Petrukki 18.03.2006 17:50:57 | |
---|
You know, kertokaapa miten Laiho tekee ton vigutuksen ton "Fig 2" loppuun? Villi veikkaus, vaikka videota en katsonutkaan: keinohuiluäänet. Tai sit joku vibrato. Emt. Komppaus ei lopu! |
Stratocaster_90 18.03.2006 18:06:11 | |
---|
Kyllä mä ton verran tiiän, mutta haluan tietää juuri oikean vastauksen! |
Jannipaali 18.03.2006 18:22:25 | |
---|
Kyllä mä ton verran tiiän, mutta haluan tietää juuri oikean vastauksen! Katso siitä videosta? |
Stratocaster_90 18.03.2006 18:23:27 | |
---|
Yritän mutta ei. Kertokaa nyt niin lopetan tän kysymisen. |
Svensson 18.03.2006 19:05:28 | |
---|
Yritän mutta ei. Kertokaa nyt niin lopetan tän kysymisen. Se on tongue in nose bend + tap harmonic + bar flutter . Ota pihevi jos ahdistaa |
Jzci 18.03.2006 19:13:08 | |
---|
Yritän mutta ei. Kertokaa nyt niin lopetan tän kysymisen. Eihän siinä ole muuta kuin venytys ja raju vibrato? |
Stratocaster_90 19.03.2006 14:27:15 | |
---|
OFFTOPIC: Kertokaapa parhaat kitara-tekniikoita (kuten sweep picking ja harmonicit) opettavat videot? |
Wahi 19.03.2006 14:31:15 | |
---|
OFFTOPIC: Kertokaapa parhaat kitara-tekniikoita (kuten sweep picking ja harmonicit) opettavat videot? Petruccin Rock Disciple (vai mikä se nyt onkaan) on kuulema hyvä. Itse olen soitellut soittotunneilla näitä tekniikkaharjoituksia ja ihan ok tavaraa ne on. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
moottorisaha 19.03.2006 18:02:35 | |
---|
Koomista dissausta kyllä himassaan vänkkääviltä makuuhuoneräpeltäjiltä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Koomista dissausta kyllä himassaan vänkkääviltä makuuhuoneräpeltäjiltä. Niin ei Laiho tolle varmaan mahda mitään, jos koko ajan tulee tota "niinku" sanaa. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
unami 19.03.2006 18:28:42 | |
---|
kuunteliks kukaa eilen ku tuli ylex:ltä se joku herra x vai mikä se ohjelma oli, mis oli laiho "haastattelus". oli joka toinen sana nimittäin "niinku" :D |
N33m0 19.03.2006 18:33:22 | |
---|
KNS = Krooninen 'niinku' syndrooma slow music for slow people |
hanipai 19.03.2006 18:55:42 (muokattu 19.03.2006 18:57:00) | |
---|
.... I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
hanipai 19.03.2006 18:56:48 (muokattu 19.03.2006 18:59:23) | |
---|
Niinpä. Onko sillä väliä miten se puhuu, jos hyvin soittaa kerran. Itse en tosin kuuluu Laiho diggareihin, vaan olen enmpi Satriani, Vai-linjalla..Tähän voiskin heittää lukon, kun asia on jo käsitelty kerran. Tuli tässä mieleen, että kuinka paljon se käyttää esim. vittu sanaa. Monilla tuo kyseinen sana esiintyy yhtä usein puheessa kuin Laiholla niinku-sana eikä siitäkään kukaan tee moista numeroa:) I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
Stratocaster_90 19.03.2006 19:28:25 | |
---|
Niin ja puhe kultuuriin (ainakin täälläpäin) on myös levinnyt sana "tyyliin". Ja vähän myös "aivan", "perjaatteessa". |
gösplstorm 19.03.2006 19:49:08 | |
---|
LawL ju nkow! "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
toxic 19.03.2006 20:13:30 | |
---|
Eipä tuon you knowin hokeminen haittaa tuossa haastattelussa. Ei siihen kiinnitä huomiota normaalisti. Joten antaa sen niinku hokea sitä, niinku. |
DaKiller 19.03.2006 21:23:20 | |
---|
Tähän voiskin heittää lukon, kun asia on jo käsitelty kerran. Öö, miten oikeastaan määrittelet sen, että asia on jo käsitelty? Tarkoitatko jotain toista topikkia vai mitäs ihmettä? |
moottorisaha 19.03.2006 21:33:36 | |
---|
Laiho puhuu ihan asiallista juttua tuossa haastattelussa, mutta tosiaan tuo U Know syndrooma vähän vaivaa. Eipä tosin haittaa minua. Arvostan hemmoa, enkä rupea omilta räpellyksiltäni dissaamaan sitä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Humu 20.03.2006 14:13:48 | |
---|
Arvostan hemmoa, enkä rupea omilta räpellyksiltäni dissaamaan sitä. No kai sinä nyt voit oman mielipitees sanoa, vaikka ett oiskaan yhtä taitava kitaristi?!:D Kirjotuksestas vois päätellä, että Laiho saa vaikka kusta sun suuhun, ilman että moitit häntä siitä...koska hän on taitavampi kitaristi kun sinä?!:D No joo...ei mua kyllä yhtään haittaa toi you know -juttu, vaikka vähän hassultahan se kuulostaa. Ihan sympaattisen oloinen kaveri muutenkin ja onhan se hieno homma, kun suomalaista arvostetaan maailmalla. ...mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, ettei miehen soitto kosketa minua millään tavalla. On poikkeuksellisen taitava kaveri ihan maailman mittapuulla, enkä itse varmaan pysty koskaan tollaisiin suorituksiin, muttakun ei kuulosta hyvältä niin ei vaan kuulosta! Liian konemaista ja ulkoaopetellun oloista. |