Aihe: Osto & Myynti- neuvontapalsta
1
K.Suninen
20.03.2006 15:53:40
Joka viikko satelee kysymyksiä keskustelupalstalle siitä, että kannattaako ostaa tuote X hintaan X ja millä hintaa saan myytyä vanhat kamat poies.
Siinä ei ole mitään pahaa, mutta jos keskitettäisiin sen aihepiirin kysymykset tänne, niin homma vähän tiivistyisi.
Weckl on muovia hähähää
HeavyMachinery
20.03.2006 16:13:41

Hyvä idea !

Mulla olisi yksi kysymys heti: Kannattaako mun myydä rummut pois kun oon niin huono soitttaja ?
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
miän vain
20.03.2006 16:17:50

Hyvä idea !

Mulla olisi yksi kysymys heti: Kannattaako mun myydä rummut pois kun oon niin huono soitttaja ?

On.

Soittotaito ei taida ainakaan parantua setin myynnillä?
Tohtori myhäilee...
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Deino
20.03.2006 17:18:52

Hyvä idea !

Mulla olisi yksi kysymys heti: Kannattaako mun antaa rummut Deinonychiukselle kun oon niin huono soitttaja ?

Joo.
Deino vaan.
Niq
20.03.2006 18:04:19

Ei missään tapauksessa! Rumpujen myyminen voisi aiheuttaa vaikka minkälaisen katastrofin, sen sijaan ehdotan että annat ne minulle. ;)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Henga
20.03.2006 18:10:43
Hei! Nyt homma ruotuun! Vittu jos joku kerrankin vääntää asiallista tekstiä niin samantien venäläiset sirkusapinat hyökii mestoille pelleilemään.

Nikolai, Vitali & co. pitäkää naama kiinni, ok?

http://www.hafdis.dk/pictures/silly/animals/The%203%20monkeys.jpg
portishedari
20.03.2006 21:16:47
Itse pitäisi tuota pikaa saada uusi setti haltuun, jolloin olisin valmis luopumaan rakkaista Taman '84 japani Swingstareista. Siis ihan perussetti 22" basarilla. Rummuissa ei mitään kolhuja tai muuta ole, aivan kelpo kunnossa kaikki. Paikallisessa puodissamme olisivat tarjonneet ympäripyöreästi 300-400€ vaihdossa. Vaan mikäpä noista asiallinen hinta olisi pyytää suoraan myydessä?
Simbe
20.03.2006 23:00:25
Itse pitäisi tuota pikaa saada uusi setti haltuun, jolloin olisin valmis luopumaan rakkaista Taman '84 japani Swingstareista. Siis ihan perussetti 22" basarilla. Rummuissa ei mitään kolhuja tai muuta ole, aivan kelpo kunnossa kaikki. Paikallisessa puodissamme olisivat tarjonneet ympäripyöreästi 300-400€ vaihdossa. Vaan mikäpä noista asiallinen hinta olisi pyytää suoraan myydessä?

Ainakin saman verran? Mutta kappas muuten, paikallisen puodin setin hinnassahan on varmaankin tuo 300-400 euroa ilmaa... Mihin settiin hinnoittelit vaihtoa?
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass.
Bacchus
20.03.2006 23:42:31

Riippuu mitä tulee mukaan. Esim. perus 22/12/13/16+virveli-kattaus (ilman ständejä) on suurinpiirtein 300€-350€:n hintaluokkaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)