rytilahti 18.03.2006 12:26:41 | |
---|
Onko tietoa mitkä kamat himin lindellä on livenä? Hyvät saundit nimittäin. Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä! |
Kapane 18.03.2006 12:29:40 | |
---|
Gibson SG ja Laney VHr100 yhä? Skenehuora jo 4 vuotta. |
battery 18.03.2006 12:43:30 | |
---|
ja varmaan fuzzi löytyy polkimena seasta kanssa |
Kapane 18.03.2006 12:51:00 | |
---|
ja varmaan fuzzi löytyy polkimena seasta kanssa Samaa luulen minä. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Tympee Huttunen 18.03.2006 12:52:04 | |
---|
Samaa luulen minä. No ainakin livenä sellaiset pörinät on. Levyllä ehkä vähän eri juttu. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
rytilahti 18.03.2006 12:57:12 | |
---|
Joo levykamoja on aika turha miettiä yleensäkkin minkään bändin kohdalla, useimmiten. Mikäs juttu se on kun lindellä on ollut Gibsonin vahvistimia. Onko ollut live käytössä myös, vai rekvisiittana lavalla. Diili gibsonin kanssa saattaa tosin velvoittaa johonkin.. Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä! |
Vainhaalee 18.03.2006 13:05:34 | |
---|
Mikäs juttu se on kun lindellä on ollut Gibsonin vahvistimia. Onko ollut live käytössä myös, vai rekvisiittana lavalla. Diili gibsonin kanssa saattaa tosin velvoittaa johonkin.. Btw... Joko näitä Gibsonin vahvareita saa tuoda Suomeen? Eikös ne oo ollut pannassa jonkun sähkö-jutun takia... I ain't got a job, ain't got a dog, but sure have my monday mornings! |
madu 19.03.2006 19:57:47 | |
---|
Linden luottopedaali on Fulltonen octafuzz, siitä se livemurina pääosin lähtee. Lisäksi löytyy tremoloa, muita sekalaisia fuzzeja ja muistaakseni joku Dunlopin wahi. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Linden luottopedaali on Fulltonen octafuzz, siitä se livemurina pääosin lähtee. Lisäksi löytyy tremoloa, muita sekalaisia fuzzeja ja muistaakseni joku Dunlopin wahi. Eikös sellainen legendahuhu pyöri, että mies ostaa joka keikkapaikasta uuden fuzzin, jos mahdollista. Tämä antaa hieman enemmän variaatiota joka keikalla kaiketi? :) Mutta joo. Ison G:n SG:llä ja Laney VH100R:llä mies soittelee ainakin, mitä olen huomannut. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
madu 19.03.2006 20:04:42 | |
---|
Eikös sellainen legendahuhu pyöri, että mies ostaa joka keikkapaikasta uuden fuzzin, jos mahdollista. Tämä antaa hieman enemmän variaatiota joka keikalla kaiketi? :) Jep, tosin Fulltonen octafuzz on ilmeisesti aina mukana ja muuten nuo fuzzit vaihtelee keikan mukaan. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Imper 19.03.2006 20:21:59 | |
---|
Vähän off-topic, mutta Timo Kämäräinen loihtii kanssa loistavat leadit ton Fulltonen Octafuzzin avulla. Tosi laulava soundi! Pitääpä itekin pistää hankintalistalle. Everyone is a per-son |
madu 19.03.2006 20:47:58 | |
---|
Vähän off-topic, mutta Timo Kämäräinen loihtii kanssa loistavat leadit ton Fulltonen Octafuzzin avulla. Tosi laulava soundi! Pitääpä itekin pistää hankintalistalle. Toinen fuzzoktaaveri mikä kannattaa ehdottomasti tsekata on HBE:n UFO: http://www.homebrewelectronics.com/products.htm I'm afraid that I was very, very drunk... |
Tompsi 19.03.2006 20:58:03 | |
---|
Toinen fuzzoktaaveri mikä kannattaa ehdottomasti tsekata on HBE:n UFO: http://www.homebrewelectronics.com/products.htm Notta perkele, tämän soundiklippi oli kyllä aika groove. Osaako kukaan suositella jotain vähemmän boutiqueta (halvempaa) versiota tästä aiheesta? |
rosberg 19.03.2006 21:06:13 | |
---|
buzz feiten modattuja gibsoneita. sillä on myös se esa holopaisen gibson-mainoksessa ollut flygari jossa lonniemack-kampi. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Volume 20.03.2006 00:15:49 | |
---|
I know you use the Gibson Sg Standard in concerts, but I don't know the pedals, the sound. Which pedals do you use? - Carlos Portella, Barcelona + Weezer124 Well, if you know that much already, I’ll share it with you if you promise you won’t rip me off. Or what the hell, just go ahead. I have two Laney VH 100 R heads with two 4x12 cabinets which are both distorted and on simultaneously. The other has the nearly legendary Fulltone Octafuzz pedal on all the time except during the clean sound of course. This is the essence of my sound really. It sounds a bit like there would be two guitar players in the band but its much more cheaper and easier to get along with. The pedal board designed by Martin & Pasi consists of a Dunlop bass wah pedal, an octaver, a green thingy I got from N.Y.(a fuzz), a tremolo and various other spices for the clean sound and a tuner. The fuzz pedals on the board vary a lot,(except for the Octafuzz)I change them every now and then when I get bored. We share a huge collection of them with Mige and they all sound like shit. Why an SG and not a Les Paul? - Sergio Ramirez Mendoza Because an SG sounds better, looks better, and is even cheaper. Tämä viesti oli 100 % totuus. |