jjussila 20.03.2006 09:08:05 | |
---|
Sillä on kuulemma tapa tarrata handuun helevetin lujaa jos ei ole varuillaan, eräänlainen luonnevika hänellä siis. Ihan heittona; onks toi RN? Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
uruttaja 20.03.2006 09:11:32 | |
---|
Ihan heittona; onks toi RN? Osui ja uppos. |
KoskPaavo 20.03.2006 09:15:58 | |
---|
Ihan heittona; onks toi RN? Pitäähän hitsarinkin tarttua siihen rautaan aika jämäkällä otteella. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 20.03.2006 09:26:03 | |
---|
Mä en kuullut kun pätkän kun joku mies lauloi, ei mun mielestäni mikään hirveen erikoinen laulaja, mutta ei kyllä mikään paskakaan.... Tampereella oli kattomassa (ja kuulemassa) kun Pitkämö oli Umon solistina laulamassa Sinatra-jutskia. Kyllä toimi hienosti - kuten jo aiemmin mainitsemani Ray Charles-esa eilen. Et oo kuullu sitä "Suo. Kuokka ja Jussi" - bändissä? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 20.03.2006 09:35:48 | |
---|
Tampereella oli kattomassa (ja kuulemassa) kun Pitkämö oli Umon solistina laulamassa Sinatra-jutskia. Kyllä toimi hienosti - kuten jo aiemmin mainitsemani Ray Charles-esa eilen. Et oo kuullu sitä "Suo. Kuokka ja Jussi" - bändissä? Mä oon nähnyt sen Beach Boys-projektin. Mahtava! My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 20.03.2006 09:49:47 | |
---|
Mä oon nähnyt sen Beach Boys-projektin. Mahtava! Uskon - just ton SK&J-esan perusteella. Oli siinä musta parempi, kuin Saari. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
SK&J plays EWF oli järisyttävä kokemus. I like my women like i like my coffee: quiet ! |
isojussi 20.03.2006 09:52:21 | |
---|
SK&J plays EWF oli järisyttävä kokemus. Aina on kivaa, kun Heikkisen Esko on liidissä! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Tankero 20.03.2006 13:05:23 | |
---|
Meillä on sovittamaton ristiriitä, jos sinäkin olet sitä mieltä, että TTK soittaa vain itselleen eikä sitä saa kritisoida. Mä en puolustanut Pepen mielipiteitä vaan Pepen oikeutta kritisoida, vaikka on vain "harrastelija". Edit: Aika helppo tapa humppakeikalla olisi kriittisistä turakaisista selviäminen kun sanoisi: Menkää pois, ei me teille soiteta, me soitetaan vain itsellemme. Eikun meillä taitaa olla pieni väärinkäsitys. Kyllä mun mielstä kaikkea saa arvostella. Tarkoitin vaan, että luin sen Puhakan kirjoituksen eri silmin kuin sinä. Minusta se oli ihan asiallinen, eikä hän kritisoinut tätä Pepeä. Niin oliskin, mutta harva taitaa niin tehdä. En minä ainakaan. Varmasti, vissiin. |
Tankero 20.03.2006 13:10:21 | |
---|
Solisti on kyllä todella kaukana paskasta! Mistä se muija on ilmaantunut, kun mulla on aukko sivistyksessä siinä kohdalla? Sehän on mahtava. Hyvä, kun tulee Patelaan parin viikon kuluttua. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 20.03.2006 13:13:34 | |
---|
Mistä se muija on ilmaantunut, kun mulla on aukko sivistyksessä siinä kohdalla? Sehän on mahtava. Hyvä, kun tulee Patelaan parin viikon kuluttua. Komp. On se leveä poikakin hyvä. |
Tankero 20.03.2006 13:15:00 | |
