uruttaja 19.03.2006 14:35:40 | |
---|
Olihan eilen mukava säestää pystöä. Hänellä sitä riittää virtaa. Lui tuli vasta tokana. Aapeli H nuorikkoineen kunnioitti tilaisuutta läsnäolollaan. Koivu ja Esako ekkana, ei oo enää mitään pysyvää maalimassa. Aapelilla on pulla uunissa hyvin. Mun pystö ei saanut rusikoitua mun kättä, vaan tais käydä päinvastoin. |
Tankero 19.03.2006 14:47:31 | |
---|
Koivu ja Esako ekkana, ei oo enää mitään pysyvää maalimassa. Aapelilla on pulla uunissa hyvin. Mun pystö ei saanut rusikoitua mun kättä, vaan tais käydä päinvastoin. Pieni lemmenleikki vetästiin. Viimeksi vissiin sitä soittanut teidän kans silloin sata vuotta sitten Koiranperseessä. Oottako te vääntänee kättä, vai mitä? Oothan nää kyllä kaappi. Varmasti, vissiin. |
baron 19.03.2006 14:56:24 (muokattu 19.03.2006 15:03:50) | |
---|
Suosittelisin sinulle vaikkapa diskurssianalyysikurssia. Meni nimittäin aika metsään arviosi Puhakan kirjoituksesta. Sehän oli ihan ystävällinen ja informatiivinen juttu. Meillä on sovittamaton ristiriitä, jos sinäkin olet sitä mieltä, että TTK soittaa vain itselleen eikä sitä saa kritisoida. Mä en puolustanut Pepen mielipiteitä vaan Pepen oikeutta kritisoida, vaikka on vain "harrastelija". Edit: Aika helppo tapa humppakeikalla olisi kriittisistä turakaisista selviäminen kun sanoisi: Menkää pois, ei me teille soiteta, me soitetaan vain itsellemme. My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 19.03.2006 17:17:51 | |
---|
Meillä on sovittamaton ristiriitä, jos sinäkin olet sitä mieltä, että TTK soittaa vain itselleen eikä sitä saa kritisoida. Mä en puolustanut Pepen mielipiteitä vaan Pepen oikeutta kritisoida, vaikka on vain "harrastelija". Edit: Aika helppo tapa humppakeikalla olisi kriittisistä turakaisista selviäminen kun sanoisi: Menkää pois, ei me teille soiteta, me soitetaan vain itsellemme. Tuosta tulikin mieleen vastaavuus kuvataiteeń tekijöihin,; Kummallekos kuvamaakari tekee tauluja , grafiikkaa, hiilitöitä, yms. itselleen vai yleisölle? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 19.03.2006 19:46:50 | |
---|
Pieni lemmenleikki vetästiin. Viimeksi vissiin sitä soittanut teidän kans silloin sata vuotta sitten Koiranperseessä. Oottako te vääntänee kättä, vai mitä? Oothan nää kyllä kaappi. Sillä on kuulemma tapa tarrata handuun helevetin lujaa jos ei ole varuillaan, eräänlainen luonnevika hänellä siis. |
baron 19.03.2006 21:00:02 | |
---|
Huttubändihän tuo TTK on ja nyt kun pääsi omaa genreään soittamaan, niin johan taittui! My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 19.03.2006 21:13:24 (muokattu 19.03.2006 23:39:09) | |
---|
Joku näköjään ei tykänny bändin tavasta vetää Piazzollaa: http://keskustelu.mtv3.fi/keskustel … d.jspa?threadID=124528&tstart=0 No, näkemyseroja - musta tolla bändillä ei vedetä, niinkun bandoneanilla ja jousisektiolla. Muutahan ei oikeaoppiseen argentiinalaistangobändiin juuri kuulu. Mutta en oo alan asijantuntijjjjjjja. Kyllä illan ehdoton helmi oli Mustosen soolo juuri ko. tangoon. Ja Taipaleen Lewis-originaali pianosoolo. Mullakin on se levy. Olikohan trumpat jossainkohden pikkusen epiksessä? Pari makeeta laulusuoritustakin kumpikin solisti teki: Förstin Turneri ja Pitkämön Charles. Ihan niikun SP ei olis tuntenu olevansa ihan kotonaan Jerrynä - mutta veti silti kunnialla. Raaka esa joutua sinänsä laulajana vetään hyvinkin erilaisia jutskia. Soittamalla se on paljon helpompaa. Edelleen oon sitä mieltä, mitä kirjoitin tän threadin otsikoks. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
