Ronsto 20.03.2006 14:30:44 | |
---|
No kai sinä nyt voit oman mielipitees sanoa, vaikka ett oiskaan yhtä taitava kitaristi?!:D Kirjotuksestas vois päätellä, että Laiho saa vaikka kusta sun suuhun, ilman että moitit häntä siitä...koska hän on taitavampi kitaristi kun sinä?!:D No joo...ei mua kyllä yhtään haittaa toi you know -juttu, vaikka vähän hassultahan se kuulostaa. Ihan sympaattisen oloinen kaveri muutenkin ja onhan se hieno homma, kun suomalaista arvostetaan maailmalla. ...mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, ettei miehen soitto kosketa minua millään tavalla. On poikkeuksellisen taitava kaveri ihan maailman mittapuulla, enkä itse varmaan pysty koskaan tollaisiin suorituksiin, muttakun ei kuulosta hyvältä niin ei vaan kuulosta! Liian konemaista ja ulkoaopetellun oloista. Niin no... Kyllä mun mielestä soittaa ihan helevatan hyvin. Vaikka en kyllä Bodomia oikeestaan koskaan kuuntele. Taitava kaveri on kyseessä. Sellaisia ihmisiä yleensä dissataan kenen kaltaisiksi ei voida tulla. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Jucciz 20.03.2006 14:36:57 | |
---|
Sellaisia ihmisiä yleensä dissataan kenen kaltaisiksi ei voida tulla. Tai sitten ei edes haluta tulla. Usko pois, joka kitaristi ei halua kuulostaa Laiholta. Henkilökohtaisesti minäkään en saa Laihon soitosta mitään, vaikka varmasti onkin teknisesti pätevä kaveri. Aivoton skaalojen tai arpeggioiden paahtaminen ei vaan ole minun makuuni. |
Ronsto 20.03.2006 14:43:59 (muokattu 20.03.2006 14:44:27) | |
---|
Tai sitten ei edes haluta tulla. Usko pois, joka kitaristi ei halua kuulostaa Laiholta. Henkilökohtaisesti minäkään en saa Laihon soitosta mitään, vaikka varmasti onkin teknisesti pätevä kaveri. Aivoton skaalojen tai arpeggioiden paahtaminen ei vaan ole minun makuuni. Siis en tarkoittanutkaan että jokainen haluaisi Laihon kaltaiseksi tulla :) Vaan sitä että joku on hieman ehkä kateellinen toisen soittotaidosta. En sitten tiedä. Mitä noihin skaaloihin ja arpeggioihin tulee, niin se nyt on ihan makuasia. Joillekin toimii, joillekkin ei. Kyllä senkin takia arvostan Laihoa, koska tietääkseni on ihan itse opetellut kitaran soittamista ja päätynyt noinkin hyväksi soittajaksi. Jokainen tyylillään. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Humu 20.03.2006 14:51:55 | |
---|
Kyllä senkin takia arvostan Laihoa, koska tietääkseni on ihan itse opetellut kitaran soittamista ja päätynyt noinkin hyväksi soittajaksi. Jokainen tyylillään. Eikös se oo ogelin miehiä? Ok...sanotaan sitten vaikka niin, että maailmassa on niinpaljon minua taitavampia kitaristeja, joiden "taidot/näkemykset" ottaisin mieluummin itselleni, kuin Laihon "taidot/näkemykset". |
Ronsto 20.03.2006 14:52:58 (muokattu 20.03.2006 14:53:18) | |
---|
Eikös se oo ogelin miehiä? Ok...sanotaan sitten vaikka niin, että maailmassa on niinpaljon minua taitavampia kitaristeja, joiden "taidot/näkemykset" ottaisin mieluummin itselleni, kuin Laihon "taidot/näkemykset". Kuten sanoin, jokainen soittelee omalla tyylillään. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
John Titor 20.03.2006 14:59:39 (muokattu 20.03.2006 15:00:04) | |
---|
Eikös se oo ogelin miehiä? Ok...sanotaan sitten vaikka niin, että maailmassa on niinpaljon minua taitavampia kitaristeja, joiden "taidot/näkemykset" ottaisin mieluummin itselleni, kuin Laihon "taidot/näkemykset". Mutta mä ottaisin niin mieluusti Ruumiinnussinnan nimimerkin:D Aah, makaaberius. Ai niin, on se Laiho Ogelin miehiä. Siellä ei ollut varmaan puheterapiaa. Miksi täällä ei naureta sellaiselle videolle jossa Stevie Wonder on näkötestissä? Huumorin taso olisi melkein yhtä korkealla. |
Humu 20.03.2006 15:00:24 | |
---|
Kuten sanoin, jokainen soittelee omalla tyylillään. No tätä en kiellä! Yritin vaan selittää, ettei maailma ole ihan niin mustavalkea. Siis että on taitavat artistit sekä heidän ihailijakunta...ja loput on vain kateellisia;D |
Ronsto 20.03.2006 15:03:29 | |
---|
Mutta mä ottaisin niin mieluusti Ruumiinnussinnan nimimerkin:D Aah, makaaberius. Ai niin, on se Laiho Ogelin miehiä. Siellä ei ollut varmaan puheterapiaa. Miksi täällä ei naureta sellaiselle videolle jossa Stevie Wonder on näkötestissä? Huumorin taso olisi melkein yhtä korkealla. Ota vain ;) Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 20.03.2006 15:04:13 (muokattu 20.03.2006 15:04:21) | |
