Alexi69 05.03.2006 22:15:04 | |
---|
Jos pistää Kirkan kuvan jokkisteipillä kiinni kitaraan, niin sustain paranaa ainakin parilla tunnilla. Harmi kyllä tämän jälkeen kitara pitää polttaa pahojen henkien pelossa. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
NRider 05.03.2006 22:23:40 | |
---|
Mullapa on puhelinkoppitarra kitarassa! Se on kätevä kun se antaa valintaäänenä A:n, niin en tarvi koskaan viritintä. |
Abgrund 05.03.2006 22:25:22 | |
---|
Mullapa on puhelinkoppitarra kitarassa! Se on kätevä kun se antaa valintaäänenä A:n, niin en tarvi koskaan viritintä. Juma, antaispa munkin kitara aina A:n niin olisin aina humalassa! Take a look at the guy! |
Räbbänä 05.03.2006 22:38:11 | |
---|
Ois kovemmat pakkaset, niin ei tarvis mennä kuin ulos ja lyödä kieli kiinni tallaan niin kyllä sitten kelepaa. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
ministeri 05.03.2006 22:52:47 | |
---|
........ |
saastara 06.03.2006 22:33:02 | |
---|
Josko palaisimme aiheeseen..? Vaikka toki huumorin taso on ollut mieltäylentävän korkea täällä. E: Laitetaan vielä iso hymiö, ettei tule vihaisia katseita.. :) Sinun postimerkkisi palavat. |
Kitara on siis pari viikkoa sitten ostettu, mutta olet käyttänyt siinä saman merkkisiä kieliä jo monta vuotta? Jep, samoja kieliä on käytetty monta vuotta... eri kitarassa tosin... ja yhtäkkiä saundi muuttui normaaliksi :D |
Guitar Hero 20.03.2006 17:30:25 | |
---|
Jep, samoja kieliä on käytetty monta vuotta... eri kitarassa tosin... ja yhtäkkiä saundi muuttui normaaliksi :D kuulem kielet kuoleentuu tietyssä ajassa. kerääntyy kaiken maailman kakaa ja kuraa. "Jumalaut mä oon out" |
Zl z 20.03.2006 17:35:35 (muokattu 20.03.2006 17:36:03) | |
---|
kuulem kielet kuoleentuu tietyssä ajassa. kerääntyy kaiken maailman kakaa ja kuraa. Kakaa niihin ainakin kertyy. Ostin n. kuukausi sitten uuden kitaran käytettynä, ja näytti ettei kieltenvaihtoa/ yleistä puhdistusta oltu tehty koko kitaran yli 15-vuotisen historian aikana. Oli semmoisia mähmäpalloja siellä kielissä kiinni. Yök. Vihaisen Uusiksen huuto hyydyttää veren - Vanha viidakon sanonta.
V.U.K. #20 |