garyfey 19.03.2006 21:41:44 | |
---|
Edit: Aika helppo tapa humppakeikalla olisi kriittisistä turakaisista selviäminen kun sanoisi: Menkää pois, ei me teille soiteta, me soitetaan vain itsellemme. Mä en ainakaan näillä liksoilla ala soittaan muille ku itselle. Määrämittaista kehiin! |
jeppeq 19.03.2006 21:58:22 | |
---|
Edit: Aika helppo tapa humppakeikalla olisi kriittisistä turakaisista selviäminen kun sanoisi: Menkää pois, ei me teille soiteta, me soitetaan vain itsellemme. Ei taho olla jatkumoa hommalla, jos alkaa asiakkaitaan aliarvioimaaan. Passaa joka alalle. Ymmärsin kyllä, jos heitetään "fiilispohjalta" vitsinä. Paraiten selviää kun sanoo heti: Tulee!! Siinä vaiheessa kun vielä haukkovat henkeään. HELLASärölle paikka auki |
pekkajau 19.03.2006 22:01:43 (muokattu 19.03.2006 22:05:47) | |
---|
Juicella on yksi hieno rumba... "Syksyn Sävel"! Tokihan sen voi tanssia myös tangona! Nimimerkillä "Kun rumba loppuu!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
jeppeq 19.03.2006 22:05:53 | |
---|
Juicella on yksi hieno rumba... "Syksyn Sävel"! Se otetaankin perskutarallaa ohjelmistoon !! Biittinä ei o viittiny vetää, mutta rumbanahan se onki paras ! pariks laitetaan: Vaatteet on mun aatteet ! ( ja vedetään kalsareissa pokkana ) Mielellään vielä hieman keltasissa.. HELLASärölle paikka auki |
steelysam 19.03.2006 22:08:15 (muokattu 19.03.2006 22:08:39) | |
---|
Joku näköjään ei tykänny bändin tavasta vetää Piazzollaa: http://keskustelu.mtv3.fi/keskustel … d.jspa?threadID=124528&tstart=0 Sovitus ei perustunut originaaliin versioon, vaan 70-luvun ns. beatversioon...... Ihan niikun SP ei olis tuntenu olevansa ihan kotonaan Jerrynä - mutta veti silti kunnialla. Raaka esa jouta sinänsä laulajana vetään hyvinkin erilaisia jutskia. Soittamalla se on paljon helpompaa. No joo, paska mikä paska. Möllisty |
pekkajau 19.03.2006 22:11:57 | |
---|
Kuunnelkaapa Juicen "Yölento" - biisi! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Joku näköjään ei tykänny bändin tavasta vetää Piazzollaa: Ainiin, toikin oli...unohdin kattoa jo toisen kerran. Mutta en epäile yhtään että ainakin musa toimi mahtavasti. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
isojussi 19.03.2006 23:19:51 | |
---|
Sovitus ei perustunut originaaliin versioon, vaan 70-luvun ns. beatversioon...... Niin ja sopi tolle kokoonpanolle paremmin. ...No joo, paska mikä paska. HOHO - joo joo. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 19.03.2006 23:23:04 | |
---|
Solisti on kyllä todella kaukana paskasta! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 19.03.2006 23:25:06 | |
---|
Solisti on kyllä todella kaukana paskasta! Niin - tätä minäkin tarkotin. Steely on nyt taas voimansa tunnossa.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 19.03.2006 23:33:02 | |
---|
Otanpas tän talun - 500!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 20.03.2006 01:13:31 (muokattu 20.03.2006 01:14:50) | |
---|
Otanpas tän talun - 500!!!! Onko toi sun viimenen hintas? |
EP 20.03.2006 01:45:22 (muokattu 20.03.2006 02:02:18) | |
---|
Solisti on kyllä todella kaukana paskasta! Mä en kuullut kun pätkän kun joku mies lauloi, ei mun mielestäni mikään hirveen erikoinen laulaja, mutta ei kyllä mikään paskakaan. Soittajathan nyt on ammatti-ihmisiä ja osaavia kavereita, makuasia lähinnä sitten taas minkälaisista sovituksista itse pitää.. |