---|
Yritin vaan selittää, ettei maailma ole ihan niin mustavalkea. Ei ole ei. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 20.03.2006 15:05:18 | |
---|
Sen verran viellä, että kyllähän tuo on kans hatun nostamisen arvoista että se soittaa ja laulaa samanaikaisesti aika hyvin. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Sen verran viellä, että kyllähän tuo on kans hatun nostamisen arvoista että se soittaa ja laulaa samanaikaisesti aika hyvin. Se on tietty eri juttu kuka tommoselle "laulamiselle" nostelee hattuja. Aika monta hyvää kitarista laulaa ihan oikeasti hyvin. Esim. Eric Clapton, BB King, Stevie Ray Vaughan, Steve Lukather jne... |
Ronsto 20.03.2006 16:00:43 | |
---|
Se on tietty eri juttu kuka tommoselle "laulamiselle" nostelee hattuja. Aika monta hyvää kitarista laulaa ihan oikeasti hyvin. Esim. Eric Clapton, BB King, Stevie Ray Vaughan, Steve Lukather jne... Totta tuokin. Ei toi Laihon laulu oo mitään kovin erikoista koskaan ollut. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Pande 20.03.2006 16:05:12 (muokattu 20.03.2006 16:05:30) | |
---|
Se on tietty eri juttu kuka tommoselle "laulamiselle" nostelee hattuja. Aika monta hyvää kitarista laulaa ihan oikeasti hyvin. Esim. Eric Clapton, BB King, Stevie Ray Vaughan, Steve Lukather jne... Joo offtopic, mutta Frank Gambalella on hauska ääni - kuunnelkaas vaikka biisi One Not Two levyltä Thunder From Down Under :) "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |
hanipai 20.03.2006 18:28:32 | |
---|
N ...mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, ettei miehen soitto kosketa minua millään tavalla. On poikkeuksellisen taitava kaveri ihan maailman mittapuulla, enkä itse varmaan pysty koskaan tollaisiin suorituksiin, muttakun ei kuulosta hyvältä niin ei vaan kuulosta! Liian konemaista ja ulkoaopetellun oloista. Joo aika preussilaista :) I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
randy 20.03.2006 18:29:22 | |
---|
Taasko täällä on tämmönen käynnissä. Edellisestä onkin jo aikaa :) Älä lue kirjoituksiani! |
Keppi 20.03.2006 19:53:56 | |
---|
Se on tietty eri juttu kuka tommoselle "laulamiselle" nostelee hattuja. Aika monta hyvää kitarista laulaa ihan oikeasti hyvin. Esim. Eric Clapton, BB King, Stevie Ray Vaughan, Steve Lukather jne... Totta, mutt BB King ei tietääkseni koskaan tee molempia yhtäaikaa;D ...no ei vaineskaan;) |
kerpse 21.03.2006 14:51:47 | |
---|
Elikkä rupesin kattoo videoo ja huomasin että äijä hokee joka toinen sekuntti "you know".Kuudenkielen maistereissa tais sanoo 116 kertaa "niinku". Jos on ollu.Älkää sanoko WANHA.Vaan ilmaiskaa jollain muulla tavalla. http://www.youtube.com/watch?v=-Coh83tBFwA&search=laiho offtopic Laskisko joku kuinka moni muusikoiden.net:in kirjoitus on alkanut sanalla "Elikkä". Parhaita ovat avaukset "Elikkä ajattelin pistää tällaisen topicin pystyyn...", joiden sisältämän informaation arvo on vähän samanlainen kuin jos aloittaisi jokaisen sähköpostinsa "Ajattelin kirjoittaa sinulle seuraavanlaisen sähköpostin...". |
toxic 21.03.2006 15:43:51 | |
---|
offtopic Laskisko joku kuinka moni muusikoiden.net:in kirjoitus on alkanut sanalla "Elikkä". Parhaita ovat avaukset "Elikkä ajattelin pistää tällaisen topicin pystyyn...", joiden sisältämän informaation arvo on vähän samanlainen kuin jos aloittaisi jokaisen sähköpostinsa "Ajattelin kirjoittaa sinulle seuraavanlaisen sähköpostin...". Offtopic 2 http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … ikk%E4&c=0&dest=msg#results |
Wahi 21.03.2006 16:49:13 | |
---|
offtopic Laskisko joku kuinka moni muusikoiden.net:in kirjoitus on alkanut sanalla "Elikkä". Parhaita ovat avaukset "Elikkä ajattelin pistää tällaisen topicin pystyyn...", joiden sisältämän informaation arvo on vähän samanlainen kuin jos aloittaisi jokaisen sähköpostinsa "Ajattelin kirjoittaa sinulle seuraavanlaisen sähköpostin...". Wanted ilmoituksissa tuo on pistänyt välillä silmään. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |