Dropped C 20.03.2006 18:28:09 | |
---|
Kappas vaan. ilmeisesti on aika monella harrastus lopahtanut kesken, kun noita kamoja myydään. On Bentonin kitara -ja bassovahvareita ja keppejä joka toinen ilmoitus. Tämä oli vain havainto. Sitä mietin että pääseekö jätkät ikinä noista roinista eroon? No eipä kallista soittelun kokeilu, toista omassa nuoruudessa.. |
winny 20.03.2006 18:33:29 | |
---|
Bentonista saa kelvollisen kepin,jos on vähääkään tietoa/taitoa soittimen fixauksesta.Oon kaverille tehny uudet säädöt ko.kitaraan ja hyvä tuli;) out of doors,in the open air... |
LaXu 20.03.2006 18:35:42 | |
---|
Bentonista saa kelvollisen kepin,jos on vähääkään tietoa/taitoa soittimen fixauksesta. Valitettavasti sitä ei aloittelijoilla usein ole. Voisin kuvitella, että monelta on H. Bentonin takia into lopahtanut. |
kanka 20.03.2006 18:37:11 | |
---|
Sitä mietin että pääseekö jätkät ikinä noista roinista eroon? Kaipa sitä aina joku ostaja löytyy, kunhan tarpeeksi halvalla myydään. Kyllä se kitaransoitto on nykyään niin cool, että jokaisen pitää päästä poseeraamaan HB:nsä kanssa irc-galleriaan.. Minä itsekin aloitin nuorena soiton osittain siitä syystä, että isäni kertoi kitaristien saavan parhaat naiset..:) Eipä ole paljoa naisia sitä kautta tullut, mutta muunlaista sisältöä elämään sitten kyllä sitäkin enemmän. |
projekti 20.03.2006 18:39:47 | |
---|
Saattaahan myynnin syynä olla myös siirtyminen astetta parempiin soittimiin. Ja kyllä harrikoille on enemmän potentiaalisia ostajia kuin 2000€:n soittimille, melkein jokainen aloittaa halvalla mutta ihan kaikki ei sijoita soittimeen tonneja. Ultra Pro. |
kanka 20.03.2006 18:40:06 | |
---|
Voisin kuvitella, että monelta on H. Bentonin takia into lopahtanut. Kyllähän sitä aloittelija soittaa millä ritsalla tahansa.. Ainakaan minä en, muutaman kuukauden soittaneena, vielä huomannut mitään soittotuntumallista eroa isäni Gibsonissa ja omassa parin sadan ibanetsissa. Toki vireongelmat sitten on toinen juttu. |
Jonttu 20.03.2006 18:42:26 | |
---|
Bentonista saa kelvollisen kepin,jos on vähääkään tietoa/taitoa soittimen fixauksesta.Oon kaverille tehny uudet säädöt ko.kitaraan ja hyvä tuli;) Hmm... Elikkä siis... Vaihtaa kaulan,bodyn,satulan,virityskoneiston,kielet,mikit,tallan..? |
kanka 20.03.2006 18:44:32 | |
---|
Hmm... Elikkä siis... Vaihtaa kaulan,bodyn,satulan,virityskoneiston,kielet,mikit,tallan..? Tämä nyt on tätä liioittelua. Tuntuu siltä, että aika harva täällä bentonia mollaavista on sellaista koettanut. |
LaXu 20.03.2006 18:46:36 | |
---|
Toki vireongelmat sitten on toinen juttu. Niinpä ja ne ovatkin aika yleinen juttu monissa kitaroissa, varsinkin sähköskeboissa. Satulat on lähes joka merkillä huonosti tehty, vastaavasti edullisista akustisistakin löytää kunnolla vuoltuja satuloita. Vibrasysteemit ovat halpiskitaroissa usein aika toivottomia vehkeitä. Mutta kyllähän sitä aloittelija soittaa vaikka millä. Itse aloitin aikoinaan Ibanezin stratokopsulla, joka oli painava, siinä oli pesismailaa muistuttava kaula, noin sentin maalikerros, vibratalla oli syytä olla blokattuna ja B-kielen virittimen liikuttamiseen oli jakoavain oleellinen työkalu. Mielenkiintoista kyllä, kitara soi akustisesti ja sähköisesti yllättävänkin hyvin. |
