Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sanoittaisitko minulle häävalssin?
1
tulevamorsian
03.03.2006 11:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne osastolle vai lyriikan puolelle, mutta minulla on pieni, mutta tärkeä avunhuuto!
 
Löytyisikö täältä ketään kenellä olisi aikaa/haluja sanoittaa tuleva häävalssimme? Melodia tulisi olemaan kappaleesta Once upon a December, mutta olen itse niin tumpelo näiden sanoitusten kanssa että en tulisi onnistumaan tässä hommassa. Biisi ei ole pitkä, tyyliin 3 säkeistöä ja kertsi. Ei b tai c osia, tms..
 
Kieli voi olla joko suomi tai englanti!
 
Jos joku olisi kiinnostunut asiasta niin voi ottaa minuun suoraan yhteyttä sähköpostitse!
 
tulevamorsian@netti.fi
 
jykke65
17.03.2006 19:29:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne osastolle vai lyriikan puolelle, mutta minulla on pieni, mutta tärkeä avunhuuto!
 
Löytyisikö täältä ketään kenellä olisi aikaa/haluja sanoittaa tuleva häävalssimme? Melodia tulisi olemaan kappaleesta Once upon a December, mutta olen itse niin tumpelo näiden sanoitusten kanssa että en tulisi onnistumaan tässä hommassa. Biisi ei ole pitkä, tyyliin 3 säkeistöä ja kertsi. Ei b tai c osia, tms..
 
Kieli voi olla joko suomi tai englanti!
 
Jos joku olisi kiinnostunut asiasta niin voi ottaa minuun suoraan yhteyttä sähköpostitse!
 
tulevamorsian@netti.fi

 
Tanssimusiikkiosastolta löytyy esim. sertzo!?
 
Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!!
Sertzo S
18.03.2006 13:06:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanssimusiikkiosastolta löytyy esim. sertzo!?
 
Ei kiinnosta suoraan sanoen. Työlleen ei saa asiallista palkkaa ja valmiiseen jo levytettyyn melodiaan etenkään.
 
cubasisti
20.03.2006 12:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tuntuu että nimimerkki "tulevamorsian" ei tule olemaan kovin pitkään käytössä.
 
Deadline tekee mestarin.
Sinap
20.03.2006 13:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tuntuu että nimimerkki "tulevamorsian" ei tule olemaan kovin pitkään käytössä.
 
Ai miten niin? :) Hän jatkaa nimimerkillä "morsianilmanhäävalssia".
 
"Siinähän se tuubi onkin."
Mohla
20.03.2006 14:23:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin tuntuu että nimimerkki "tulevamorsian" ei tule olemaan kovin pitkään käytössä.
 
Mutta missä onkaan nimimerkki "Meneväsulhanen"?
 
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Janus
21.03.2006 09:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta missä onkaan nimimerkki "Meneväsulhanen"?
 
"Mun mielestä termi 'alkoholisti' on vanhanaikainen, leimaava ja sisältää tarpeettoman vahvan negatiivisen konnotaation. Suosittelesin sen korvaamista arkikielessä termillä 'menevä mies'."
M.i.k.key
21.03.2006 19:23:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mun mielestä termi 'alkoholisti' on vanhanaikainen, leimaava ja sisältää tarpeettoman vahvan negatiivisen konnotaation. Suosittelesin sen korvaamista arkikielessä termillä 'menevä mies'."
 
Jep, tai toteamalla vain että hän oli silminnähden väsynyt. Näin kirjoitti joku 7pv tyyppinen lehti Matti Nykäsestä kun häntä työnnettiin ostoskärryistä ulos laivasta.
 
Möllisty!
Nöksö
04.05.2006 20:20:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, tai toteamalla vain että hän oli silminnähden väsynyt. Näin kirjoitti joku 7pv tyyppinen lehti Matti Nykäsestä kun häntä työnnettiin ostoskärryistä ulos laivasta.
 
Pff, lehdistö. Ne ei tiedä millon paisutella ja millon vähätellä.
 
Starlia
05.05.2006 12:17:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tää se Noora joka menee naimisiin?
 
blueroom
12.05.2006 14:07:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ehdotus:
perusta "lyriikka"-osioon threadi johon keksit itse sanojen ensimmäisen linen.
siitä nämä näsäviisaat-sanasepot voivat jatkaa sanoituksen kehittelyä. takuuvarma.
 
Joees
14.05.2006 18:21:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mun mielestä termi 'alkoholisti' on vanhanaikainen, leimaava ja sisältää tarpeettoman vahvan negatiivisen konnotaation. Suosittelesin sen korvaamista arkikielessä termillä 'menevä mies'."
 
Tää oli hyvä. Mä rupeen käyttämään tota termiä tästä lähden. Öh..
 
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
xerxes
14.05.2006 20:22:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tää se Noora joka menee naimisiin?
 
No ei ei tiätenkää. Höh. Se Noorahan olis(tai siis sen ohjelman/kanavan nettisivujen tekijä olis) laittanut tän kilapiluksi sinne sen jonku kanavan(nelkku vai kolomone?) sivuille tiätysti. Ja vastaukset tekstarilla 0.95 euroa per viesti. Tiätysti.
 
Relax.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «