Bonham 03.09.2003 19:11:06 | |
---|
Täällä on nyt moneen kertaan mollattu esim Negativea siitä, että jätkillä on noussut kusi päähän. Mitä luulet omalle kohdallesi käyvän, jos ja kun sitä mainetta alkaa tulemaan? Monet konkarit voivat todistaa, miten v-mäistä se on, kun joka hihassa ja puntissa roikkuu joku jotain kerjäämässä kuuluisuuden tultua. Aina pitää hymyillä naistenlehdissä ja kaiken maailman kekkeruusien bileissä. Voisin kuvitella, että suurimmalle osalle tälläinen tulee melkoisena yllätyksenä. Varsinkin jos puhutaan suuren luokan breikkaamisesta. Ja yhtä äkkiä kaikki saattaa loppua. Voi vetää katkeraksi.. Mutta osaavatko tämän foorumin tulevat starat vältää karikot? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
waldemarx 03.09.2003 19:17:27 | |
---|
No vaikee sanoo kun en oo mikään maailmanluokan stara, mut kyllähän se nyt varmaan kaikille jollakin tapaa nousee se kusi päähän. waldemarx |
Dumb 03.09.2003 19:18:50 (muokattu 03.09.2003 20:32:07) | |
---|
En minä ainakaan ihmettelisi vaikka se kuuluisa kusi nousisikin (vähän) päähän jos kuuluisuutta tulisi. |
Veikko 03.09.2003 19:21:21 | |
---|
En osaa sanoa miten kävisi jos mainetta alkaisi tulemaan. Paha sanoa kun sellaista kuuluisuutta ei edes kaipaa. Mutta jos nyt sattui niin käymään niin toivon, että iän mukanaan tuomaa järkeä olisi sen verran, että pippelin heiluttelut jäisivät tekemättä. Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta) |
Mulla ainakin on noussut kusipäähän vaikken ole vielä edes kuuluisa Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
jenni.rotten 03.09.2003 19:22:40 | |
---|
Tuskin se kusi nyt ainakaan miulla päähän nousisi :P vaikka tietäisi olevansa kuuluisa, pitäisi pitää mielessä, että samanarvoisia tässä ollaan kaikki. Jos joku kusi on noussut päähän -tyyppi pitäisi nimetä, niin kyllä nimeäisin Jimi Pääkallon Jonne Aaronin sijasta :P Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Gypsy 03.09.2003 19:26:08 (muokattu 03.09.2003 19:29:57) | |
---|
Mutta jos nyt sattui niin käymään niin toivon, että iän mukanaan tuomaa järkeä olisi sen verran, että pippelin heiluttelut jäisivät tekemättä. Niin, too much too soon Kyllä mä väitän, että te ette ainakaan te nuoremmat voi väittää, että ei kusi kiehahtas pahemman kerran. Ja sitten semmonen asia minkä oon huomannu. Tuntuu, että kun joku saa kuulusuutta niin sen pitäis suurinpiirtein nuolla kaikkien varpaat, ettei sanottas, että sillä on kusi noussu päähän. Ei tarvi sen kummalisemmin olla kun normaali ihminen, niin sillon on jo muka kusi noussu päähän. Ei tarvi kun telkkarissa vähän haastattelijalle ärähtää väsyneenä niin sillonhan on jo muka kusi noussu päähän. Kyllä mä väitän että on sekin aika rankkaa antaa haastatteluja koko päivä |
Vilhelmus 03.09.2003 19:40:31 | |
---|
Varmasti se vähän nousee, mutta paskaakos siinä, kyllä rock-kukkoiluun kuuluukin sellainen! |
lxi 03.09.2003 19:45:22 (muokattu 03.09.2003 19:46:32) | |
---|
Ja sitten semmonen asia minkä oon huomannu. Tuntuu, että kun joku saa kuulusuutta niin sen pitäis suurinpiirtein nuolla kaikkien varpaat, ettei sanottas, että sillä on kusi noussu päähän. Ei tarvi sen kummalisemmin olla kun normaali ihminen, niin sillon on jo muka kusi noussu päähän. Tuo on muuten totta. Kun sadas kaveri tulee pyytämään nimmaria tai kysymään jotain tuhat kertaa toistettua kysymystä, niin tarvitsee aikamoiset hermot tai ainakin näyttelijänlahjat antaakseen itsestään mukavan, vilpittömän ja ystävällisen kuvan. Ja jos erehtyy ärähtämään, saa aika herkästi kusipään maineen joissain piireissä. Ja kuitenkaan kaikkia ei koskaan voi miellyttää, ihan sama mitä tekeekään. EDIT: Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen -- vaikea kuvitella enkä kyllä usko että nousisi, mutta perkeleestäkös sitä lopulta kuitenkaan tietää. Mainostilaa vuokrattavana |
Gypsy 03.09.2003 19:49:21 (muokattu 03.09.2003 19:54:46) | |
---|