Jonttu 20.03.2006 18:47:21 | |
---|
Okei.. Anteeksi,liioittelin pikkuisen.. Kolmea (3) Harley Benttonin kepukkaa olen testannut,joista YKSIKÄÄN ei ole miellyttänyt.Vähän samanlainen suhde benttoneihin kun HK'n kinkkupitsaan... Kyllähän sen väkisin syö kun oikein nälkä on... Joten jos on IHAN pakko soitella HB'llä... ni menkööt (hymiö) |
Joo, helppohan sitä on aloittaa kun halvalla pystyy siis nykyään. Ja mitäpä siitä, hyvähän se vaan on että pystyy uusia harrastuksia kokeilemaan ilman vararikkoja. En siis ole kateellinen kahdeksankymmentäluvun lopussa ja yhdeksänkymmentäluvun alussa syntyneille jos sitä luulitte. Mutta eivät kyllä kaikki ilmoitukset voi olla päivitystä parempiin kamoihin, sen verran paljon niitä on. Rupesi jo ärsyttämään kun selailin huutonettiä. Pelkkää Benttonin kitaraa, bassoa ja vahvaria.... |
Zl z 20.03.2006 18:56:33 | |
---|
Sitä mietin että pääseekö jätkät ikinä noista roinista eroon? Heh, juuri n. tunti sitten soitti joku mukava herrasmies ja tarjoutui ostamaan HB:ni huuto.net ilmoituksen perusteella, kaupat lyötiin lukkoon samalla puhelulla. Ihan ok hinnan sain kitarasta. Ehkä minulla oli vain tuuria tai sitten olen hyvä. hymiö tähän Vihaisen Uusiksen huuto hyydyttää veren - Vanha viidakon sanonta.
V.U.K. #20 |
Dropped C 20.03.2006 19:06:45 | |
---|
Joo, sekin on hyvä pointti että kannattaako tuota Behkun ja Benttonin roinaa enää edes Saksasta tilailla kun voi ostaa vähän käytetyt edukkaasti ihan täältä? En itse ainakaan enää mitään Behkun tai Benttonin pikkukomboja sieltä tilaisi. |
Werde 20.03.2006 19:29:03 | |
---|
Bentonista saa kelvollisen kepin,jos on vähääkään tietoa/taitoa soittimen fixauksesta.Oon kaverille tehny uudet säädöt ko.kitaraan ja hyvä tuli;) Ja paskasta saa kultaa jos vähänkään on taikurinlahjoja. Aika armoton yleistys, ei siinä paljon fiksaustaidot auta jos esim. kaula on kiero. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Invader 20.03.2006 19:29:52 | |
---|
Mä veikkaan että suurin osa noista myynnissä olevista on niitä huonoja yksilöitä joista yritetään päästä vähin äänin nyt eroon. Tai sitten ei.. |
PekkaM 20.03.2006 19:37:30 | |
---|
Luulin, että kitaravalmistajien haukkuminen on kiellettyä tällä foorumilla. Vai koskeeko se vain kotimaisia? ;) |
Rinneto 20.03.2006 19:38:16 | |
---|
Joo, sekin on hyvä pointti että kannattaako mitään roinaa enää edes Saksasta tilailla kun voi ostaa vähän käytetyt edukkaasti ihan täältä? En itse ainakaan enää mitään sieltä tilaisi. Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |
Spike 20.03.2006 19:38:44 | |
---|
Luulin, että kitaravalmistajien haukkuminen on kiellettyä tällä foorumilla. Vai koskeeko se vain kotimaisia? ;) Joo ;) You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold. |
JCM 20.03.2006 19:42:43 | |
---|
Vaihteeksi tämmöinen threadi. Kivaa. |
Les Fender 20.03.2006 19:51:13 | |
---|
Vaihteeksi tämmöinen threadi. Kivaa. Joo, otsikoksi olisi voinut laittaa vaikkapa : Harley Bentonia kitarakamat keskustelualue pullollaan. "Living is easy with eyes closed!" |