei tunnu soolojen äänitys pätkissä enää juuri miltään :-)

Ilmankos kyseisen leffan budjetti on "vain" abauttia 8 milj. euroa.

T Janne
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
kid ego
04.09.2003 00:00:14
Kyllä varmaan nousisi pikkaisen. Voi olla, että mä alkaisin pitää itseäni muita ylempänä olevana tahona, mutta normaalisti mä olen melko lailla jalat maassa. Joskus naamakin. Sen osaan kertoa jo etukäteen, että mä en alkaisi julkisuuteni tähden kiilailla ihmisiä jonoissa ja alkaisi vaatia mitä kummallisimpia etuoikeuksia itselleni. Tämän lupaan.
Tilutus on pienimunaisia varten. Siksi tilutan.
KooAa
04.09.2003 00:01:56
Ja natsipähkinä on kysymys- Olisitko sinä liittynyt natsipuolueeseen, jos olisit asunut -30 luvun Saksassa?

Vähemmistöjä olen täälläkin puolustellut joten en usko mutta eipä tuota voi varmasti sanoa, olosuhteet on tuntemattomat.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Ossi
04.09.2003 00:10:16

Nouseeko kus päähän?

Tuskin. Korkeintaan tuossa tilanteessa joutuisi arvioimaan uudelta pohjalta ns. suuren yleisön musiikkimakua ja -tottumuksia.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Nuages
04.09.2003 00:56:14
Mulle se kusi on jo noussut päähän. V***n luuserit!! =)
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
Nixxx
04.09.2003 04:25:35

Tottakai nousisi. Ja ryminällä!!
Ihan päin vittua
Jäärä
04.09.2003 08:23:11
Ja miettikää, Axl rosen limusiini oli väärään paikkaan pysäköity. Poliisi anto sakot. Axl meni lavalle ja sano, että keikka on peruttu jos sakkolappua ei revitä. Sakkolappuhan revittiin. Moni vois pitää tätä kusipäisenä kukkoiluna, mutta eiköhän moni tekis samanlailla jos olis siihen valtaa

No toi on jo mun mielestä "kusipäisyyttä", jos haluaa jotain erivapauksia ja sitten vielä kiristää sillä. Minä olisin sakottanut pikkasen lisää ja sivaltanut nuoriso-ohjaajalla vähän jalkapohjia.
"Koneella on koneen tahti"
Uforomeo
04.09.2003 08:53:23 (muokattu 04.09.2003 08:56:17)
Pohditaampa hieman:

kuuluisuus -> kaikki tuijottaa ja voit tyyliin ratikassa kuulla kun jotku hihittää et "hei toi on se bla bla" -> jengi tulee pyytämään nimmareita ja halailee ja kehumaan sua jokapaikassa -> pienemmän tekijät nuolee sun persettä ja kattoo ylöspäin -> muusikoiden.netin jäsenet (ja tietyt muut tahot) haukkuu sua eri forumeilla, omasta mielestäsi syyttä, koska kaikki muut on kehunut sua (? :D), joten sä vaan kelaat että vitt**n kaikki tollaset pellet mä oon kova jätkä.

Tuo vaikuttaa jokaseen ihmiseen henkisellä tasolla jotenkin. Se on sit eri et vaikuttaako paljon vai vähän. Itseluottamus kasvaa, rupee itekkin pitämään itteään kovana jätkä jne. Sitähän se kusipäisyys on. Lähes jokaisella nousee homma vähän hattuun. Haluaa tai ei.

Ei ne artistit yleensä ihan dorkia ole vaikka niillä ei just sulle kertakaikkiaan riitä aika/mielenkiinto. Ihan mukavia heppuja suurin osa kun vaan on oikeia forumi missä niihin tutustuu.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
M-Juhana
04.09.2003 08:54:31

Mulla on ollut kusta päässä enempi tai vähempi jo vuosia. Eikä sillä ole ollut mitään tekemistä soittamisen ja musiikin kanssa.
Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ...
Mika Antero
04.09.2003 08:59:58
Saas nähä miten käy,, jahka Åke Lindmanin uusin sotaleffa Etulinjan edessä tulee ensi-iltaan maaliskuussa.

Onko tämä nyt se kaukopartio-elokuva? Jumalaare, viimeinkin oikeasti kovat jätkät saavat kunniaa, jos näin on.

Niin, minulle kyllä nousisi kusi päähän oikein lorinalla, jos näillä soittotaidoilla kuuluisaksi pääsisin. "Siitäs saitte tiluttajat, meiksi skulaa skebaa stagella ja te vaan kelaatte niitä miksolyydisiänne siellä sohvalla..."
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Nimismies
04.09.2003 09:08:13
No ehkä, mutta silti poliisinhan ei oo pakko antaa sakkoja tommosesta. Ja Axl oli kuitenkin omalle keikalleen menny ja sitten tuli sakot.

Ei mitään napinoita! Poliisia ja esivaltaa on kunnioitettava!

En ainakaan itse usko että minulle nousisi mitenkään valtavasti kusi päähän, mutta ehkä jotain sellaista pientä.
Suck my balls.
Teijo K.
04.09.2003 10:20:08

Vähemmistöjä olen täälläkin puolustellut joten en usko mutta eipä tuota voi varmasti sanoa, olosuhteet on tuntemattomat.

off-topic
Tässähän tietenkin oletetaan että on tutustunut Euroopan historiaan, muuten se ei toimi. Olosuhteet olivat aika hirveät. Väkivalta ja muu uhkailu oli natsipuolueelle ihan perusjuttuja. Joko olet puolellamme tai kärsit. Ja niissä keskitysleireissä ei ollut pelkästään rotunsa puolesta erilaiset, vaan myös poliittisilta mielipiteiltään poikkeavat.
off-topic
Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms)
nahkalipsi
04.09.2003 11:32:08
Mulla ei oo noussu kusi päähän

en kyl oo kuuluisakaa, mut enivei
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
jenna
04.09.2003 11:52:36

varmasti nousisi. ainakin aluksi.
äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)