---|
Komp. On se leveä poikakin hyvä. On ja koko bändi. Ihan sama, mitä ne sovitukset on, hienosti vetävät. Patela on aika hyvin edustettuna ohjelmassa. Tietysti. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 20.03.2006 13:17:02 | |
---|
On ja koko bändi. Ihan sama, mitä ne sovitukset on, hienosti vetävät. Patela on aika hyvin edustettuna ohjelmassa. Tietysti. Sen kuulee lausunnoista. |
Fuzzy Boner 20.03.2006 13:22:09 | |
---|
Mä nyt uskaltaudun kysymään kun oon tietofriikki. Kertokaa lyhyt historiikki mistä "Patela"-termi tulee? En oo ennen kysynyt, mutta nyt uskaltauduin. MÖLLISTY |
KoskPaavo 20.03.2006 13:29:09 (muokattu 20.03.2006 13:30:18) | |
---|
Mä nyt uskaltaudun kysymään kun oon tietofriikki. Kertokaa lyhyt historiikki mistä "Patela"-termi tulee? En oo ennen kysynyt, mutta nyt uskaltauduin. Mä arvaan, vaikken olekaan Oulusta että Patelan kaupunginosasta kaupungin pohjoispuolelta, sielläpäin lienee myös Pateniemi josta tulee urheiluseura Pateniemen Urheilijat. PS. Samalla logiikalla Lahti vois olla "Liipola". Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 20.03.2006 13:31:00 (muokattu 20.03.2006 13:31:47) | |
---|
Mä arvaan, vaikken olekaan Oulusta että Patelan kaupunginosasta kaupungin pohjoispuolelta, sielläpäin lienee myös Pateniemi josta tulee urheiluseura Pateniemen Urheilijat. PS. Samalla logiikalla Lahti vois olla "Liipola". Pateniemen Vesa on perinteikkäämpi seura. Hyvin arvattu. Varmasti, vissiin. |
baron 20.03.2006 13:35:15 | |
---|
Eikun meillä taitaa olla pieni väärinkäsitys. Kyllä mun mielstä kaikkea saa arvostella. Tarkoitin vaan, että luin sen Puhakan kirjoituksen eri silmin kuin sinä. Minusta se oli ihan asiallinen, eikä hän kritisoinut tätä Pepeä. Aihe lienee loppuunkaluttu, mutta primitiivisimpiä dialektiikan keinoja on leimata mielipiteen esittäjä, niin säästyy aivotyöltä. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 20.03.2006 13:36:22 | |
---|
Pateniemen Vesa on perinteikkäämpi seura. Hyvin arvattu. Juuri näin se menee. Siis Oulun yksi kaupunginosa on Pateniemi, ihmisten puheissa ollut jo vuosisatoja Patela. Sen verran se on virallistunut, että liikennemerkeissäkin lukee Itä-Patela ja Länsi-Patela. E asuu Patelassa, se taitaa olla Patelan suurin meriitti. |
Tankero 20.03.2006 13:38:11 | |
---|
Aihe lienee loppuunkaluttu, mutta primitiivisimpiä dialektiikan keinoja on leimata mielipiteen esittäjä, niin säästyy aivotyöltä. Sovimma näin keskenämmä. Sehän on perusargumentaatiovirhe. Sain aikoinaan yliopiston pääsäsreissä aiheseen liittyvästä kysymyksestä täydet pinnat. Mulla on virheet hanskassa. Varmasti, vissiin. |
EP 20.03.2006 13:38:24 | |
---|
Mä arvaan, vaikken olekaan Oulusta että Patelan kaupunginosasta kaupungin pohjoispuolelta, sielläpäin lienee myös Pateniemi josta tulee urheiluseura Pateniemen Urheilijat. PS. Samalla logiikalla Lahti vois olla "Liipola". Joo, jokin aika sitten kanssa piti oikein Oulun kartasta tutkia, että mikä se Patela on, kun siitä aina puhutaan ja sieltähän se löytyi tuo Pateniemikin.. :) |