Varmasti se vähän nousee, mutta paskaakos siinä, kyllä rock-kukkoiluun kuuluukin sellainen! Niinhän se munkin mielestä kuuluu. Mutta mitä porukka sitten valittaa kun joku saa menestystä ja alkaa kukkoileen? Jos kuitenkin melkein poikkeuksetta jokaisella nousis kusi päähän. Onko se sitä, että porukka on kateellisia kun ei ole itellä millä kukkoilla? Näin mä luulen. No, kyllä mä luen lehistä niitä kukkoilujuttuja mielluummin kun jotain, NEW YORK DOLLS siellä ja siellä kutomassa mattoja. Ei kai se toisten menestys oo iteltä pois Ja miettikää nyt, sä oot väsyny ja sä meet baariin ottaan muutaman, porukka rupee heti pörrään ympärillä ja sä et jaksas jutella niille ja olla mukava. Yks on lahkeessa kiinni ja toinen roikkuu hihassa. Kaikki haluaa, että sä oot ystävällinen niille. Sitten vaan menee hermo. Onko se nyt niin ihmeellistä? Ja miettikää, Axl rosen limusiini oli väärään paikkaan pysäköity. Poliisi anto sakot. Axl meni lavalle ja sano, että keikka on peruttu jos sakkolappua ei revitä. Sakkolappuhan revittiin. Moni vois pitää tätä kusipäisenä kukkoiluna, mutta eiköhän moni tekis samanlailla jos olis siihen valtaa |
KooAa 03.09.2003 20:02:56 | |
---|
Jos julkkis tekee saman kuin tavis niin julkkiksella on kusta päässa taviksen mielestä mutta taviksella ei julkkiksen mielestä. Tiedän tälläisia tapauksia mutta sattaahan nekin olla poikkeuksia. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
locomot 03.09.2003 20:03:18 | |
---|
En minä ainakaan ihmettelisi vaikka se kuuluisa kusi nousisi (vähän) päähän jos kuuluisuutta tulisi. Mitäs se kusen nouseminen käytännössä tarkoittaa? |
locomot 03.09.2003 20:08:16 | |
---|
Ja miettikää, Axl rosen limusiini oli väärään paikkaan pysäköity. Poliisi anto sakot. Axl meni lavalle ja sano, että keikka on peruttu jos sakkolappua ei revitä. Sakkolappuhan revittiin. Moni vois pitää tätä kusipäisenä kukkoiluna, mutta eiköhän moni tekis samanlailla jos olis siihen valtaa Mä oon melko varma etten tekisi niin. Maksaisin sakot kiltisti. Olisi varaa. |
Gypsy 03.09.2003 20:17:27 | |
---|
Mä oon melko varma etten tekisi niin. Maksaisin sakot kiltisti. Olisi varaa. Niin mutta mieti, poliisi olis vittuillakseen antanu sakot, ja sitten sulla tulis tilaisuus pistää vähän vastaan. Ootko ihan varma, että maksaisit kiltisti? Tässähän ei oo rahasta kyse vaan periaatteesta |
lxi 03.09.2003 20:26:06 | |
---|
Ja miettikää, Axl rosen limusiini oli väärään paikkaan pysäköity. Poliisi anto sakot. Tapaustahan en sen tarkemmin tunne, mutta väärin pysäköityjen autojen sakottaminen lienee ihan poliisin oikea toimenkuva, joten vääryyttä en asiassa liiemmin havaitse. Mainostilaa vuokrattavana |
Gypsy 03.09.2003 20:28:39 | |
---|
Tapaustahan en sen tarkemmin tunne, mutta väärin pysäköityjen autojen sakottaminen lienee ihan poliisin oikea toimenkuva, joten vääryyttä en asiassa liiemmin havaitse. No ehkä, mutta silti poliisinhan ei oo pakko antaa sakkoja tommosesta. Ja Axl oli kuitenkin omalle keikalleen menny ja sitten tuli sakot. No, jokatapauksessa sakko revittiin |
Basismi 03.09.2003 20:42:13 | |
---|
No ehkä, mutta silti poliisinhan ei oo pakko antaa sakkoja tommosesta. Ja Axl oli kuitenkin omalle keikalleen menny ja sitten tuli sakot. Buhuu, ilkeä poliisi! Kyllä kusi saa päähän mennä, mutta ei sitä ihan lapseksi tarvi ryhtyä. Mutta sympatiani on kyllä edesmenneen Miles Davisin puolella, jonka poliisi hakkasi keikkapaikan edessä norkoilusta. Ei se mitään vaikka oli oma keikka. Women and rhythm section first. |
Fortune 03.09.2003 20:45:49 | |
---|
Nousisi varmaan kunnes vaimoke pistäisi ruotuun. Ja kaverit ovat siinä maan pinnalle pudottamisessa aika hyviä :) Tinker-doodle. |
KantriKatri 03.09.2003 21:04:23 (muokattu 03.09.2003 21:23:20) | |
---|
Mitä luulet omalle kohdallesi käyvän, jos ja kun sitä mainetta alkaa tulemaan?
Mulle ois varmaan noussut kusi päähän jo aikoja sitten,ihan muuten vaan; mutta: olen änkyttänyt lapsesta saakka ja vaikka se ei laulamista haittaakaan,niin useat kanssa ihmiseni saavat minut tuntemaan itseni vajavaiseksi hyvinkin usein."Kiitos "kun tiputatte minut aina maanpinnalle:-) Edit: Ainiin, mainetta tuli taannoin eikä noussu kusi päähän,harmi...
Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa" |
Diablero 03.09.2003 21:21:55 | |
---|
Nousisi varmaan kunnes vaimoke pistäisi ruotuun. Ja kaverit ovat siinä maan pinnalle pudottamisessa aika hyviä :) Entä jos ei oo kavereita ku on niin kusipää? ;) Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |