Aihe: tietäänkö kukaan mitään the duallistin tripla pedaaleista??
1 2 3
paiste
17.03.2006 18:53:03
tietäänkö kukaan missä suomessa myydään duallistin tripla pedaaleita??
Legatus
17.03.2006 20:03:02

Elä helevetissä semmosia osta. Varoitan. Ne saattaa tuntua hyvältä ajatukselta ja että onpa siisti ku pystyy vetää sikanopeeta.
Juoksee halvemman perässä.
K.Suninen
17.03.2006 20:32:23

Toivottavasti ne on laittomia täällä
Weckl on muovia hähähää
welho
17.03.2006 21:30:11

Mahtaakohan noille löytyä maahantuojaa...? itse oon joskus koittanut tuota Dualistin härdelliä missä on kaks nuijaa yhdessä spedussa.
Mä kyllä diggaan uusista vehkeistä mitä rumpaleiden iloksi väännetään! Rohkeesti vaan koittamaan!
www.welhodrum.com
Mr. Morrow
18.03.2006 12:24:57
Mä kyllä diggaan uusista vehkeistä mitä rumpaleiden iloksi väännetään! Rohkeesti vaan koittamaan!

Taidat olla ite jälleenmyyjä/maahantuoja.. Hyvä myyntipuhe! =)
So not!
J.Newkid
18.03.2006 18:31:56

En koskis noihin kepilläkään
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
south_of_heaven
19.03.2006 20:04:34
miks ne ei oo tehny 4-pedaalia ku kerran käyttää tommosta ihmesäätöä
ilmoitti South_of_Heaven
Kukkis 77
19.03.2006 20:23:52

Olisihan se joskus hauska kokeilla että duunaa kumpaankin basariin tollasen sinkku-tupla-ihmepedaalin. Olisikos se sitten quadra-bassari tai jotain? Höhö.
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
south_of_heaven
19.03.2006 22:20:04
Olisihan se joskus hauska kokeilla että duunaa kumpaankin basariin tollasen sinkku-tupla-ihmepedaalin. Olisikos se sitten quadra-bassari tai jotain? Höhö.

oon kans miettiny. Ainaki se kelpais lesoomiseen rumpupiireissä.
"Mullapa onki quadra-bassari!"
ilmoitti South_of_Heaven
isoaarne
19.03.2006 22:33:37
Hyi, hyi! Hirveetä roskaa noi duallistit. Olen kokeillut ja noista voi sanoa yhden sanan, EI!!
"Expect the unexpected"
Ze Kink
19.03.2006 22:44:54

Oon nähnyt videon jossa joku soittaa sellaisilla, tehty jo siis. Eli siis sellasilla että nostaessa tulee toinen isku.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
HeavyMachinery
19.03.2006 23:47:02

Mahtaakohan noille löytyä maahantuojaa...? itse oon joskus koittanut tuota Dualistin härdelliä missä on kaks nuijaa yhdessä spedussa.

Niinpä itse haluisin kokeilla kyllä. Kummaa kun jos tollaisen hommaa niin syytetään huijaamiseksi soittaa noilla, lopettakaa sitten fillarilla ajaminenkin se on huijaamista kävelkää paikasta toiseen.... kummaa sakkia :)
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
Bobana
20.03.2006 06:56:12
Saman asian ajaa kun opettelee sen heel-toe tekniikan. Ei tarvii olla mitään longboardeja sun muita. Onnistuu aivan tavallisilla pedaaleilla.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Davos
20.03.2006 09:19:33
Niin onnistuukin. Sen takia boikotoinkin Axiseja, kun ne on ylihinnoitellut. :) En rehellisesti tunnin testimäärällä pidä niitä yhtään parempana pedaaleita kuin muiden valmistajien huippupedaalit.
Ronsto
20.03.2006 09:32:16

Niin onnistuukin. Sen takia boikotoinkin Axiseja, kun ne on ylihinnoitellut. :) En rehellisesti tunnin testimäärällä pidä niitä yhtään parempana pedaaleita kuin muiden valmistajien huippupedaalit.

Miks ne muuten maksaa niin paljon? Thommanilla tais hinta olla 689€
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Davos
20.03.2006 09:34:21 (muokattu 20.03.2006 09:35:51)
Ai Axisit? No tietenniin siksi että se on "worlds fastest pedal!"!!

E: Muuten, tämä triidi on hyvä esimerkki ihmisten kärkkäydestä tuomitsemaan kaikki uusi ja erikoinen (kyllä, itsekin sorrun siihen usein). Triidin aloittaja kyselee tietoa ko. pedaalista, ja ensimmäinen kommentti on "älä helvetissä sellaista osta". Miksi näin?
Ronsto
20.03.2006 09:35:12

Ai Axisit? No tietenniin siksi että se on "worlds fastest pedal!"!!

Hoho :) Juu noin siellä lukee, mutta pitääkö paikkansa?
Davos
20.03.2006 09:36:32
Hoho :) Juu noin siellä lukee, mutta pitääkö paikkansa?

Tuskin
Ronsto
20.03.2006 09:37:45

Tuskin

Niin eikös se oo vähän soittajastakin kiinni? :) Kyllä ainakin Derek Roddy tuntuu hyvin kiskovan noilla pedaaleilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)